ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Veranderen van nieuwsbron ZeelandNet.nl

Trefwoorden:

hillebregt Auteur
277 Reacties

20 april 2018, 09:36

Vanmorgen na het opruimen van cookies en browsergeschiedenis de nieuwsbronnen weer aangepast in mijn favoriete nieuwssites op mijn startpagina Zeelandnet.nl. Alleen was ik wel benieuwd naar de 112 Zeeland maar die krijg ik niet verankerd als vierde nieuwsbron. Dit was eerst Ons Eiland Schouwen. Alle andere nieuwsbronnen laten zich wel gewillig vastleggen en die links werken wel. De 112 niet. Wat nu ?
Gemarkeerd als antwoord: Joeri1991 op 24 mei 2018, 15:08

Beste hillebregt,

Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

Bekijk origineel
  • Kwek
    127 Reacties

20 april 2018, 10:36

Als ik 112 zeeland aanklik om vast te zetten zie ik alleen maar een leeg vak met een 1.
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

20 april 2018, 12:46

Klopt ook. Gelukkig ligt het daarom niet aan mij maar wel werk aan de winkel voor de webmaster ?
  • Kwek
    127 Reacties

20 april 2018, 13:48

Nu doet de hele startpagina het niet dus hopelijk zijn ze het probleem aan het oplossen.
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

20 april 2018, 14:10

Kwek schreef:

Nu doet de hele startpagina het niet dus hopelijk zijn ze het probleem aan het oplossen.

Ik hoop het ook maar nu zie ik dat mijn bijlage (screenshot van de bewuste pagina met de 112) verdwenen is uit mijn topic. Was niet zo belangrijk, dat plaatje maar toch...
  • Kwek
    127 Reacties

20 april 2018, 16:29

Helaas, de startpagina doet het weer maar het probleem met de nieuwsbronnen is niet opgelost.
  • Joeri1991Joeri1991 Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

24 mei 2018, 15:08

Beste hillebregt,

Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
    Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)