ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Trefwoorden:

JeroenJeroen Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen heeft ontvangen van andere leden.

Webmaster
552 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

13 mei 2015, 11:18

Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.:)
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2501 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

1 juli 2015, 17:11

de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
    enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
    nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
    16-06-2015
    29-06-2015
    28-06-2015
    19-06-2015
    20-06-2015
    23-06-2015
    18 06-2015
    etc.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Frans Uitgelicht

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frans heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    823 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

ZeelandNet.nl Topper

ZeelandNet.nl Topper

WiFi Expert

WiFi Expert

1 juli 2015, 17:48

fred44nl schreef:

de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
    enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
    nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
    16-06-2015
    29-06-2015
    28-06-2015
    19-06-2015
    20-06-2015
    23-06-2015
    18 06-2015
    etc.

Hoi Fred44nl,

Ik heb even contact gehad met de webmaster, en het sorteren werkt momenteel inderdaad niet naar behoren. Ik ga ervan uit dat er morgen naar gekeken gaat worden.
    "The next best thing to knowing information is knowing where to find it" - Samuel Johnson
  • bs1987

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bs1987 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    2 Reacties

2 juli 2015, 07:07

als ik nu op prikbord kijk zou er geen 1 advertentie bestaan.
    klik ik een willekeurige rubriek aan krijg ik de melding :Geen advertenties gevonden.
    terwijl ik zelf een advertentie heb geplaatst in fotografie.
    wat mij betreft 1 grote aanfluiting dit prikbord
  • bs1987

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bs1987 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    2 Reacties

2 juli 2015, 10:57

Jeroen schreef:

Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.:)

wordt er uberhaupt in gekeken dan dit forum????
  • Jos
    2034 Reacties

2 juli 2015, 11:00

bs1987 als je even terugkijkt, zie je dat er 3 reacties geleden wordt door een moderator verteld dat er vandaag (2/7) naar dat probleem gekeken wordt en vandaag is nog niet voorbij....heel even geduld zou ik zeggen!
  • Caroline

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caroline heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    762 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Energie Expert

Energie Expert

2 juli 2015, 11:00

@bs1987

Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.
    Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing ;)
  • JeroenJeroen Auteur

Webmaster
    552 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

2 juli 2015, 11:18

Het probleem met de weergave en sortering van de prikbordadvertenties is inmiddels verholpen.
    Er was een probleem met de Sphinx Server.
  • mjvweele

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjvweele heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    16 Reacties

2 juli 2015, 12:51

Caroline schreef:

@bs1987

Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.

Ten eerste he Caroline hoe is het lang geleden maar ik zie nu ook weer advertenties dus is opgelost misschien werkzaamheden geweest.

groet Marko van Weele
  • koekeroe

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten koekeroe heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    162 Reacties

2 juli 2015, 18:03

Jeroen schreef:

had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer
  • Frans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frans heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    823 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

ZeelandNet.nl Topper

ZeelandNet.nl Topper

WiFi Expert

WiFi Expert

2 juli 2015, 19:35

koekeroe schreef:

had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer

Hoi Koekeroe, dat klopt, momenteel wordt er weer aan gewerkt. Aangezien het prikbord nog vrij nieuw is kan het wel eens voorkomen dat het even niet beschikbaar is.
    "The next best thing to knowing information is knowing where to find it" - Samuel Johnson
  • remyb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten remyb heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

10 juli 2015, 23:52

Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
    Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.
  • wc2wc

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wc2wc heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    9 Reacties

13 juli 2015, 14:45

Jeroen schreef:

!)Is het mogelijk om bij het plaatsen van een advertentie bij conditie andere opties toe te voegen bv - niet van toeassing
    Nu is alleen mogelijk ; nieuw ; gebruikt en zo goed als nieuw
    Ik bied een dienst aan en daar heb ik niets aan die keuzeopties

2)Ik kreeg voorheen een melding als de advertentie bijna verliep .Is dat nu veranderd ?

3):Is het mogelijk om in de advertentie titel hoofdletters alleen voor het eerste woord te gebruiken.
  • mjvweele

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjvweele heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    16 Reacties

13 juli 2015, 16:25

remyb schreef:

Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
    Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.

Hallo
    Voor de rubriek auto's moet je toch betalen misschien is dat het wel ik heb er ook geen verstand van maar ik weet wel dat je voor advertentie auto's moet betalen.

met vriendelijke groet
    Mark
  • JeroenJeroen Auteur

Webmaster
    552 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

13 juli 2015, 16:41

Hallo wc2wc,

1) Nee, het is niet mogelijk om andere condities dan de standaard condities in te vullen.
    2) Het prikbord stuurt nog steeds een standaard melding als de prikbordadvertentie bijna verlopen is.
    3) Nee, dat is niet mogelijk. Op het moment wordt automatisch elk woord in de advertentietitel voorzien van een hoofdletter.
  • JeroenJeroen Auteur

Webmaster
    552 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

13 juli 2015, 16:43

Dag Remyb,

Onderaan de advertentie staat de oranje knop 'Opties kiezen', hiermee ga je verder naar de volgende pagina van het formulier. Heb jij die oranje knop niet?

• wc2wc

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wc2wc heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    9 Reacties

13 juli 2015, 18:01

Jeroen schreef:

Hallo wc2wc,

1) Nee, het is niet mogelijk om andere condities dan de standaard condities in te vullen.
    2) Het prikbord stuurt nog steeds een standaard melding als de prikbordadvertentie bijna verlopen is.
    3) Nee, dat is niet mogelijk. Op het moment wordt automatisch elk woord in de advertentietitel voorzien van een hoofdletter.

Ik weet dat het nu niet mogelijk is , maar misschien een idee om te veranderen .
    Bij 2) ik kreeg de afgelopen keren geen melding
  • ndenobel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ndenobel heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    4 Reacties

6 augustus 2015, 19:47

Toen het 'nieuwe prikbord' uitgekomen is heb ik ook iets gelezen over dat er eind mei een app uitgebracht zou worden, is hier al meer over bekend?
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

11 augustus 2015, 10:46

Kan niet in topic zoeken, dus niet zeker of dit niet al gemeld is: Elk woord van de titel van een ad is met hoofdletter?
  • JeroenJeroen Auteur

Webmaster
    552 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

11 augustus 2015, 14:08

Dag ndenobel,

De prikbord app is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment zijn we bezig met de 0.6 versie voor Android.
    De precieze datum van live gaan is nog niet duidelijk.

@koeba
    Elk woord van de titel van het prikbord staat standaard in hoofdletters, dat klopt. Dit wordt automatisch gedaan.
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

14 augustus 2015, 12:05

Jeroen schreef:

Dag ndenobel,

De prikbord app is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment zijn we bezig met de 0.6 versie voor Android.
    De precieze datum van live gaan is nog niet duidelijk.

@koeba
    Elk woord van de titel van het prikbord staat standaard in hoofdletters, dat klopt. Dit wordt automatisch gedaan.

Ah...aparte keuze, het staat erg schreeuwerig. Graag een streepje er bij dan op de wishlist om gewoon zelf hoofdletters in de titel te kunnen kiezen. ;) (Baaje Dankie!)
  • jaco1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jaco1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    6 Reacties

30 juli 2016, 21:25

Vroeger kon je op een advertentie klikken die niet thuis hoorde in een rubriek.
    Nu kan dat niet meer bv. onder hobby/rommelmarkten staan advertentie's en wordt je gelijk doorgezet naar een website , als je de zoekactie filtert op particulier komen ze te voorschijn en op zakelijk niet.
    Volgens mij is dat toch niet de bedoeling want het is puur zakelijk
  • plknooijer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten plknooijer heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    11 Reacties

30 april 2018, 14:47

Op het Prikbord werkt bij mij alleen de homepage en "mijn prikbord" wat kan ik hier aan doen?
    M.v.g.,
    Lies.
  • plknooijer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten plknooijer heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    11 Reacties

30 april 2018, 14:51

plknooijer schreef:

Op het Prikbord werkt bij mij alleen de homepage en "mijn prikbord" wat kan ik hier aan doen?
    M.v.g.,
    Lies.

Nu doet- ie het weer :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)