ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Iemand blokkeren

chricor Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten chricor heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
14 Reacties

7 juni 2018, 12:26

Kan iemand mij helpen ..ik wil graag iemand blokkeren zodat hij mij geen mail meer kan zenden
vr. gr. Christina
Gemarkeerd als antwoord: Ptrol op 7 juni 2018, 13:03

Welk mailprogramma gebruik je?
Maak een berichtregel op basis van mailadres aan.

Of ga naar Webmail.
Click op SpamFilter boven in en zet het mailadres van deze persoon bij blacklisted:

Als u nooit mail wilt ontvangen van een specifieke afzender, kunt u deze blacklisten. Deze berichten worden geweigerd ongeacht de classificatie van het bericht.•U kunt alleen de "envelope" afzender aanvinken, het adres van de afzender dat in de "Van" koptekst staat, of beide. Berichten die overeenkomen met de "envelope" afzender worden geweigerd voordat de inhoud van het bericht wordt ontvangen, en is dus niet beschikbaar in de quarantaine.

Bekijk origineel
  • Ptrol Antwoord
    3551 Reacties

7 juni 2018, 13:03

Welk mailprogramma gebruik je?
    Maak een berichtregel op basis van mailadres aan.

Of ga naar Webmail.
    Click op SpamFilter boven in en zet het mailadres van deze persoon bij blacklisted:

Als u nooit mail wilt ontvangen van een specifieke afzender, kunt u deze blacklisten. Deze berichten worden geweigerd ongeacht de classificatie van het bericht.•U kunt alleen de "envelope" afzender aanvinken, het adres van de afzender dat in de "Van" koptekst staat, of beide. Berichten die overeenkomen met de "envelope" afzender worden geweigerd voordat de inhoud van het bericht wordt ontvangen, en is dus niet beschikbaar in de quarantaine.
  • chricor Auteur

Beginner
    14 Reacties

7 juni 2018, 14:58

ik gebruik zeelandnet webmail
    zal eens gaan zoeken of ik het voor mekaar krijg
    bedankt voor je antwoord
  • chricor Auteur

Beginner
    14 Reacties

7 juni 2018, 15:06

Ik heb het gevonden ..ging nogal makkelijk
    nogmaals bedankt voor je hulp
  • Ptrol
    3551 Reacties

7 juni 2018, 15:23

Fijn dat het is gelukt en graag gedaan!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)