ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: WiFi-Spots op iPhone7

Trefwoorden:

rvalentijn Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rvalentijn heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
5 Reacties

7 augustus 2018, 13:54

Heb het certificaat geïnstalleerd volgens de instructie met de bij mij bekende inloggegevens en wachtwoorden
Bij het verbinding maken met Delta Wifispots duurt het even en vraagt de gsm weer om het wachtwoord en geeft dan aan "onjuist wachtwoord"
Wat doe ik hieraan??
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

7 augustus 2018, 14:30

Beste rvalentijn,

Welkom op ons Serviceforum! :)

Gebruik je wel de inloggegevens voor de WiFi-spots die je op MijnDELTA kan inzien?
    Heb je wel het stappenplan gevolgd?
  • rvalentijn Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rvalentijn heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    5 Reacties

7 augustus 2018, 16:30

Tuurlijk wel, op de andere Android gsm s werkt t wel zelfs na installatie nieuwe certificaat enkele weken terug
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

8 augustus 2018, 08:35

rvalentijn schreef:

Tuurlijk wel, op de andere Android gsm s werkt t wel zelfs na installatie nieuwe certificaat enkele weken terug

Goed om te weten. ;)

Kun je aangeven wat voor een op wat voor een toestel je de verbinding met Delta WiFi-Spots niet kunt maken?
    De stappen per toestel kunnen ook wel eens anders zijn.
  • rvalentijn Auteur

Beginner
    5 Reacties

8 augustus 2018, 10:35

Met een nieuwe iPhone 7, het certificaat via de delta website gedownload
  • MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 augustus 2018, 19:34

Ik heb geen iPhone om het te testen op dit moment. Zal even wat navraag doen. Wellicht zijn er nog andere gebruikers die dit ook hebben ondervonden en hebben kunnen oplossen.

Wat wel eens helpt is het opnieuw aanmaken van het wachtwoord. Ik weet alleen niet zeker of je hetzelfde wachtwoord kan aanmaken, waarmee je hem als ware reset, of dat je echt een nieuw wachtwoord moet aanmaken.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • rvalentijn Auteur

Beginner
    5 Reacties

10 augustus 2018, 21:41

Ik wil liever geen nieuw wachtwoord aanmaken, aangezien het op de andere apparaten wel gewoon goed werkt en verbinding maakt,
    Kan het kloppen dat ik maximaal 5 apparaten kan registreren .?
    Zo ja, hoe wis ik deze dan van de oude telefoons?
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

11 augustus 2018, 08:44

Uit eigen ervaring weet ik dat een tikfout op een iphone heel snel gebeurt.
  • rvalentijn Auteur

Beginner
    5 Reacties

11 augustus 2018, 09:45

Na meerderemalen de foutmelding “onjuist wachtwoord” en “kan geen verbinding maken met Delta Wifispots”. Toch het wachtwoord zeker drie A vier keer invoeren pakt ie wel uiteindelijk Delta Wifispots. Is er dan weer een omschakeling naar ander WiFi netwerk geweest, maakt ie weer geen verbinding en krijg ik telkens de wachtwoord melding terug. Telefoon al eens opnieuw opgestart. Certificaat opnieuw geïnstalleerd , etc . Help..... Er zijn toch meer mensen in Zeeland met IPhone 7 of nieuwer met minimaal IOS 11. Die ook dit probleem hebben, graag goede oplossingen .........
  • ejanse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejanse heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    22 Reacties

11 augustus 2018, 20:59

Bij ons werkt het probleemloos op iPhone 7 en 7plus met IOS 11. Ook na wisseling naar een ander netwerk vraagt de iPhone niet opnieuw om het wachtwoord. Lijkt voor mij op een probleem met (de installatie van) het certificaat
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • rvalentijn Auteur

Beginner
    5 Reacties

11 augustus 2018, 22:34

Bedankt, maar wat kan je fout doen bij certificaat installatie, gaat helemaal vanzelf op de iPhone?!
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

11 augustus 2018, 22:45

Als het vanzelf ging, zou je hier dan om hulp vragen? Ik gaf je een hint over tikfout maar die maak je nooit? 😇

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)