ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Probleem wifi en/of modem

Trefwoorden:

bosje Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bosje heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
9 Reacties

25 januari 2018, 21:02

Ik zou woensdagmiddag , de 24e, een mail krijgen met daarin de mogelijkheid om een datum en tijdstip te kiezen waarbij een monteur zou langskomenom bij ons het modem en router gratis te komen vervangen . Na die mail zou het misschien a.s. vrijdag opgelost zijn. (heb nu nog steeds geen WIFI, ondertussen wel internet via een kabel die ik zelf nog had.
Tot op heden GEEN mail ontvangen dus ook geen tijdstip in kunnen vullen. Gaat dat nog lukken morgen of gaat het over het weekend en gaat het dus veeeeellllll langer duren . GGGRRRRRR
Gemarkeerd als antwoord: Joeri1991 op 13 februari 2018, 15:59

Hoi Bosje,

Ben je dankzij de tip van Fred44nl inmiddels voorzien van een nieuw modem en een werkende Wi-Fi verbinding?

Bekijk origineel
  • bosje Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bosje heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    9 Reacties

    27 januari 2018, 11:04

    We zijn nu 4 dagen verder en nog steeds niets gehoord van Zeelandnet, ondanks alle, blijkbaar, loze beloftes.
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2310 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    27 januari 2018, 11:10

    stuur maar een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld klantnummer en het probleem.
    dan kan het van hieruit opgepikt worden.
    zal helaas wel maandag worden, denk ik.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Joeri1991Joeri1991 Antwoord

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    224 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    13 februari 2018, 15:59

    Hoi Bosje,

    Ben je dankzij de tip van Fred44nl inmiddels voorzien van een nieuw modem en een werkende Wi-Fi verbinding?
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)