ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Zenders op Samsung Smart TV

Trefwoorden:

voostende Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten voostende heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
2 Reacties

24 maart 2018, 10:26

Ik moet regelmatig de frequenties en id van mijn tv opnieuw instellen. Alles staat goed ingesteld op frequentie 402000 en id 3000. Na een week zijn de instellingen weg en moet alles opnieuw geïnstalleerd worden. Ik kijk digitaal met een CI+ 1.2 module. Tv is van 2012. Ook heb ik heel veel last van blokjesbeeld op bepaalde zenders
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2210 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    24 maart 2018, 10:46

    blokjes in beeld bij digitale ontvangst duidt op problemen met de coax-bekabeling.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Ptrol
    3233 Reacties

    24 maart 2018, 10:57

    Staat tv wel ingesteld op software automatisch bijwerken?
    Mogelijk is er nkeuwe software, maar dat heeft niet van doen met de blokjes.
    Daarvoor geeft @Fred44nl de reden.
  • jan1960

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan1960 heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    13 Reacties

    24 maart 2018, 15:48

    Blokjes in beeld is zoals fred44nl heeft aan gegeven een probleem met de coax-kabel. Ik gebruik zelf de kabels van Hirschmann 4G(LTE) Proof en heb sinds dien geen blokjes meer. Het regelmatig opnieuw instellen duidt er op dat het automatisch updaten niet staat ingeschakeld
  • voostende Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten voostende heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    24 maart 2018, 18:20

    Automatisch updaten is geen optie op mijn tv. Het is een tv van 8 jaar oud en geen smart tv. De nieuwe kabel ga ik zeker uitproberen. Bedankt voor de tip.
  • JenniJenni

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jenni heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    23 Reacties

    16 april 2018, 15:20

    Hallo vostende,

    Is het probleem ondertussen verholpen?
  • voostende Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten voostende heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    16 april 2018, 17:50

    Nee, is nog niet verholpen.
  • Ptrol
    3233 Reacties

    16 april 2018, 19:08

    Gecontroleerd of er geen nieuwere firmware is?
    Welke Samsung ( type/nr) is het?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)