ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Zenders op Samsung Smart TV

Trefwoorden:

voostende Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten voostende heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
2 Reacties

24 maart 2018, 10:26

Ik moet regelmatig de frequenties en id van mijn tv opnieuw instellen. Alles staat goed ingesteld op frequentie 402000 en id 3000. Na een week zijn de instellingen weg en moet alles opnieuw geïnstalleerd worden. Ik kijk digitaal met een CI+ 1.2 module. Tv is van 2012. Ook heb ik heel veel last van blokjesbeeld op bepaalde zenders
Gemarkeerd als antwoord: Joeri1991 op 24 mei 2018, 15:01

Beste voostende,

Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

Bekijk origineel
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2427 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

24 maart 2018, 10:46

blokjes in beeld bij digitale ontvangst duidt op problemen met de coax-bekabeling.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Ptrol
    3520 Reacties

24 maart 2018, 10:57

Staat tv wel ingesteld op software automatisch bijwerken?
    Mogelijk is er nkeuwe software, maar dat heeft niet van doen met de blokjes.
    Daarvoor geeft @Fred44nl de reden.
  • jan1960

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan1960 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    15 Reacties

24 maart 2018, 15:48

Blokjes in beeld is zoals fred44nl heeft aan gegeven een probleem met de coax-kabel. Ik gebruik zelf de kabels van Hirschmann 4G(LTE) Proof en heb sinds dien geen blokjes meer. Het regelmatig opnieuw instellen duidt er op dat het automatisch updaten niet staat ingeschakeld
  • voostende Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten voostende heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    2 Reacties

24 maart 2018, 18:20

Automatisch updaten is geen optie op mijn tv. Het is een tv van 8 jaar oud en geen smart tv. De nieuwe kabel ga ik zeker uitproberen. Bedankt voor de tip.
  • JenniJenni

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jenni heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    37 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 april 2018, 15:20

Hallo vostende,

Is het probleem ondertussen verholpen?
  • voostende Auteur

Nieuwkomer
    2 Reacties

16 april 2018, 17:50

Nee, is nog niet verholpen.
  • Ptrol
    3520 Reacties

16 april 2018, 19:08

Gecontroleerd of er geen nieuwere firmware is?
    Welke Samsung ( type/nr) is het?
  • Joeri1991Joeri1991 Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

24 mei 2018, 15:01

Beste voostende,

Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
    Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)