ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Digitaal TV kijken activeren

Trefwoorden:

janserijkhals Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten janserijkhals heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

17 februari 2018, 15:01

wachten nu al 2 dagen dat we weer geactiveerd zijn ....beloven het elke dag ?....beetje jammer
Gemarkeerd als antwoord: Joeri1991 op 15 maart 2018, 19:56

Beste janserijkhals,

Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

Bekijk origineel
  • Ptrol
    3551 Reacties

    17 februari 2018, 15:20

    Kan je dan helemaal geen tv kijken?
    Graag even nader toelichten.

    Of gaat het om digitaal kijken met smartcard misschien
    Heb je in dat geval al eens in Mijn Delta gekeken of deze smartcard daar vermeld staat en zo ja, refresh de card eens als de tv aanstaat.

    Je hebt al geïnstalleerd?
    Zie: https://www.delta.nl/klantenservice/instructievideos?field_video_themas_target_id=11
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    19 februari 2018, 15:10

    janserijkhals schreef:

    wachten nu al 2 dagen dat we weer geactiveerd zijn ....beloven het elke dag ?....beetje jammer



    Hoi janserijkhals,

    Wil je mij alsjeblieft een privébericht sturen indien dit nog niet werkt? Dan kijken we samen even naar een oplossing.
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • Joeri1991Joeri1991 Antwoord

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    15 maart 2018, 19:56

    Beste janserijkhals,

    Omdat er gedurende één maand niet is gereageerd op dit onderwerp, wordt deze gesloten door ons.
    Mocht je vraag niet (geheel) beantwoord zijn, dan kun je altijd even een berichtje sturen aan: forumbeheer@zeelandnet.nl.

    Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)