ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Ci+ module herkent de kaart niet.

Trefwoorden:

pirilij Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pirilij heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
10 Reacties

10 juli 2018, 14:20

Als ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.
Gemarkeerd als antwoord: Ptrol op 10 juli 2018, 14:27

Ga eens naar mijn delta en log in.
Refresh de smartcard eens ( tv aan ).
Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=407,E=0000061636589156868,K=526,Sxi=7,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

Bekijk origineel
  • Ptrol Antwoord
    3522 Reacties

    10 juli 2018, 14:27

  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    10 juli 2018, 15:16

    pirilij schreef:

    Als ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.



    Beste pirilij,

    Staat er ook nog een bepaalde foutmelding of E-code op?


    Heb je toevallig een nieuwe smartcard, want dan kan het ook nog zo zijn dat je de kaart eerst administratief moet aanmelden. ;)
    Heb je de smartcard wel met de juiste zijde in de CI+ module gedaan? Op de CI+ module staat aangegeven aan welke kant de chip moet zitten.
  • Eddy de Kort

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eddy de Kort heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    18 Reacties

    10 juli 2018, 18:59

    Ik heb gedaan wat Ptrol geschreven heeft hierboven en is weer in orde in ieder geval, dus voor is DAT het antwoord en de OPLOSSING he!
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    10 juli 2018, 19:00

    Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier! :)
  • pirilij Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pirilij heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    10 Reacties

    10 juli 2018, 19:32

    Heb alles gedaan en het werk niet ben naar de winkel gegaan en morgen zetten ze er een update op de ci+ modus. dus ik wacht af anders een nieuwe
  • pirilij Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pirilij heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    10 Reacties

    10 juli 2018, 19:34

    Trouwens het kaartje is goed want die doet het op de andere tv alleen de ci+ modus werk niet
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    10 juli 2018, 19:45

    pirilij schreef:

    Heb alles gedaan en het werk niet ben naar de winkel gegaan en morgen zetten ze er een update op de ci+ modus. dus ik wacht af anders een nieuwe



    Ik hoop voor je dat de winkel je daar verder bij kan helpen. ;)
  • Eddy de Kort

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eddy de Kort heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    18 Reacties

    10 juli 2018, 20:00

    Anette schreef:

    Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier! :)


    Hoi Anette, ik reageerde op Ptrol zijn advies he en de mijne werkt weer goed tot nu toch, trouwens er uit halen en even wachten en terug plaatsen werktte ook hoor.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    10 juli 2018, 20:39

    Eddy de Kort schreef:

    Anette schreef:

    Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier! :)


    Hoi Anette, ik reageerde op Ptrol zijn advies he en de mijne werkt weer goed tot nu toch, trouwens er uit halen en even wachten en terug plaatsen werktte ook hoor.



    Geen probleem hoor! :) Ik snap dat je goed geholpen bent door Ptrol. Daar is het forum ook voor. Klanten die klanten helpen. Ik hou alleen overzicht en zag dat je het antwoord nog niet als beste had gemarkeerd, dus heb ik hier een reactie geplaatst dat ik het fijn vind dat het weer werkt en heb ik Ptrol haar antwoord gemarkeerd als beste antwoord voor je. :)
  • pirilij Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pirilij heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    10 Reacties

    10 juli 2018, 20:57

    Bedankt voor de antwoorden als ik morgen terug kom van de winkel laat ik weten hoe het is afgelopen
  • pirilij Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pirilij heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    10 Reacties

    11 juli 2018, 14:23

    De ci+module was kapot een nieuwe moeten kopen jammer 76€ armer😯
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    12 juli 2018, 10:45

    pirilij schreef:

    De ci+module was kapot een nieuwe moeten kopen jammer 76€ armer😯



    Dat is natuurlijk erg vervelend! :(

    Wel goed dat je de oorzaak hebt gevonden en je weer televisie kunt kijken nu. :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)