ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Slimme thermostaat onthoudt geen geschiedenis van temperatuurdata.

Karel de Kale Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Karel de Kale heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
23 Reacties

11 november 2017, 15:28

Sinds gisteravond 10-11-2017 plm 23 uur onthoudt de slimme thermostaat geen data meer. Ik kan met de app wel de temperatuur aanpassen dus zend-en ontvangsttraject lijkt me OK. Maar vraag ik de temperatuurdata op door op het grafieklijntje in het scherm te drukken dan krijg ik de temperatuurgrafiek (ingestelde en werkelijke temp) wel op het scherm, maar die houdt op plm. 10-11-2017 plm. 23 uur. Het temperatuurtraject daarna wordt niet weergegeven.
Ik neem aan dat deze data bij Delta op enige server worden opgeslagen. Als dat zo is en het zend-/ontvangtraject (zie boven) van de thermostaat is OK dan lijkt het mij dat er bij Delta wat mis gaat met de data-verzameling / -weergave.

Iemand enig idee? Dan wel een oplossing?
  • Karel de Kale Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Karel de Kale heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    23 Reacties

11 november 2017, 15:30

Aanvullend nog het volgende:
    De thermostaat werkt qua temperatuurinstellingen verder prima. Ook de ingestelde temperatuurblokken over diverse dagen zijn intact en werken storingsloos.
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

1996 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

11 november 2017, 15:52

er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Jos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

2410 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

11 november 2017, 16:03

fred44nl schreef:

misschien heeft het hier mee te maken:

https://forum.zeelandnet.nl/energie-27/mijn-delta-inzicht-is-off-line-5737

Waarschijnlijk wel, laatste gegev ens daar zijn an gisteren 23:30 uur
  • Karel de Kale Auteur

Beginner
    23 Reacties

11 november 2017, 16:10

Zou kunnen. Maar als Delta Inzicht nu offline is dan zou ik volgens mij ook geen grafiekgeschiedenis moeten zien en die krijg ik wel.
    Zoals ik al eerder aangaf zie ik de temperatuurgeschiedenis t/m gisteravond 23 uur. De gemeten temperatuur was toen 20,5 gr. en de ingestelde temperatuur 18,5 gr.
    Op de app staat nu, een dag later om 16 uur, nog steeds de gemeten temperatuur van 20,5 gr, terwijl de werkelijke temperatuur overdag 21 gr is. Ik vermoed daarom dat het geen kwestie is van off-line van Delta Inzicht maar eerder een fout in de data-verwerking (geen realtime-weergave).

Toch bedankt voor je reactie.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    464 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

13 november 2017, 11:41

Ik wil jullie er op wijzen dat een DELTA Comfort Wijzer met Slimme Thermostaat iets anders is al een DELTA Inzicht.

Wel is de website https://www.mijndeltainzicht.nl/ momenteel offline in verband met onderhoudswerkzaamheden.
    Hierdoor is de DELTA Slim Wonen app momenteel ook tijdelijk niet beschikbaar.

Hier kan het mee te maken hebben. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)