ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Forum-account verwijderen.

Trefwoorden:

Jos Auteur
2025 Reacties

4 april 2018, 17:48

Wil één van de moderatoren mij forum-account s.v.p. verwijderen!
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2310 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

4 april 2018, 18:00

voor zo ver ik weet kan een account in een forum niet worden verwijderd, om dat daar ook alle reacties aan gekoppeld zijn.
    maar moet ik hier nu uit begrijpen, dat je het helemaal zat bent ??
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • hillebregt
    269 Reacties

5 april 2018, 08:21

Ik kan de reactie van Jos heel goed begrijpen om eruit te stappen, uit dit Forum welteverstaan. Sinds het verschijnen van "Delta Inactieve TV" met al zijn problemen heeft Jos er alles aan gedaan met een luisterend oor mee te denken, mee te praten, oplossingen proberen aan te dragen maar als je cq Jos steeds maar weer leest (lees: constateert) dat niemand ook maar echt luistert, dat er ontzettend veel langs elkaar gepraat wordt waardoor je dan steeds weer tot de onthutsende conclusie komt dat je helemaal geen ene steek verder bent gekomen. Lijkt me heel erg frustrerend.

Al met al begrijp ik Jos heel goed en ik hoop toch wel dat hij aan zal blijven als expert, weliswaar niet meer voor de DIT want dit levert, begrijpelijkerwijs heel veel ergernis en grijze haren op, en voor Jos en de gebruikers.

Een niet-DIT-gebruiker
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    356 Reacties

5 april 2018, 08:44

Jos, doe het niet kerel!
    Je bent een topper op dit forum, het zou echt heel jammer zijn als je niet meer zou posten! Blijf! :)
  • fred44nl

2310 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

5 april 2018, 11:31

ja, maar weet je, het is toch van de gekke, dat er mensen zijn, die zich met hart en ziel inzetten voor dit forum en alles wat er om heen hangt en dan vervolgens gewoon genegeerd worden. en dat niet één keer, maar steeds opnieuw.
    en ook nu: geen enkele moderator die het lef heeft om te reageren !!!
  • Koeba

Ervaren
    356 Reacties

5 april 2018, 11:55

fred44nl schreef:

ja, maar weet je, het is toch van de gekke, dat er mensen zijn, die zich met hart en ziel inzetten voor dit forum en alles wat er om heen hangt en dan vervolgens gewoon genegeerd worden. en dat niet één keer, maar steeds opnieuw.
    en ook nu: geen enkele moderator die het lef heeft om te reageren !!!

Een mod is gewoon een webcare/klantenservice medewerker, die zijn gebonden aan wat Delta van ze vraagt. We kunnen helemaal niets van ze eisen. Zij moeten wel net zo goed in hun waarde gelaten worden door ons als wij door hun.
  • Ptrol
    3323 Reacties

5 april 2018, 11:59

Bij @Jos gaat het hier nu om DIT, maar het is het geval met zeer vele zaken bij DELTA/ZeelandNet.
    Steeds wordt aangeven, dat het opgepakt wordt, maar er gebeurt vervolgens niks mee.
    We zijn KLANTEN en dat schijnt DELTA/ZeelandNet te vergeten.

Hoe kan een Provider nu een product lanceren waar zoveel aan mankeert?

Het meest schrijnend vind ik wel, dat het woord SORRY richting klanten niet eens of sporadisch genoemd wordt.
    Na een periode uitgebreid getest te hebben, nog steeds zo'n kwaliteit.

Je zou als klant gaan twijfelen aan het vakmanschap van deze Provider.
  • fred44nl

2310 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

5 april 2018, 12:32

Koeba schreef:

Een mod is gewoon een webcare/klantenservice medewerker, die zijn gebonden aan wat Delta van ze vraagt. We kunnen helemaal niets van ze eisen. Zij moeten wel net zo goed in hun waarde gelaten worden door ons als wij door hun.

ja, ok, maar is het dan echt te veel gevraagd dat er überhaupt gereageerd wordt ??
  • Koeba

Ervaren
    356 Reacties

5 april 2018, 12:35

fred44nl schreef:

Koeba schreef:

ja, ok, maar is het dan echt te veel gevraagd dat er überhaupt gereageerd wordt ??

"Ja, maar" is "Nee" ;)
    Nee, maar we hebben niets te eisen. Vragen is natuurlijk normaal, maar boos zijn omdat je geen reactie krijgt? Ze reageren wel, maar je krijgt niet altijd een antwoord wat je graag had gewild. Ik vind het nog al wat om ze dat ook nog te verwijten.
  • fred44nl

2310 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

5 april 2018, 13:05

uiteraard mag je van alles vragen. vragen staat immers vrij :)
    maar volgens goed fatsoen zou je daar zo af en toe toch een antwoord op mogen verwachten.

en dat je niet altijd het antwoord krijgt, dat je graag zou willen, dat is ook altijd al zo geweest.
  • Kwek
    119 Reacties

5 april 2018, 18:55

Jammer Jos. Bedankt voor je positieve bijdrage op dit forum. Je hulp en antwoorden zullen gemist worden.
  • driepinter
    214 Reacties

5 april 2018, 19:18

Dat geldt zeker voor de afhandeling van de "moeilijke gevallen" dan bleef hij toch altijd correct, terwijl een ander soort taalgebruik mischien wel meer passend zou zijn in dit soort situaties.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    989 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

7 mei 2018, 15:19

Jos schreef:

Wil één van de moderatoren mij forum-account s.v.p. verwijderen!

Beste Jos,

Ik lees na mijn vakantie wat berichten door en zie dit bericht voorbij komen! Mag ik hieruit begrijpen dat je niet meer wilt deelnemen aan ons Forum? Wat jammer om te lezen zeg! Zou je nog willen toelichten waarom? Dit mag natuurlijk via een privébericht. Indien je echt wilt stoppen met het Forum, verneem ik dit graag en ga ik kijken of ik jouw account kan laten verwijderen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)