ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Multimedia

Ron0113 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ron0113 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
16 Reacties

14 november 2017, 14:41

Sinds 31 oktober ben ik in gesprek via Facebook bij Delta over MijnDelta.nl. Sinds die datum kunnen wij ineens niet meer onze multimedia raadplegen cq aanpassen/veranderen zelfs kunnen wij email adressen beheren of pakketten toevoegen of verwijderen op de smartcard. als wij de nota's willen inzien die over het multimedia pakket gaan krijgen wij te zien "Nota niet gevonden".
Op 31 oktober is daar een melding van gemaakt door één van uw collega's, nadat wij een week later 6 november nog steeds niets hadden gehoord en het probleem nog steeds niet verholpen was is er weer een melding gemaakt maar nu met spoed. afgelopen maandag 13-11-2017 hebben wij weer een bericht gedaan omdat het nog steeds niet opgelost is maar we krijgen nu zelfs geen antwoord meer.
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

1996 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

14 november 2017, 17:01

stuur een emailtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
    dan kan het van daar uit worden opgepakt.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    464 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

15 november 2017, 11:09

Beste Ron0113,

Wij zijn bezig met het oplossen van de storing.
    Ook heb ik jou gisteren een bericht verstuurd, met dat wij jou vandaag zouden bellen met een update van de situatie. ;)
    Zoals ik het zie is er op 6 november een melding gemaakt van de storing en zij wij bezig met het verhelpen van de storing.

Mocht je bepaalde nota's of aanpassingen direct willen verwerken of inzien, dan verneem ik dit graag van jou in ons gesprek van social media.
    Dan kunnen we kijken of we deze dingen alvast voor je kunnen regelen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)