ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Kosten E-mail-scan / Spamfilter bij verlagen abonement

MpvD Auteur
6 Reacties

3 juli 2018, 14:45

Beste,

Het zou fijn zijn geweest als het inzichtelijker was dat men geld moet betalen voor deze diensten zodra men het abonnement verlaagt op mijnDelta . Ik heb het nu uitgezet per 1-6-2018. Scheelt weer 2 euro per maand.

En nee dit is geen smeekbede om die 2 euro terug te krijgen die mogen jullie houden, maar een verzoek om het duidelijker naar mensen toe te maken. :)
  • Ptrol
    3522 Reacties

3 juli 2018, 15:23

Ja er is behalve snelheid ook verschil in inhoud.
    Zo zie je ook niet duidelijk vermeld staan dat het aantal mailaccounts ook wijzigt.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

5 juli 2018, 11:17

MpvD schreef:

Beste,

Het zou fijn zijn geweest als het inzichtelijker was dat men geld moet betalen voor deze diensten zodra men het abonnement verlaagt op mijnDelta . Ik heb het nu uitgezet per 1-6-2018. Scheelt weer 2 euro per maand.

En nee dit is geen smeekbede om die 2 euro terug te krijgen die mogen jullie houden, maar een verzoek om het duidelijker naar mensen toe te maken. :)

Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)