ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Gegevens niet inzichtelijk

Trefwoorden:

JohannaBrouwer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JohannaBrouwer heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

8 augustus 2018, 15:09

Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld voor Mijn Delta, en nu kan ik mijn gegevens niet/beperkt inzien. Wat kan ik daaraan doen?
  • JohannaBrouwer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JohannaBrouwer heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    0 Reacties

8 augustus 2018, 17:36

JohannaBrouwer schreef:

Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld voor Mijn Delta, en nu kan ik mijn gegevens niet/beperkt inzien. Wat kan ik daaraan doen?

En als ik vervolgens op 'klantenservice' klik, krijg ik dit: Missing object Knowledge Base "Delta" (Company "Delta").
  • MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 augustus 2018, 18:51

Je gegevens zouden volledig inzichtelijk moeten blijven na het wijzigen van je wachtwoord. De foutmelding die je krijgt kan gerelateerd zijn aan ons systeem. Daar is een klein dipje in geweest aan het einde van de middag.
    Verwijder eens je cookies en tijdelijke bestanden als eerste stap. Stuur anders een mailtje met je klantgegevens, zoals klantnummer of postcode huisnummer, naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Dan kijk ik of ik iets opmerkelijks zie.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)