ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Wifi modem TEL1 en TEL2 knippert

Trefwoorden:

Turfsteker Auteur
38 Reacties

13 maart 2018, 13:32

de onderste twee lampjes op het modem zouden voor de Tele 1 en Tele2 zijn, en als ze knipperen vind er een gesprek plaats ?
ik heb geen telefoon van Delta / Zeelandnet, en toch knipperen deze twee lampjes groen hoe kan dat.
gr; turfsteker
Gemarkeerd als antwoord: Frans op 13 maart 2018, 15:30

Turfsteker schreef:

de onderste twee lampjes op het modem zouden voor de Tele 1 en Tele2 zijn, en als ze knipperen vind er een gesprek plaats ?
ik heb geen telefoon van Delta / Zeelandnet, en toch knipperen deze twee lampjes groen hoe kan dat.
gr; turfsteker

Hoi Turfsteker, het zou best kunnen dat wat jij daar ziet knipperen door"lekt" vanaf de WiFi lampjes die er vlak boven zitten. Branden de TEL1 en TEL2 in hetzelfde tempo als het lampje er boven? In dat geval is er niets aan de hand.

Bekijk origineel
  • Niggo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    225 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

13 maart 2018, 14:19

Turfsteker schreef:

gr; turfsteker

Dat betekend inderdaad dat er een gesprek plaats zou vinden, het beste is om even een mail te sturen naar de klantenservice of forumbeheer@zeelandnet.nl of uiteraard te bellen naar 0113 - 37 77 70 (Zeelandnet consument)

Wellicht kunnen ze op afstand even naar je instellingen kijken, waarschijnlijk staat er iets fout
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • Frans Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Frans heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    812 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

ZeelandNet.nl Topper

ZeelandNet.nl Topper

WiFi Expert

WiFi Expert

13 maart 2018, 15:30

Turfsteker schreef:

gr; turfsteker

Hoi Turfsteker, het zou best kunnen dat wat jij daar ziet knipperen door"lekt" vanaf de WiFi lampjes die er vlak boven zitten. Branden de TEL1 en TEL2 in hetzelfde tempo als het lampje er boven? In dat geval is er niets aan de hand.
    "The next best thing to knowing information is knowing where to find it" - Samuel Johnson
  • Turfsteker Auteur
    38 Reacties

13 maart 2018, 18:57

Frans schreef:

Turfsteker schreef:

gr; turfsteker

hoi Frans,
    de twee onderste lampjes knipperen redelijk snel aan en uit , het lampje daarboven is uit, en de twee groen daar weer boven knipperen af en toe eens.

• Turfsteker Auteur
    38 Reacties

13 maart 2018, 18:59

Frans schreef:

Turfsteker schreef:

gr; turfsteker

En voor NITRO,
    ik heb daar naar toe ge mailt die sturen mij weer naar jullie toe, dus van het kastje naar de muur

• GoeRoe
    Forum Ambassadeur
    1321 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

13 maart 2018, 21:09

Turfsteker, stop eens met het typen van jouw tekst tussen de [ quote ] en [ / quote ] tekens, want zo maak je het onleesbaar.
    Alleen tekst typen onder [ / quote ] dan gaat het goed :)
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • Joeri1991Joeri1991

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    265 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

28 maart 2018, 13:18

Turfsteker schreef:

gr; turfsteker

Hoi Turfsteker,

Is jouw probleem inmiddels verholpen of ervaar je dit nog steeds?
    We horen graag van je!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)