ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Samsung decoder DCB-9401R gebruiken met smartcard

famnzika Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten famnzika heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
1 Reacties

13 juni 2018, 11:28

Kan ik de Samsung decoder DCB-9401R of DCB-B270R gebruiken voor digitale TV met een smartcard?
Gemarkeerd als antwoord: fred44nl op 13 juni 2018, 12:10

dat zijn oude decoders en dan kan het zijn, dat de firmware in de decoder dit niet aan kan.

Bekijk origineel
  • fred44nl Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2520 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

13 juni 2018, 12:10

dat zijn oude decoders en dan kan het zijn, dat de firmware in de decoder dit niet aan kan.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • famnzika Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten famnzika heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

13 juni 2018, 14:32

Begrijp ik dat het ook aan een slechte utp-kabel kan liggen? Is dat de kabel tussen tv en decoder?
    En om te testen of de firmware dit aankan, moet ik er een smartcard in doen, neem ik aan? Of zijn er andere manieren om te testen. Als ik een smartcard koop en hij doet het niet, heb ik die dus voor noppes gekocht. Ik sta nu (overgang van analoog naar digitaal) nl. voor de keuze óf een minidecoder aanschaffen óf nagaan of de oude decoder het nog doet ...
  • Ptrol
    3551 Reacties

13 juni 2018, 14:37

Bel eens een dealer.
    Zeg dat je een smartcard wilt kopen alleen als deze goed werkt in je oude decoder.
    Misschien kan je de decoder meennemen naar die n zaak, zodat de dealer het voor je wilt / kan testen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)