ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: overzetten alles-in-een abonnement

Trefwoorden:

tempelaars Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tempelaars heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
2 Reacties

3 februari 2018, 11:26

Op 27 december een alles-in-een pakket telefonisch aangevraagd. Met daarbij de vraag om gebruik te maken van de overstapservice vaste telefoon van KPN naar Delta. OP 4 januari de bevestiging en het annuleringsformulier ontvangen. Op 11? januari is een monteur van Delta geweest om het modem te installeren. Hij gaf aan nog niet de omzetting van het telefoonnummer te kunnen doen omdat de startdatum van 1 februari te ver in de toekomst lag. Hij adviseerde om een 3-tal dagen voor de ingangsdatum te informeren bij Delta of het nummer inderdaad zou worden overgezet. Op 29 januari gebeld; de dame van de klantenservice gaf aan da "ze net toevallig op dat moment niet in het systeem kon kijken". Ze zou verder informeren bij haar collega's, maar een antwoord "kon wel 3-6 werkdagen later komen". Ik zou worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd.
Omdat het abonnement per 1 februari in zou gaan heb ik op 2 februari gebeld omdat de telefoon niet werkte. Bellen en gebeld worden was niet mogelijk.
De medewerkster van de klantenservice gaf aan om naar KPN te bellen omdat het nummer nog niet "was vrijgegeven". Ik vond dit de taak van Delta: zij zouden immers zorgen voor omzetting. De medewerkster dacht daar anders over en vond dat ik dat zelf moest doen. Omdat er niets anders opzat heb ik zelf met KPN gebeld en zij gaven aan dat het nummer al was vrijgegeven. Na een volgend telefoontje met de klantenservice werd geadviseerd af te wachten............... Daarna gebeld waarbij werd aangegeven dat de omzetting geregeld was en dat het modem opnieuw zou worden opgestart en dat we na een half uurtje wel zouden kunnen bellen. Het volgende telefoontje leverde op dat er "in de hoofdcentrale iets mis was gegaan" en dat ze afwachtten tot dat zou zijn opgelost. Ik heb de medewerker geadviseerd niet af te wachten maar zelf te gaan bellen om uit te zoeken wat er mis was en wanneer eea zou zijn opgelost. Hij gaf aan dat niet te mogen.......... Dit gebeurde allemaal op vrijdag met als resultaat dat op zaterdag 3 februari er nog geen telefoonverkeer mogelijk was. Waar ik al bang voor was, is ook gebeurd: “het is weekend en de partij waar we de informatie vandaan kunnen halen werkt niet in het weekend.” We moeten dus tot maandag wachten om te vernemen wat er aan de hand was en of er dan wel telefoonverkeer mogelijk is.

Mijn klacht is dat Delta op een zeer klantonvriendelijke en onprofessionele manier met ons is omgegaan. We zijn tegen een muur van onwil en/of onbegrip aangelopen. Het abonnement is voor mijn moeder die een persoonsalarmering via de telefoon heeft. Ze is nu dus 3 dagen niet in staat om gebruik te maken van haar alarmering. Als er deze dagen iets met haar gebeurt dat te wijten is aan het niet werken van haar alarmering zullen we Delta hiervoor aansprakelijk stellen. Verder verwachten we een compensatie voor het ongemak en de frustratie die we hebben ondervonden door toedoen van Delta.
Gemarkeerd als antwoord: tempelaars op 13 februari 2018, 09:55

Intussen is het probleem opgelost. Ik weet niet wat er precies fout is gegaan, maar vind dat het veel te lang heeft geduurd voordat we gebruik konden maken van de telefoonverbinding. Delta heeft ons een redelijke compensatie aangeboden. Wat ons betreft kan dit topic worden gesloten.

Bekijk origineel
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2187 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

3 februari 2018, 11:39

je hebt helemaal gelijk.
    maar daarmee is het probleem niet opgelost.
    stuur een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld klantnummer en verwijs naar dit topic.
    helaas is forumbeheer er ook pas maandag weer.
    en ook dat is niet zoals het behoort.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Ptrol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

3147 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

3 februari 2018, 12:09

Half vorig jaar is er een nieuwe compensatieregeling gekomen.
    Behalve het mailtje, kan je misschien ook hier gebruik van maken: https://www.delta.nl/compensatie?utm_source=edm&utm_medium=tekstlink&utm_term=cons&utm_campaign=compensatiestoringen
  • tempelaars Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tempelaars heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    2 Reacties

13 februari 2018, 09:55

Intussen is het probleem opgelost. Ik weet niet wat er precies fout is gegaan, maar vind dat het veel te lang heeft geduurd voordat we gebruik konden maken van de telefoonverbinding. Delta heeft ons een redelijke compensatie aangeboden. Wat ons betreft kan dit topic worden gesloten.
  • Jos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

2208 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

13 februari 2018, 09:59

Je kan het topic sluiten door bij één van de reacties op "beste antwoord" te klikken.
  • tempelaars Auteur

Nieuwkomer
    2 Reacties

13 februari 2018, 10:07

Jos schreef:

Je kan het topic sluiten door bij één van de reacties op "beste antwoord" te klikken.

Waar vind ik dat?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)