ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Mijn Hoofdtelefoon werkt niet meer!!

Trefwoorden:

ergee Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ergee heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
12 Reacties

29 maart 2018, 16:42

Sinds de interactieve TV/ontvanger is geplaatst werkt mijn Hoofdtelefoon niet meer.Wat kan ik of jullie hier aan doen.
En als het antwoord is / Zie de roadmap op welke Q moet ik dan letten.
Alvast bedankt voor de reactie,
Ergee
  • Joeri1991Joeri1991

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    224 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

29 maart 2018, 20:54

Dat is een zeer goede vraag, Ergee. Tevens een vraag die ik nog niet eerder heb gehoord.

Hoe heb je de ontvanger aangesloten aan je televisie? Wellicht dat we hier iets meer info uit kunnen halen.
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • ergee Auteur

Beginner
    12 Reacties

30 maart 2018, 11:59

Joeri
    Ik neem aan dat je de interactieve TV ontvanger bedoelt. Die is aangesloten door de monteur van Delta!
    Mijn Hoofdtelefoon zit nog steeds aangesloten zoals hij altijd zat. Aan de zijkant van de TV is hier een speciaal kontakt/gaatje voor.
    Hoop dat dit helpt.
    Gr Ergee
  • ergee Auteur

Beginner
    12 Reacties

8 april 2018, 23:45

Beste allemaal,

Is er misschien iemand anders die hier een antwoord op weet. Of misschien toch nog Joeri!
    Mijn hoofdtelefoon zou het toch gewoon moeten doen. Snap er niks van, wat is dat toch met die DIT.
    Ben benieuwd en alvast bedankt.
    Ergee
  • JenniJenni

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jenni heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    32 Reacties
    Allrounder

Allrounder

8 mei 2018, 13:27

Heb je al een keer gekeken of je in de geluidsinstellingen van je TV iets kunt veranderen? Misschien dat daar het probleem in zit.
  • fantamoer
    297 Reacties

8 mei 2018, 14:50

ergee schreef:

Beste allemaal,

Is er misschien iemand anders die hier een antwoord op weet. Of misschien toch nog Joeri!
    Mijn hoofdtelefoon zou het toch gewoon moeten doen. Snap er niks van, wat is dat toch met die DIT.
    Ben benieuwd en alvast bedankt.
    Ergee

Misschien is ie wel stuk.
    Al op een ander apparaat geprobeerd?
  • JenniJenni

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jenni heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    32 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 mei 2018, 10:46

ergee schreef:

Sinds de interactieve TV/ontvanger is geplaatst werkt mijn Hoofdtelefoon niet meer.Wat kan ik of jullie hier aan doen.
    En als het antwoord is / Zie de roadmap op welke Q moet ik dan letten.
    Alvast bedankt voor de reactie,
    Ergee

Hallo ergree,

We hebben al een tijd geen bericht meer van je ontvangen. Is het probleem ondertussen verholpen?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)