ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Ik krijg bij Spotnet een foutcode 502, hoe kan ik dit oplossen?

Trefwoorden:

Leonbal Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Leonbal heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
4 Reacties

21 april 2017, 09:15

Hoi,

Ik krijg een foutmelding 502. Ik heb alles van spotnet verwijderd van mijn computer en opnieuw gedownload en nu zegt hij dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet meer klopt...
Ik heb alles juist ingevoerd, ook met @zeelandnet.nl erachter
Hebben jullie enig idee?
Gemarkeerd als antwoord: Leonbal op 21 april 2017, 10:25

Ik ben eruit. Het blijkt dat een firewall van mijn werk alles blokkeert. Zodra ik verbinding heb met een externe client, stop hij ermee. Dat kan dus niet tegelijk! Heel erg bedankt voor jullie reacties :)

Bekijk origineel
  • adje
    339 Reacties

21 april 2017, 09:59

De 502 Foutmelding in Spotnet:

Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Authentication Failed

De 502 foutmelding in Spotnet is berucht. Bijn iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen. De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen. Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je provider. Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.
  • Leonbal Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

21 april 2017, 10:09

Ik heb al contact gehad en mijn gegevens kloppen, dat is het gekke. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn gewoon juist. Ik kan ook nog in mijn email e.d. en dat zijn dezelfde gegevens. Volgens hun is er ook geen storing of iets dergelijks.

adje schreef:

De 502 Foutmelding in Spotnet:

Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Authentication Failed

De 502 foutmelding in Spotnet is berucht. Bijn iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen. De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen. Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je provider. Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.

• Ptrol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

Expert
    2321 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

21 april 2017, 10:18

Installeer de classic eens: http://spotnetclassic.tk/
    Versie 1.9.0.3 draait hier als een zonnetje.
  • Leonbal Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

21 april 2017, 10:20

Die site werkt niet meer. Ik had deze ook al geprobeerd, omdat ik deze in eerdere conversaties al tegen was gekomen. Ik krijg de volgende melding:

Web Page Blocked

Access to the web page you were trying to visit has been blocked in accordance with company policy. Please contact your system administrator if you believe this is in error.

User: ccc\balk

URL: spotnetclassic.tk/

Category: questionable

Ptrol schreef:

• Leonbal Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

21 april 2017, 10:21

Die website werkt niet meer. Ik had hem ook al geprobeerd. Web page blocked geeft hij aan...:(

Ptrol schreef:

• Leonbal Antwoord

Nieuwkomer
    4 Reacties

21 april 2017, 10:25

Ik ben eruit. Het blijkt dat een firewall van mijn werk alles blokkeert. Zodra ik verbinding heb met een externe client, stop hij ermee. Dat kan dus niet tegelijk! Heel erg bedankt voor jullie reacties :)
  • FerryFerry

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    278 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

21 april 2017, 14:06

Leonbal schreef:

Bedankt voor het melden Leonbal.
    Ik heb jouw antwoord als beste geselecteerd.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)