ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: FTP probleem

Trefwoorden:
ftp ,

angryvwr Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten angryvwr heeft ontvangen van andere leden.

Actief
86 Reacties

3 mei 2018, 17:17

Sinds recente onderbreking internetverbinding voor -ikvermoed- aanpassingen webmail/spamfilter lukt het me niet om met filezilla verbinding te maken met een server om files te up/downloaden.
Heb filezilla niet dagelijks nodig, en soms werkt het de volgende dag wel, vandaar niet zo veel aandacht aan besteed.
Nu toch maar eens nauwkeuriger gekeken .. en een foutmelding '500 wont open connection' verschijnt.

Redelijk zeker dat er niets is gewijzigd op mijn systeem, en ook server is niets gewijzigd, een collega die (niet via zeelandnet werkt) ook op dezelfde server moet zijn heeft geen probleem. Opnieuw installeren filezilla geeft geen oplossing, ook enkele alternatieve ftp progjes geprobeerd zonder succes.

Iemand tips om oorzaak te vinden ?
Gemarkeerd als antwoord: angryvwr op 13 juni 2018, 10:32

..long time ago..
op een ander adres zelfde computer was het geen probleem.
modem diverse malen ge-reset, onder water gehouden en weet ik allemaal. Weinig hielp. Tot de modem 2 dagen uit heeft gestaan, nogmaals proberen en het werkt weer.

Bekijk origineel
  • Dutchplace
    Ervaren
    268 Reacties

3 mei 2018, 17:37

Je kan eens proberen via online ftp https://www.net2ftp.com/
    "It's life Jim, but not as we know it."
  • angryvwr Auteur

Actief
    86 Reacties

3 mei 2018, 17:48

trekkie :) -- heb alternatief gevonden waarmee ik wel kan up/downloaden: NCFTP.
    zal eens proberen dutchplace.
    .. zit ik nog steeds met filezilla config ? of moet ik zoeken in port-forwarding znet modem .
  • Ptrol
    3551 Reacties

3 mei 2018, 19:18

'k Kan hier met Fillezilla gewoon de Peoplesite bijwerken.
  • Joeri1991Joeri1991

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

24 mei 2018, 15:53

Beste angryvwr,

Hoe staat het inmiddels met je probleem/vraag?
    Is deze naar wenst beantwoord?

We horen graag van je!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • Roof
    368 Reacties

25 mei 2018, 08:55

• angryvwr Antwoord

Actief
    86 Reacties

13 juni 2018, 10:32

..long time ago..
    op een ander adres zelfde computer was het geen probleem.
    modem diverse malen ge-reset, onder water gehouden en weet ik allemaal. Weinig hielp. Tot de modem 2 dagen uit heeft gestaan, nogmaals proberen en het werkt weer.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)