ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Zichtbaarheid telwerken en gasmeter

jmdegoffau1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
14 Reacties

5 juni 2018, 23:52

Hallo,
Gisteren heb ik een Mijn DELTA Inzicht Standaard dongle aangesloten op een recent geplaatste slimme meter.
Aan de E-meter is een G25 gasmeter gekoppeld.
In mijn DELTA Inzicht zie ik alleen het lage telwerk levering (1.8.1).
Ik zie de overige telwerken niet en ook de gasmeter ontbreekt in het overzicht.
Tevens wordt er "0" weergegeven als ik het actueel E-verbruik oproep.

Kan dit aan de dongle liggen? Die is misschien al wat ouder...
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 7 juni 2018, 14:18

jmdegoffau1 schreef:

Er staat 1 meter actief en 0 op inactief. Probleem zit hem erin dat de gasmeter op een ander klantnummer is gekoppeld. Dit ga ik administratief aan laten passen en daarna kijken of het wel werkt.

Fijn dat je er achter bent gekomen, waarom dit mogelijk niet werkt bij jou. Graag vernemen na de administratieve aanpassing of de gasmeter wel zichtbaar is. ;)

Bekijk origineel
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

7 juni 2018, 08:50

Beste jmdegoffau1,

Als je via Mijn DELTA Inzicht inlogt en je kijkt vervolgens op "Instellingen" -> "Netwerk overzicht" kun je dan aangeven hoeveel meters er op actief staan en hoeveel op inactief?
  • jmdegoffau1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    14 Reacties

7 juni 2018, 14:14

Er staat 1 meter actief en 0 op inactief. Probleem zit hem erin dat de gasmeter op een ander klantnummer is gekoppeld. Dit ga ik administratief aan laten passen en daarna kijken of het wel werkt.
  • AnetteAnette Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

7 juni 2018, 14:18

jmdegoffau1 schreef:

Fijn dat je er achter bent gekomen, waarom dit mogelijk niet werkt bij jou. Graag vernemen na de administratieve aanpassing of de gasmeter wel zichtbaar is. ;)
  • jmdegoffau1 Auteur

Beginner
    14 Reacties

13 juni 2018, 15:42

Het is gelukt! Topic kan dicht

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)