ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Verbruik normaal en dal - elektriciteit

dtrapman Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dtrapman heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
26 Reacties

4 januari 2018, 21:49

Goedenavond,

Het is me opgevallen dat sinds ik een slimme meter heb er verbruik gemeten wordt van normaal en dal tarief. Hier heb ik al een keer over gebeld en daar konden ze zien dat ik hoog en laag tarief had terwijl ik me daar nooit voor opgegeven had.
Weet iemand of dit altijd standaard vermeld wordt op de tweemaandelijkse verbruiksrapportage? De klantenservice zou dit aanpassen maar de rapportage blijft hetzelfde.

En dan nog wat: Als ik de rapportages in MijnDelta opvraag geeft hij aan dat het document niet gevonden kan worden. Een bugje?
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 11 januari 2018, 15:42

Er bleek sinds 3 januari een probleem te zitten in het ophalen van de prijzen. Dit is inmiddels gelukkig verholpen.

Het enige wat je nu nog moet doen, is even opnieuw inloggen in het MijnDELTA Inzicht portaal. Vanaf dat moment worden de juiste tarieven weergegeven.
Het is helaas niet meer mogelijk om met terugwerkende kracht de overige inzage (die nu niet zichtbaar is) te herstellen.

Bekijk origineel
Shoot only animals with your camera.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

5 januari 2018, 15:17

Beste dtrapman,

Er zal altijd netjes worden aangegeven op de meter en op je Verbruiks- en Kostenoverzicht wat je verbruikt hebt op de dal- en normaaltariefmeter. Dit komt omdat je met een slimme meter een 4 telwerk hebt. Zo kun je ook netjes inzien wanneer je wat hebt verbruikt.

Mogelijk had je hiervoor een enkele meter. Je zal namelijk altijd terugzien wat je bij dal- en normaaltarief hebt verbruikt. Dit zal bij elkaar worden opgeteld en tegen het enkeltarief worden afgerekend.

Kun je aangeven welke rapportages in MijnDelta je bedoeld? :)
  • dtrapman Auteur

Beginner
    26 Reacties

5 januari 2018, 16:05

Hoi Anette,

Bedankt voor je antwoord. Ik had hiervoor idd een enkele meter.
    De rapportages betreffen de Verbruiks- en indicatief kostenoverzicht die je terug kan vinden in MijnDelta onder "mijn verbruiksgegevens"
    Onder het kopje Verbruiks- en indicatief kostenoverzicht vind je de verbruikskostenrapportage. Normaal gesproken kan ik die aanklikken en download hij het overzicht. Nu geeft hij echter aan dat het document niet gevonden kan worden.
  • AnetteAnette

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

5 januari 2018, 16:08

Ik zal in jouw gegevens hier een melding van maken en je e-mailadres als contactgegevens opgeven, zodat ze je kunnen bereiken als dit is verholpen. Vind je dat goed?
  • dtrapman Auteur

Beginner
    26 Reacties

5 januari 2018, 16:11

Dat is goed hoor. Dank je wel voor de moeite. Ik stuur je nog even een berichtje met mijn gegevens.
  • AnetteAnette

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

5 januari 2018, 16:18

Bedankt voor de gegevens! Ik heb een bericht aangemaakt om dit voor je uit te zoeken en op te lossen. :)
  • dtrapman Auteur

Beginner
    26 Reacties

11 januari 2018, 08:46

Hoi Anette,
    Ik keek zojuist even en ik zag dat bijna alle documenten weer opvraagbaar zijn. Behalve de laatste van 3 januari.
    Bijna opgelost dus. ;)
  • AnetteAnette

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

11 januari 2018, 13:21

Kijk dat is mooi! :)
  • AnetteAnette Antwoord

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

11 januari 2018, 15:42

Er bleek sinds 3 januari een probleem te zitten in het ophalen van de prijzen. Dit is inmiddels gelukkig verholpen.

Het enige wat je nu nog moet doen, is even opnieuw inloggen in het MijnDELTA Inzicht portaal. Vanaf dat moment worden de juiste tarieven weergegeven.
    Het is helaas niet meer mogelijk om met terugwerkende kracht de overige inzage (die nu niet zichtbaar is) te herstellen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)