ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Meterstanden doorgeven zonder opnamekenmerk.

Trefwoorden:

goedbloed1956 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten goedbloed1956 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

22 juni 2018, 12:49

hallo , ik heb eergisteren mijn huis verkocht en wil de meterstanden doorgeven maar dat lukt niet omdat ik een kenmerk moet hebben en dat heb ik niet. ik loop vast . dank u
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 22 juni 2018, 15:48

Beste goedbloed1956,

Welkom op ons Serviceforum! :)

Heb je dit stappenplan al eens doorlopen?

Bekijk origineel
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2435 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

22 juni 2018, 13:44

waarom maak je daarvoor 2 topics aan ??

stuur maar een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld klantnummer en het probleem.
    dan wordt het van daar uit wel opgepikt.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • AnetteAnette Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

22 juni 2018, 15:48

Beste goedbloed1956,

Welkom op ons Serviceforum! :)

Heb je dit stappenplan al eens doorlopen?
  • kobuskuch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kobuskuch heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    183 Reacties

22 juni 2018, 16:28

Dit komt overeen met mijn situatie. Eén kleine opmerking m.b.t. het stappenplan waarnaar hierboven wordt verwezen: Als de meteropnemer zelf voor joker aan de deur is geweest omdat je langer weg bent, ligt er wel een kaart in de bus met de opmerking: reageren binnen ( omgerekend en geschat naar aanleiding van mijn feitelijke afwezigheid) 14 dagen. Dat is wat lastig.
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

5 juli 2018, 14:23

kobuskuch schreef:

Dit komt overeen met mijn situatie. Eén kleine opmerking m.b.t. het stappenplan waarnaar hierboven wordt verwezen: Als de meteropnemer zelf voor joker aan de deur is geweest omdat je langer weg bent, ligt er wel een kaart in de bus met de opmerking: reageren binnen ( omgerekend en geschat naar aanleiding van mijn feitelijke afwezigheid) 14 dagen. Dat is wat lastig.

Dat kan ik goed begrijpen. Normaliter komt de meteropnemer ruimschoots langs. Indien je dan geen mogelijkheid meer hebt om de meterstandenkaart in te vullen, omdat de aangegeven datum al is verstreken, krijg je vaak later nog een herinnering. ;)
  • kobuskuch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kobuskuch heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    183 Reacties

5 juli 2018, 16:14

Dat kan ik goed begrijpen. Normaliter komt de meteropnemer ruimschoots langs. Indien je dan geen mogelijkheid meer hebt om de meterstandenkaart in te vullen, omdat de aangegeven datum al is verstreken, krijg je vaak later nog een herinnering.

Dat hoor ik (en ik denk met mij vele anderen) voor het eerst.
    Overigens: de jaarrekening is er nog niet, dus zeker weten doe ik niets, maar ik kon wèl de meterstanden opgeven ná het verstrijken van de termijn die op de kaart stond met hulp van het kenmerk dat op de kaart stond.. We zullen zien.
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

6 juli 2018, 10:53

kobuskuch schreef:

Dat kan ik goed begrijpen. Normaliter komt de meteropnemer ruimschoots langs. Indien je dan geen mogelijkheid meer hebt om de meterstandenkaart in te vullen, omdat de aangegeven datum al is verstreken, krijg je vaak later nog een herinnering.

Dat hoor ik (en ik denk met mij vele anderen) voor het eerst.
    Overigens: de jaarrekening is er nog niet, dus zeker weten doe ik niets, maar ik kon wèl de meterstanden opgeven ná het verstrijken van de termijn die op de kaart stond met hulp van het kenmerk dat op de kaart stond.. We zullen zien.

Fijn om te lezen dat het toch nog met het opnamekenmerk de meterstanden hebt kunnen doorgeven. :)

Ik ga er vanuit dat de meterstanden dan correct worden verwerkt, want normaliter krijg je anders een foutmelding.
  • kobuskuch

Actief
    183 Reacties

11 juli 2018, 20:24

Ik ga er vanuit dat de meterstanden dan correct worden verwerkt, want normaliter krijg je anders een foutmelding.

Inderdaad. Na ontvangst van de jaarrekening blijken de ingevoerde gegevens gewoon geaccepteerd.
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

12 juli 2018, 10:40

kobuskuch schreef:

Inderdaad. Na ontvangst van de jaarrekening blijken de ingevoerde gegevens gewoon geaccepteerd.

Wat fijn om te lezen! :)
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

12 juli 2018, 10:41

goedbloed1956 schreef:

hallo , ik heb eergisteren mijn huis verkocht en wil de meterstanden doorgeven maar dat lukt niet omdat ik een kenmerk moet hebben en dat heb ik niet. ik loop vast . dank u

Ben jij er inmiddels ook uitgekomen?

We hebben al even niets meer van je gehoord.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)