ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Gateway Activeren Slimme Thermostaat

sebsmeets Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sebsmeets heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

17 februari 2018, 20:22

ik heb een fifthplay gateway aangekocht via Itho daalderop en ook werken op mijn Itho daalderop Spider (thermostaat). Heb ik op deze delta website de mogelijkheid gevonden om via fifthplay gateway aan energie monitoring te doen.
MAAR ik krijg de gateway niet aangemeld op de website, de website geeft aan dat deze al geregistreerd is. Bij mijn weten heb ik dat nog niet via de delta website gedaan.

Als de gateway wel al geregistreerd is, dan zou ik moeten kunnen inloggen. Aangezien ik het wachtwoord dan vergeten ben, heb ik een nieuwe aangevraagd. Hierbij krijg ik de volgende foutmelding. "Er is iets misgelopen tijdens het resetten van uw wachtwoord. Gelieve opnieuw te proberen. Indien het probleem aanhoudt kan u contact opnemen met onze helpdesk."

Kan iemand mij helpen hoe ik de gateway krijg aangemeld voor mijn energie monitoring
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 27 februari 2018, 14:09

Beste sebsmeets,

Welkom op ons Serviceforum! :)

Op deze website vind je de snelstartgids & installatiehandleiding voor de slimme thermostaat. Wellicht kom je hier verder mee?

@Jos:
Ter info: de link die je meestuurt is bestemd voor DELTA Inzicht. Deze klant heeft een Slimme thermostaat dus is dit een DELTA Comfort Wijzer. Dit zijn twee verschillende dingen. ;)

Bekijk origineel
  • Jos
    2035 Reacties

17 februari 2018, 20:48

Hallo sebsmeets, welkom op het forum.

Heb je hier iets aan:
    https://www.delta.nl/sites/default/files/2016-06/Handleiding_DELTAInzicht.pdf
  • AnetteAnette Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

27 februari 2018, 14:09

Beste sebsmeets,

Welkom op ons Serviceforum! :)

Op deze website vind je de snelstartgids & installatiehandleiding voor de slimme thermostaat. Wellicht kom je hier verder mee?

@Jos:
    Ter info: de link die je meestuurt is bestemd voor DELTA Inzicht. Deze klant heeft een Slimme thermostaat dus is dit een DELTA Comfort Wijzer. Dit zijn twee verschillende dingen. ;)
  • Jos
    2035 Reacties

27 februari 2018, 15:36

Anette schreef:

@Jos:

Dat was me duidelijk, maar omdat de vraag was hoe de gateway ook voor energiemonitoring te gebruiken was, dacht ik dat de info over verbinden met de slimme meter misschien kon helpen :8
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

27 februari 2018, 15:43

Dan heb ik niets gezegd. :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)