ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Delta inzicht niet meer te bestellen.

bloemc Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bloemc heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
4 Reacties

18 juli 2018, 11:25

delta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 19 juli 2018, 09:42

bloemc schreef:

ik bedoel delta inzicht, het is niet mogelijk om te registreren, want daar moet je een delta mini gateway voor hebben en delta verteld mij dat deze er niet meer zijn, ondanks dat ze dit apparaat nog steeds aanbieden aan vaste klanten

Op dit moment zijn de DELTA Inzicht apparaatjes inderdaad niet leverbaar. Dit betekend dat wij deze dus ook niet aanbieden aan onze vaste klanten die deze nog niet hebben van ons. Wij hebben nog geen informatie mogen ontvangen over wanneer dit apparaatje weer beschikbaar komt. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel
  • Niggo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

18 juli 2018, 11:38

Wat is precies je vraag?
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • bloemc Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

18 juli 2018, 11:42

Niggo schreef:

Wat is precies je vraag?

dat ik mijn verbruik en de opbrengst van de zonnepanelen niet kan inzien
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

18 juli 2018, 11:49

bloemc schreef:

Niggo schreef:

Wat is precies je vraag?

dat ik mijn verbruik en de opbrengst van de zonnepanelen niet kan inzien

Alleen de kosten/opbrengst of ook het aantal kWh en m3 niet dat is opgewekt/verbruikt?
  • bloemc Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

18 juli 2018, 12:47

delta kan geen correct verbruiksoverzicht verzenden dus dan moeten ze ook geen toezegging doen aan vaste klanten
    op een gratis mini cateway zodat ik alles zelf kan inzien
  • AnetteAnette

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

18 juli 2018, 13:37

bloemc schreef:

delta kan geen correct verbruiksoverzicht verzenden dus dan moeten ze ook geen toezegging doen aan vaste klanten
    op een gratis mini cateway zodat ik alles zelf kan inzien

Bedoel je een verbruiks- en kostenoverzicht of hebben we het nu nog over het overzicht in DELTA Inzicht?
  • bloemc Auteur

Nieuwkomer
    4 Reacties

19 juli 2018, 06:28

ik bedoel delta inzicht, het is niet mogelijk om te registreren, want daar moet je een delta mini gateway voor hebben en delta verteld mij dat deze er niet meer zijn, ondanks dat ze dit apparaat nog steeds aanbieden aan vaste klanten
  • AnetteAnette Antwoord

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

19 juli 2018, 09:42

bloemc schreef:

Op dit moment zijn de DELTA Inzicht apparaatjes inderdaad niet leverbaar. Dit betekend dat wij deze dus ook niet aanbieden aan onze vaste klanten die deze nog niet hebben van ons. Wij hebben nog geen informatie mogen ontvangen over wanneer dit apparaatje weer beschikbaar komt. Excuses voor het ongemak.
  • AnetteAnette

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

31 juli 2018, 16:49

bloemc schreef:

delta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden

Ze zijn weer op voorraad! :)

Bestellen kan via MijnDELTA. Lukt dit niet? Stuur dan een verzoek naar fourmbeheer@zeelandnet.nl met jouw klantgegevens en verzoek, zodat wij je kunnen helpen. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)