ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Versturen e-mail van IPhone duurt heel lang

Trefwoorden:

aschenk Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten aschenk heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
1 Reacties

16 mei 2018, 14:53

Sinds kort heb ik een IPhone 7, bij mail gebruik ik mijn Zeelandnet e-mail. Zowel thuis op de computer als op mijn IPhone kan ik mijn e-mailadres **verwijderd door moderator**@zeelandnet gebruiken, Dat werkt allemaal. Alleen duurt het ontiegelijk lang om een e-mail te versturen vanaf mijn IPhone. Mijn SMTP staat op mail.zeelandnet.nl SSL staat aan en de poort staat op 465
Het gekke is dat het uiteindelijk wel verstuurd wordt, maar dat duurt een half uur en soms uren. Weet iemand raad??? Met dank
Gemarkeerd als antwoord: GoeRoe op 16 mei 2018, 21:16

Welkom op het forum, aschenk :)

Eerste stap zou voor mij zijn: controleer eens welke snelheid je iPhone haalt. Dat kun je testen met bijvoorbeeld de speedtest.net app of de Meteor app die open source en hopelijk reclamevrij is.

En zoals Ptrol vraagt: heb je dit ook als je mobiele gegevens gebruikt of alleen Wi-Fi? Met elk bericht of vooral als je een bijlage meestuurt?

Bekijk origineel
  • Ptrol
    3551 Reacties

16 mei 2018, 15:04

Heb dit onlangs ook ervaren, maar via een gmailaccount naar een zeelandnetaccount
    Ook toen duurde het soms wel 15 min.

Je maakt gebruik van wifi?

Maak ik gebruik van de telefooprovider zelf gaat het nu een minuutje sneller.
  • aschenk Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten aschenk heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

16 mei 2018, 16:24

[quote=Ptrol]Heb dit onlangs ook ervaren, maar via een gmailaccount naar een zeelandnetaccount
    Ook toen duurde het soms wel 15 min.

Je maakt gebruik van wifi?

JA, inderdaad. Vreemd is dat het wel werkt maar met vertraging. Vraag is dan”wat veroorzaakt de vertraging?
  • GoeRoe Antwoord
    Forum Ambassadeur
    1364 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

16 mei 2018, 21:16

Welkom op het forum, aschenk :)

Eerste stap zou voor mij zijn: controleer eens welke snelheid je iPhone haalt. Dat kun je testen met bijvoorbeeld de speedtest.net app of de Meteor app die open source en hopelijk reclamevrij is.

En zoals Ptrol vraagt: heb je dit ook als je mobiele gegevens gebruikt of alleen Wi-Fi? Met elk bericht of vooral als je een bijlage meestuurt?
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)