ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Per ongeluk email verwijderd - herstelbaar

Trefwoorden:

Tim Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tim heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
31 Reacties

21 mei 2018, 20:39

De gehele inhoud van het Postvak IN van de ZeelandNet mailbox Is per ongeluk door een verkeerde handeling gewist. Het is ook niet meer in de "verwijderde items"-map terug te vinden. Is het mogelijk om deze e-mailberichten op de een of andere manier terug te halen(al dan niet met hulp van de postmaster/webmaster)?
Gemarkeerd als antwoord: MatthijsL op 11 juli 2018, 14:09

Ik weet dat het nu een beetje laat is, maar wil toch nog wel even aangeven dat het in sommige gevallen nog wel mogelijk is om verwijderde e-mail te herstellen. Dit gebeurd alleen in uitzonderlijke situaties omdat het niet 1, 2, 3 gedaan is. Als je bijvoorbeeld per ongeluk je vliegtickets uit de mailbox heb verwijderd, dan gaan we kijken wat we kunnen doen. Die ene e-mail naar tante Bep kunnen wij niet gaan herstellen. Er is ook geen garantie dat zoiets lukt. Neem iig altijd zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er mogelijk is.

Bekijk origineel
  • GoeRoe
    Forum Ambassadeur
    1348 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    21 mei 2018, 22:27

    Heb je al op de Webmail ingelogd? Staat de mail daar nog wel? Misschien op andere apparaten?
    Als je IMAP gebruikt en je kunt het ook daar niet terugvinden, dan zou terugzetten van back-up het enige redmiddel kunnen zijn. Of ZeelandNet daarmee kan helpen kan ik je helaas niet vertellen.
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • Tim Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tim heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    31 Reacties

    21 mei 2018, 22:40

    GoeRoe schreef:

    Heb je al op de Webmail ingelogd? Staat de mail daar nog wel? Misschien op andere apparaten?
    Als je IMAP gebruikt en je kunt het ook daar niet terugvinden, dan zou terugzetten van back-up het enige redmiddel kunnen zijn. Of ZeelandNet daarmee kan helpen kan ik je helaas niet vertellen.


    Postvak IN in webmail is ook helemaal leeg. Op mijn smartphone staat een deel nog wel zolang ik het mailaccount daar niet synchroniseer met de server. Ik hoop dat ZeelandNet goed nieuws heeft wat dat betreft, want het zou erg vervelend zijn als het onherstelbaar is.
  • MatthijsLMatthijsL Antwoord

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1356 Reacties
    Internet Expert

    Internet Expert

    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    11 juli 2018, 14:09

    Ik weet dat het nu een beetje laat is, maar wil toch nog wel even aangeven dat het in sommige gevallen nog wel mogelijk is om verwijderde e-mail te herstellen. Dit gebeurd alleen in uitzonderlijke situaties omdat het niet 1, 2, 3 gedaan is. Als je bijvoorbeeld per ongeluk je vliegtickets uit de mailbox heb verwijderd, dan gaan we kijken wat we kunnen doen. Die ene e-mail naar tante Bep kunnen wij niet gaan herstellen. Er is ook geen garantie dat zoiets lukt. Neem iig altijd zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er mogelijk is.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • driepinter
    259 Reacties

    12 juli 2018, 11:45

    De nieuwe archief functie van het vernieuwde spamfilter werkt hiervoor best goed,
    hiermee kun je mails die allang gewist (tot 1 jaar toe) zijn weer terugzetten.

    Dit geld natuurlijk wel alleen vanaf moment inschakeling (activering) nieuw spamfilter .
  • Ptrol
    3522 Reacties

    12 juli 2018, 12:39

    Fijn ( nu je er weer bent ) dat dit bekend gemaakt wordt.

    Maar 'k heb er toch wel een raar gevoel bij.
    Alle topics worden toch gelezen door de Moderators/KlantenService?
    Is de kennis dan niet bij alle gelijk.
    Kortom schort er wat aan de opleiding van de Moderators/Klantenservice?
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    12 juli 2018, 13:05

    Ptrol schreef:

    Fijn ( nu je er weer bent ) dat dit bekend gemaakt wordt.

    Maar 'k heb er toch wel een raar gevoel bij.
    Alle topics worden toch gelezen door de Moderators/KlantenService?
    Is de kennis dan niet bij alle gelijk.
    Kortom schort er wat aan de opleiding van de Moderators/Klantenservice?



    Iedere collega heeft eigen "skills" waar hij/zij voor getraind is.
    Kijk maar eens bij het "Even voorstellen" topic. Hier staat ook netjes vermeld welke vragen wij het beste kunnen beantwoorden.

    Natuurlijk ontwikkelen ook wij ons, waardoor wij extra skills krijgen bij DELTA.
  • Ptrol
    3522 Reacties

    12 juli 2018, 13:16

    Mooi uitgelegd, @Anette.
    Maar de afgelopen jaren hebben we nu al zoveel Moderators zien komen, maar vooral gaan.
    Met hen vloeit klaarblijkelijk dan ook de kennis weg, want niemand anders van Delta kwam met een antwoord.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)