ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Mail delivery system honderd mails in 1 uur

Trefwoorden:

maiden Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maiden heeft ontvangen van andere leden.

71 Reacties

12 mei 2017, 19:39

Mail box explodeert momenteel met Mail Delivery System MAILER-DAEMON@zeelandnet.nl undilivered mail return to sender
5 mails per minuut
iemand enig idee hoe dit te stoppen ?
PC gescanned nx te vinden
Malware bytes nx te vinden
WW veranderd
Gemarkeerd als antwoord: MatthijsL op 8 juni 2017, 18:44

Hoi maiden,

Nog steeds alles rustig in de mailbox? En ook niet te rustig overigens want een te streng afgesteld filter kan er voor zorgen dat niet alle mail die wel binnen moet komen binnenkomen. Zet in dat geval de betreffende ontvanger op de whitelist.

Bekijk origineel
Si vis pacem parabellum
  • Ptrol
    3551 Reacties

12 mei 2017, 20:12

Neem dit even door: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-10/mail-returned-3754

Zelf zou ik op dit moment:
    + mijn ww wijzigen ( voor het geval je account gehacked is)
    + mijn pc op virus scannen. Bij voorkeur met een online virusscanner.
    + een scan met MBam Free uitvoeren: https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

Controleer voor de zekerheid nog even of al deze berichten niet staan in je Postvak uit van je mailprogramma.

Meestal gaat het vrij snel vanzelf weer over.
    Je zou er misschien een berichtregel voor kunnen maken om ze naar een aparte map te filteren.

Je hebt wel een SpamFilter ingesteld staan?
  • Jos
    2034 Reacties

12 mei 2017, 20:14

Naast tips van Ptrol:
    Mogelijk gebruikt iemand jouw emailadres als afzender van spamberichten.
    Kun je met de gegevens uit de header van een bericht niet iets om spamfilter strakker te zetten, of met berichtenfilter van je emailprogramma deze mailtjes direct te laten verwijderen?
  • maiden Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maiden heeft ontvangen van andere leden.

71 Reacties

12 mei 2017, 21:31

21:20 alles rustig nu wachten nog ff af
    spamfilter 3/ /4 ingesteld
    kan moeilijk @zeelandnet op blacklist zetten
    niemand anders gebruikt email adres
    Si vis pacem parabellum
  • MatthijsLMatthijsL Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 juni 2017, 18:44

Hoi maiden,

Nog steeds alles rustig in de mailbox? En ook niet te rustig overigens want een te streng afgesteld filter kan er voor zorgen dat niet alle mail die wel binnen moet komen binnenkomen. Zet in dat geval de betreffende ontvanger op de whitelist.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • Cijbra
    31 Reacties

6 augustus 2018, 10:56

Kennelijk is mijn emailadres in gebruik bij een spammer; ik blijf sinds een aantal dagen mails ontvangen van het mail delivery system, dat 'mijn' mails niet aankomen op diverse adressen.
    Ik heb Win10 en gebruik het standaard mailprogramma MAIL, waar ik maar redelijk tevreden over ben, want kan er weinig meer mee dan mailen en ontvangen. Er is geen mogelijkheid om ongewenste mail direct in een spambox te laten gaan.
    Nu ga ik ff kijken of ik via zeelandnet de spamfilter verder in kan stellen, zodat ik verlost ben van die onzinnige mailtjes uit het mail-system.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)