ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Geen uitgaande mails met VPN aan

P0115 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten P0115 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

15 april 2018, 14:49

Hallo
Ik merk dat ik geen mails kan versturen via mijn POP3 mail account als mijn VPN aan staat
Heb een VPN optie bijgekocht als onderdeel van mijn Bitdefender Total Security pakket, ze gebruiken op hun beurt weer dat Hotspot Shield platform.
Op zich is het niet erg dat ik elke keer mijn VPN moet uitzetten om een mail te kunnen sturen, heb wat dat betreft niets te verbergen
Alleen hinderlijk is het wel.
Verder merk ik dat de VPN vaak in en uitschakelt, vooral tijdens streamen (youtube, netflix e.d.)
Is dit een bekend probleem ?
Alvast dank als iemand een nuttig advies heeft
Gemarkeerd als antwoord: GoeRoe op 16 april 2018, 09:44

Je zult bij het versturen van de mail authenticatie moeten instellen (gebruikersnaam en wachtwoord) omdat je dan van buiten het ZeelandNet netwerk verstuurt.

Bekijk origineel
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    379 Reacties

16 april 2018, 09:06

Niet aan Bitdefender gevraagd? Zij zijn de leverancier. :)
  • GoeRoe Antwoord
    Forum Ambassadeur
    1348 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

16 april 2018, 09:44

Je zult bij het versturen van de mail authenticatie moeten instellen (gebruikersnaam en wachtwoord) omdat je dan van buiten het ZeelandNet netwerk verstuurt.
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)