ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Email van klantenservice Delta, met een link erin, die niet klopt!

Trefwoorden:

Bea Auteur
Beginner
35 Reacties

7 november 2017, 16:03

Wat een klantenservice.
Ze sturen me een email met een bevestiging van iets wat ik veranderd heb.
Daarin staat een link, dat ik het ook nog ergens anders moet veranderen.
Die link klopt niet!
Vervolgens is het van een noreply-adres gestuurd en zie ik nergens een mailadres meer staan om het te vragen.
Wat nu Klantenservice Delta?
Zeer handig!
Gemarkeerd als antwoord: MatthijsL op 8 november 2017, 18:59

Bea schreef:

Het is inmiddels verstuurd naar forumbeheer@zeelandnet.nl!
Tja, ik had ook nog andere dingen te doen.

Geen probleem hoor Bea, er zit geen haast achter ;)

Het betrof een automatisch gegenereerde e-mail nav een wijziging via MijnDELTA. Vandaar dat de e-mail niet werd afgesloten met een naam. Het andere e-mailadres dat evt veranderd zou moeten worden had betrekking op het e-mailadres waarmee MijnDELTA is aangemeld en welke gebruikt wordt voor bijvoorbeeld vergeten wachtwoord en/of loginnaam van MijnDELTA.
Dit adres staat los van het e-mailadres dat wij gebruiken voor onze correspondentie. Deze kan uiteraard wel hetzelfde zijn als dit in eerste instantie zo is ingevoerd, maar een wijziging van het adres voor onze correspondentie in MijnDELTA betekend nog niet dat het adres voor MijnDELTA (voor bijv vergeten wachtwoord) ook aangepast wordt. Ik begrijp dat dit enige verwarring kan brengen.

Voor onze correspondentie zie ik nu een Gmail adres staan. Voor het MijnDELTA account zelf staat er nog een ZeelandNet adres. Als die laatste aangepast moet worden, dan kan dat via deze link. Na het inloggen kan het e-mailadres aangepast worden. Ik heb ook een melding doorgezet naar de betreffende afdeling om de juiste link te vermelden in de bevestiging die verstuurd wordt.

Bedankt voor de melding. De e-mail heb ik verder afgesloten omdat ik hier het antwoord heb gegeven. Zo is het ook voor andere gebruikers duidelijk.

Bekijk origineel
  • CarolineCaroline

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caroline heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1189 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

7 november 2017, 16:06

Hoi Bea,

Als je je wachtwoord hebt veranderd dan sturen we je hier een bevestiging van. In deze e-mail staat zeer zeker geen verwijzing naar een andere plek waar het nog veranderd moet worden.

Kun je de inhoud eens naar hier kopiëren. Ik heb het gevoel dat dit geen e-mail van ons is.
    Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing ;)
  • Ptrol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

2931 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

7 november 2017, 16:06

Wordt meteen opgepakt, Bea.
    :D
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

7 november 2017, 20:29

@Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.
    Maar dit staat onderaan de email.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
    DELTA Comfort B.V.
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

7 november 2017, 20:31

Ptrol schreef:

En wie bent dan?
    Wie pakt het op?
  • Ptrol

2931 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

7 november 2017, 20:36

Werd meteen opgepakt door Moderator @Caroline, bedoelde ik.

Als je liever ea niet op het Forum plaatst, stuur dan een mailtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl.

Plaats daar dan de moderator Caroline gevraagde gegevens in en verwijs naar deze topic.

Ik ben overigens net als jij ook maar een klant van ZeelandNet.
  • Jos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

2410 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

7 november 2017, 20:38

Bea schreef:

@Caroline, ik voel er erg weinig voor om emails aan mij persoonlijk gericht te plaatsen op een forum.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
    DELTA Comfort B.V.

Wat er onderaan een email staat zegt natuurlijk helemaal niets...je zou het mailtje ook door kunnen sturen aan forumbeheer@zeelandnet.nl :8
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

8 november 2017, 02:48

Ptrol schreef:

Ik zal weer wel per ongeluk op antwoord hebben gedrukt, want dit staat nu als antwoord, maar ik heb geen idee, hoe ik dat weer weg kan halen. En dat is natuurlijk niet het beste antwoord.
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

8 november 2017, 02:51

Ptrol schreef:

Werd meteen opgepakt door Moderator @Caroline, bedoelde ik.

Als je liever ea niet op het Forum plaatst, stuur dan een mailtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl.

Plaats daar dan de moderator Caroline gevraagde gegevens in en verwijs naar deze topic.

Ik ben overigens net als jij ook maar een klant van ZeelandNet.

Ik weet nu juist niet of het bij zeelandnetforum hoort.
    Volgens mij hoort het op Delta, maar ik werd gelinkt naar dit forum.
    Daarom staat mijn vraag ook gericht aan klantenservice Delta. ;)
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

8 november 2017, 02:52

Jos schreef:

Bea schreef:

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
    DELTA Comfort B.V.

Wat er onderaan een email staat zegt natuurlijk helemaal niets...je zou het mailtje ook door kunnen sturen aan forumbeheer@zeelandnet.nl :8

Nou onderaan een mail staat natuurlijk, wie het gestuurd heeft, lijkt mij.
    En volgens mij is dat Delta.
    Ik snapte ook al niet dat er een link stond naar dit forum, maar goed.
    Ik wacht de moderator wel af.
  • Jos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

2410 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

8 november 2017, 10:33

Bea schreef:

Jos schreef:

Bea schreef:

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
    DELTA Comfort B.V.

Nou onderaan een mail staat natuurlijk, wie het gestuurd heeft, lijkt mij.
    En volgens mij is dat Delta.
    Ik snapte ook al niet dat er een link stond naar dit forum, maar goed.
    Ik wacht de moderator wel af.

Ik kan je ook een mailtje sturen met als ondertekening "Delta Comfort B.V." en iemand die kwaad wil, gaat natuurlijk nooit zijn eigen naam vermelden, maar wil juist vertrouwen wekken door een voor jou betrouwbare afzender te vermelden.
    Delta is overigens eigenaar van Zeelandnet en de moderatoren op dit forum zijn dus allemaal in dienst van Delta/Zeelandnet.
    Het antwoord dat je hebt aangeklikt kun je niet meer zelf weghalen.
  • Ptrol

2931 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

TV Expert

TV Expert

Computer Expert

Computer Expert

8 november 2017, 10:59

Waarom stuur je het niet door naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    Verwijs naar deze topic en leg uit wat je probleem is.
  • MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1471 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 november 2017, 13:28

Bea schreef:

Ptrol schreef:

Ik zal weer wel per ongeluk op antwoord hebben gedrukt, want dit staat nu als antwoord, maar ik heb geen idee, hoe ik dat weer weg kan halen. En dat is natuurlijk niet het beste antwoord.

Ik heb het 'best answer' verwijderd.

E-mails die verzonden worden vanaf onze klantenservice worden altijd afgesloten met de naam van de persoon die de e-mail heeft beantwoord. Het zou dus niet zo mogen zijn dat er alleen maar 'afdeling klantenservice' staat. Als je het mailtje nog niet had doorgestuurd naar forumbeheer@zeelandnet.nl, doe dat dan alsnog. Dan kan de e-mail door ons bekeken worden om te zien of hij authentiek is.

Medewerkers van ZeelandNet/DELTA zijn herkenbaar aan het blauwe ZeelandNet logo (blauwe cirkel) in de foto.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

8 november 2017, 17:52

• MatthijsLMatthijsL Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1471 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 november 2017, 18:59

Bea schreef:

Geen probleem hoor Bea, er zit geen haast achter ;)

Het betrof een automatisch gegenereerde e-mail nav een wijziging via MijnDELTA. Vandaar dat de e-mail niet werd afgesloten met een naam. Het andere e-mailadres dat evt veranderd zou moeten worden had betrekking op het e-mailadres waarmee MijnDELTA is aangemeld en welke gebruikt wordt voor bijvoorbeeld vergeten wachtwoord en/of loginnaam van MijnDELTA.
    Dit adres staat los van het e-mailadres dat wij gebruiken voor onze correspondentie. Deze kan uiteraard wel hetzelfde zijn als dit in eerste instantie zo is ingevoerd, maar een wijziging van het adres voor onze correspondentie in MijnDELTA betekend nog niet dat het adres voor MijnDELTA (voor bijv vergeten wachtwoord) ook aangepast wordt. Ik begrijp dat dit enige verwarring kan brengen.

Voor onze correspondentie zie ik nu een Gmail adres staan. Voor het MijnDELTA account zelf staat er nog een ZeelandNet adres. Als die laatste aangepast moet worden, dan kan dat via deze link. Na het inloggen kan het e-mailadres aangepast worden. Ik heb ook een melding doorgezet naar de betreffende afdeling om de juiste link te vermelden in de bevestiging die verstuurd wordt.

Bedankt voor de melding. De e-mail heb ik verder afgesloten omdat ik hier het antwoord heb gegeven. Zo is het ook voor andere gebruikers duidelijk.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

8 november 2017, 22:56

Matthijs, dank voor je reactie.
    Hé hé, wat een omweg, als je Delta niet gewoon per mail kan bereiken zeg.
    Dit kost nogal wat energie van de klant.
    Het is ook erg verwarrend dat Zeelandnet en Delta door elkaar heen gebruikt worden. Alles behalve duidelijk net als, Evides, Endures en ga zo maar door. Wie weet wat er allemaal nog komt.

En zie je, hierbij heb je weinig aan antwoorden van andere forumgebruikers, hoe aardig ook bedoeld, maar moet je toch écht iemand van jullie hebben.
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

9 november 2017, 00:18

Jeetje zeg, ik dacht dat ik er nu wel klaar mee was, maar nee hoor!
    Nou Matthijs, wat betreft jouw citaat:
    `Voor onze correspondentie zie ik nu een Gmail adres staan. Voor het MijnDELTA account zelf staat er nog een ZeelandNet adres. Als die laatste aangepast moet worden, dan kan dat via deze link. Na het inloggen kan het e-mailadres aangepast worden. Ik heb ook een melding doorgezet naar de betreffende afdeling om de juiste link te vermelden in de bevestiging die verstuurd wordt.`

De link van Matthijs werkte, dus ik heb het kunnen wijzigen.
    Maar wat betreft 'een melding naar de juiste afdeling om de juiste link te vermelden', heeft duidelijk NIET gewerkt, aangezien ik om 22.51 uur, weer een mail kreeg met een verkeerde link.
    Een link die weer verkeerd verwees.
    Dus volgens mij moet je je collega's het nog maar eens haarfijn uit gaan uitleggen!
    Het is voor ons zéker zeer verwarrend, maar voor jullie blijkbaar ook nog steeds.

Dus beste mensen, als je je mailadres moet veranderen bij Delta, neem er de tijd voor!
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    464 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

13 november 2017, 11:11

Bea schreef:

Jeetje zeg, ik dacht dat ik er nu wel klaar mee was, maar nee hoor!
    Nou Matthijs, wat betreft jouw citaat:
    `Voor onze correspondentie zie ik nu een Gmail adres staan. Voor het MijnDELTA account zelf staat er nog een ZeelandNet adres. Als die laatste aangepast moet worden, dan kan dat via deze link. Na het inloggen kan het e-mailadres aangepast worden. Ik heb ook een melding doorgezet naar de betreffende afdeling om de juiste link te vermelden in de bevestiging die verstuurd wordt.`

De link van Matthijs werkte, dus ik heb het kunnen wijzigen.
    Maar wat betreft 'een melding naar de juiste afdeling om de juiste link te vermelden', heeft duidelijk NIET gewerkt, aangezien ik om 22.51 uur, weer een mail kreeg met een verkeerde link.
    Een link die weer verkeerd verwees.
    Dus volgens mij moet je je collega's het nog maar eens haarfijn uit gaan uitleggen!
    Het is voor ons zéker zeer verwarrend, maar voor jullie blijkbaar ook nog steeds.

Dus beste mensen, als je je mailadres moet veranderen bij Delta, neem er de tijd voor!

Hoi Bea,

MatthijsL heeft de feedback met betrekking tot de link doorgezet naar de desbetreffende afdeling, om dit in het algemeen bij iedereen te veranderen.
    Helaas is dit niet zomaar iets dat direct aangepast kan worden. Dit is namelijk een automatiche e-mail die je hebt ontvangen met een link erin.
    Dit betekend dus dat wij hiermee aan de slag zijn gegaan.

Als je een e-mailadres wilt aanpassen kun je dit makkelijk een eenvoudig regelen door in te loggen op mijn.delta.nl. Dit is een werkende link die je verwijst naar het inlogscherm van MijnDELTA. :)
  • Bea Auteur
    Beginner
    35 Reacties

13 november 2017, 14:37

Je begrijpt het volgens mij niet, Anette, want juist dát had ik in eerste instantie al gedaan en daarop kreeg ik dus die mail met de verkeerde link.
    Lees svp de reacties van Matthijs hierboven, Anette, want door de link van Matthijs is het voor mij opgelost.
    Nu jullie nog, want naar iedereen gaat dus blijkbaar 'automatisch' zo een bericht.

"MatthijsL heeft de feedback met betrekking tot de link doorgezet naar de desbetreffende afdeling, om dit in het algemeen bij iedereen te veranderen.
    Helaas is dit niet zomaar iets dat direct aangepast kan worden. Dit is namelijk een automatiche e-mail die je hebt ontvangen met een link erin.
    Dit betekend dus dat wij hiermee aan de slag zijn gegaan."

Automatische mail of niet, de link in de mail verwijst niet, naar waar het moet verwijzen.
    Dát wilde ik duidelijk krijgen en dat is gelukt.
    Dat jullie dat niet 1,2,3 aan kunnen passen, dat is mogelijk, maar ondertussen bleef ik maar die mails krijgen, vandaar mijn melding.

Overigens ontbreekt er bij 'automatiche' een s en "Dit betekend" schrijf je betekent met een t.
    Sorry hoor, maar dat viel me direct op.
    Succes met de veranderingen door te voeren, maar voor mij is dit nu afgesloten.
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    464 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

15 november 2017, 09:27

Beste Bea,

Ik wil je graag bedanken voor je feedback.
    Hiermee kunnen wij aan de slag, zodat onze dienstverlening nog beter wordt :)
    De schrijffouten heb ik ook een melding van doorgezet.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)