ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Berichten inbox terugplaatsen

Trefwoorden:

zeemacht Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten zeemacht heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
2 Reacties

16 januari 2018, 21:02

Vanmiddag omstreeks 15.00 uur mijn inbox nog gecheckt, korte tijd later zie ik tot mijn schrik dat alle berichten uit mijn inbox verdwenen zijn.... Het is nu 20.27 uur en nog steeds niets terug in mijn inbox, hoe kan dit ? Kunnen mijn berichten terug geplaatst worden ? In de mapjes verstuurde berichten en concept staan de berichten nog wel.

MvG

Frank
Gemarkeerd als antwoord: GoeRoe op 17 januari 2018, 14:32

zeemacht schreef:

Dankjewel voor uw reaktie, deze is voor ,mij evenwel abracadabra POP ? IMAP?

Verdiep je er dan even in. Het is hier meerdere keren besproken, zie hier voor uitleg over IMAP en deze instructies voor het instellen van IMAP.

Je iPad zal POP ingesteld hebben en zoals Dutchplace schrijft zal je mail daar nu staan. Terugzetten zou je misschien zelf kunnen doen:

• zorgen dat hij geen nieuwe berichten meer ophaalt via POP (bijvoorbeeld door de servernaam of het wachtwoord te wissen/foutief in te vullen)
  • óók een account met de instellingen voor IMAP toe te voegen op je iPad
  • de berichten te verplaatsen van de mappen van het POP account naar de inbox van het IMAP account

Maar ik weet niet of dat ook kan op een iPad, dat is toch een wat beperkt apparaat.

In elk geval zul je jouw probleem alleen kunnen oplossen door ervoor te zorgen dat je iPad (en je pc) geen POP meer gebruikt.

Bekijk origineel
  • GoeRoe
    Forum Ambassadeur
    1490 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

16 januari 2018, 21:47

Welkom op het serviceforum, Frank :)

Hoe haal je je berichten op? Heb je misschien meerdere apparaten, en op een van die apparaten POP ingesteld?
    In dat geval heeft deze alle berichten opgehaald en verwijderd van de server. Je zult dan op dat apparaat moeten gaan zoeken naar je berichten.

Gebruik je overal IMAP, dan gebeurt dit niet.
    Wil je iemand bedanken voor zijn bijdrage? Klik op het hartje.
  • zeemacht Auteur

Nieuwkomer
    2 Reacties

16 januari 2018, 22:18

Wat ik gedaan heb is op mij iPad mijn zeelandnet mailbox geopend en mijn email gecheckt, vervolgens afgesloten.
    Later open ik deze zelfde mailbox op mijn laptop en zie dat mijn inbox berichten weg zijn...
    Wie zou deze evt. Terug kunnen plaatsen ?

Mvg

Frank
  • Dutchplace
    Ervaren
    270 Reacties

16 januari 2018, 22:31

Als je ze met je ipad heb binnen gehaald dan staan ze daar nog en niet op je laptop
    "It's life Jim, but not as we know it."
  • GoeRoe Antwoord
    Forum Ambassadeur
    1490 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

17 januari 2018, 14:32

zeemacht schreef:

Verdiep je er dan even in. Het is hier meerdere keren besproken, zie hier voor uitleg over IMAP en deze instructies voor het instellen van IMAP.

Je iPad zal POP ingesteld hebben en zoals Dutchplace schrijft zal je mail daar nu staan. Terugzetten zou je misschien zelf kunnen doen:

• zorgen dat hij geen nieuwe berichten meer ophaalt via POP (bijvoorbeeld door de servernaam of het wachtwoord te wissen/foutief in te vullen)
    • de berichten te verplaatsen van de mappen van het POP account naar de inbox van het IMAP account

Maar ik weet niet of dat ook kan op een iPad, dat is toch een wat beperkt apparaat.

In elk geval zul je jouw probleem alleen kunnen oplossen door ervoor te zorgen dat je iPad (en je pc) geen POP meer gebruikt.
    Wil je iemand bedanken voor zijn bijdrage? Klik op het hartje.
  • zeemacht Auteur

Nieuwkomer
    2 Reacties

17 januari 2018, 17:39

Wederom bedankt ! Ik ga zien of me dit gaat lukken en ben me meer in de materie aan het verdiepen.

GoeRoe schreef:

zeemacht schreef:

• zorgen dat hij geen nieuwe berichten meer ophaalt via POP (bijvoorbeeld door de servernaam of het wachtwoord te wissen/foutief in te vullen
    • de berichten te verplaatsen van de mappen van het POP account naar de inbox van het IMAP accoun

• AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

5 februari 2018, 16:05

Beste zeemacht,

Is het gelukt met de tips van GoeRoe? :)

Indien het gelukt is wil ik je vragen om het beste antwoord te kiezen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)