ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Live TV kijken via Delta App op Chromecast - buffering issue

Trefwoorden:

adbreepoel Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten adbreepoel heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
5 Reacties

12 februari 2018, 12:44

Ik heb sinds een week problemen met het Live TV kijken via de Delta TV App op Chromecast.
Terug kijken gaat prima maar Live TV niet. Netflix etc.. via Chromecast gaat ook zonder problemen.
Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik het verhelpen ?
Gemarkeerd als antwoord: GoeRoe op 17 februari 2018, 15:09

Dag Ad, Joeri1991 heeft daarover geschreven, wil je eens kijken of dit bij jou ook van toepassing kan zijn?

Bekijk origineel
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    989 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    13 februari 2018, 13:31

    Beste adbreepoel,

    Doet dit zich voor op alle zenders of alleen op specifieke zenders?
    Indien het specifieke zenders zijn kun je deze dan benoemen?
  • adbreepoel Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten adbreepoel heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    5 Reacties

    13 februari 2018, 19:22

    Hallo, dank voor je reactie. Betreft NPO 1, RTL4, RTL7, Veronica.
    Andere zenders heb ik nog niet geprobeerd.

    Mvg
    Ad
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    224 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    15 februari 2018, 14:08

    adbreepoel schreef:

    Hallo, dank voor je reactie. Betreft NPO 1, RTL4, RTL7, Veronica.
    Andere zenders heb ik nog niet geprobeerd.

    Mvg
    Ad



    Hi Ad,

    Dankjewel voor deze info. Mag ik je misschien vragen wat je precies voor melding ervaart?
    En met wat voor apparaat gebruik je de tv app?
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • adbreepoel Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten adbreepoel heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    5 Reacties

    15 februari 2018, 18:43

    Chromecast geeft de melding : "buffering" en valt dan op "pauze".
    Kan dan vervolgens niets meer, staat dan vast.
  • GoeRoe Antwoord
    Forum Ambassadeur
    1313 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    17 februari 2018, 15:09

    Dag Ad, Joeri1991 heeft daarover geschreven, wil je eens kijken of dit bij jou ook van toepassing kan zijn?
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    224 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    14 maart 2018, 15:53

    GoeRoe schreef:

    Dag Ad, Joeri1991 heeft daarover geschreven, wil je eens kijken of dit bij jou ook van toepassing kan zijn?



    Hoi Ad,

    Heeft dit je nog geholpen bij het vinden van een oplossing of doet het probleem zich nog voor?
    We horen graag van je!
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    989 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    21 maart 2018, 16:23

    Aangezien er al even niet op is gereageerd, heb ik zelf een "Beste antwoord" gekozen.
    Mocht het nog niet opgelost zijn, laat het even weten, dan haal ik het "Beste antwoord" weg en kunnen we verder zoeken naar een oplossing. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)