ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: DELTA TV app en Chromecast

Trefwoorden:

wiesje1951 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wiesje1951 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
1 Reacties

17 juni 2018, 16:43

Zijn er meer mensen die chromecast niet meer kunnen gebruiken sinds de apple-update? Gisteren update gedaan op tablet en telefoon en nu dus geen tv kijken meer via chromecast in de Deltatv-app
  • Ptrol
    3522 Reacties

18 juni 2018, 09:30

Je tablet en telefoon maken wel gebruik van hetzelfde netwerk als eerst en wifi werkt op beide?
    Zo ja, installeer Chromecast eens opnieuw.
  • wiesje1951 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wiesje1951 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

18 juni 2018, 11:27

Helpt niet
  • Eddy de Kort

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eddy de Kort heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    18 Reacties

18 juni 2018, 13:52

Heb je een modem met 2 bandbreedtes? Probeer dan de 5 ipv de 2,4ghz band of net andersom, gebeurd bij mij ook wel eens maar dan met Google, dus PC even op ander netwerk zetten even om te proberen.
  • GoeRoe Uitgelicht
    Forum Ambassadeur
    1348 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

27 juni 2018, 15:46

Heb je dit probleem nog, Wiesje? Volgens dit bericht zijn er meer mensen met problemen met de Chromecast.
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • driepinter Antwoord
    259 Reacties

28 juni 2018, 08:09

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)