ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Abonnementen koppelen?

Trefwoorden:

Webkabouter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
254 Reacties
Allrounder

Allrounder

17 januari 2018, 20:17

Er gaat iets niet goed als ik via PC of smart phone Live TV wil kijken (dit speelt sinds de nieuwe smart top set box is geintroduceerd; daarvoor geen problemen):
1. Log in via mijn PC met mijn reguliere Delta account (gas, electra en TV abonnementen) @ https://tv.delta.nl/html5/
2. Klik vervolgens op 'Live TV' en krijg dan de pagina te zien met een afbeelding per kanaal met daarop het figuur van een slotje
3. Krijg onderstaande (gebruikelijke) melding te zien


4. Klik op OK en kom dat op de Delta loginpagina terecht waarop ik inlog met account onder (1)
5. en klik daarna op button 'Terug naar Delta TV'

Teruggekomen op die pagina zijn de slotjes nog steeds aanwezig en krijg ik of de vraag of ik wil inloggen (heb dat net gedaan) of de volgende melding:


Zo te zien zit ik daarmee in een loop omdat de link waarop ik mijn abonnement zou moeten koppelen (is nooit een issue geweest en is al lang gedaan) niet bestaat (zie onderste afbeelding)

Ik heb zelf het idee dat dit wordt veroorzaakt doordat ik internet heb via mijn werk (apart account) op mijn naam en adres en het TV abonnement gewoon via ons eigen familie Delta account (TV, stroom en gas).

Zelfde verhaal via de Delta app op mijn smart phone.
Kan iemand mij vertellen hoe verder? Alvast bedankt!
Gemarkeerd als antwoord: Webkabouter op 26 januari 2018, 20:31

Probleem is inmiddels opgelost - kan TV kijken via het het Delta account waarop we internet hebben afgesloten.

Bekijk origineel
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...
  • fred61

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred61 heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    42 Reacties

    17 januari 2018, 22:41

    En als je in plaats van de button "terug naar Delta tv" op de button "inloggen" klikt?
  • Webkabouter Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    254 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    18 januari 2018, 21:40

    Dan kom ik daarna weer in die loop terecht.
    Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    19 januari 2018, 13:18

    Webkabouter schreef:

    Dan kom ik daarna weer in die loop terecht.



    Wil je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je relatienummer of postcode en huisnummer in combinatie met de naam en geboortedatum van de contractant?
    Dan ga ik kijken of ik het account kan verversen en het hiermee is verholpen. Graag refereren naar dit topic.
  • Webkabouter Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    254 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    19 januari 2018, 17:53

    Anette schreef:


    Wil je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl...


    Zal ik doen, kudo's voor je support!
    Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    19 januari 2018, 20:58

    Is de foutmelding er nog na ons telefonisch contact? :)
  • Webkabouter Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    254 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    19 januari 2018, 21:30

    Neen helaas - probleem bestaat nog steeds.
    Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    22 januari 2018, 12:21

    Jammer, dan wil ik je vragen om toch nog eens een e-mail te sturen.. :(
  • Webkabouter Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    254 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    22 januari 2018, 15:51

    Done - bedankt voor je reactie...
    Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...
  • Webkabouter Antwoord

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Webkabouter heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    254 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    26 januari 2018, 20:31

    Probleem is inmiddels opgelost - kan TV kijken via het het Delta account waarop we internet hebben afgesloten.
    Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder...

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)