ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Tarieven in Mijn DELTA Inzicht

Trefwoorden:

jmdegoffau1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
14 Reacties

29 mei 2018, 22:31

Momenteel staat het tarief van elektriciteit op €0,00.
Gas staat wel ingevuld, hoe kan dit worden gewijzigd? Dit graag herstellen. Bij voorbaat dank!
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 31 mei 2018, 11:20

jmdegoffau1 schreef:

Gas staat wel ingevuld, hoe kan dit worden gewijzigd? Dit graag herstellen. Bij voorbaat dank!

Kun je eens kijken of je dit via de website ook ervaart?
Indien dit het geval is, verneem ik dit graag van je door middel van een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Vermeld in de e-mail dan ook graag je klantnummer. ;)

Bekijk origineel
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2435 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

29 mei 2018, 22:35

vreemd, bij mij staat er € 0,2022

er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • AnetteAnette Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

31 mei 2018, 11:20

jmdegoffau1 schreef:

Kun je eens kijken of je dit via de website ook ervaart?
    Indien dit het geval is, verneem ik dit graag van je door middel van een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Vermeld in de e-mail dan ook graag je klantnummer. ;)
  • Jezzy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jezzy heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    4 Reacties

10 juni 2018, 08:00

Hallo, ik heb dit zelfde probleem ook sinds 28 mei.
    Gas wordt weergegeven maar elektriciteit blijft op nul staan.
    Verschillende malen delta inzicht gereset en geïnstalleerd maar geen resultaat.
    Hoe kan dit opgelost worden?
    Alvast bedankt, Jeroen.
  • jmdegoffau1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    14 Reacties

13 juni 2018, 15:44

Hallo Anette, Ik heb dit gemeld via het mailadres maar het is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit gebeuren?
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

14 juni 2018, 08:44

jmdegoffau1 schreef:

Hallo Anette, Ik heb dit gemeld via het mailadres maar het is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit gebeuren?

Dit blijkt voor meerdere klanten een probleem te zijn. Helaas niet zo snel opgelost als we hadden gehoopt. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
  • Jezzy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jezzy heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    4 Reacties

26 juni 2018, 15:05

Hallo Anette, is het probleem al opgelost?
  • jmdegoffau1 Auteur

Beginner
    14 Reacties

26 juni 2018, 19:28

bij mij nog steeds niet
  • N82

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten N82 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

26 juni 2018, 19:41

Ik heb Delta Inzicht vrijdag ontvangen en aangesloten. Helaas zie ik alleen de status in kWh en niet in euro's. Wanneer wordt dit opgelost, zo schiet het niet echt op. Jammer!
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

5 juli 2018, 11:59

N82 schreef:

Ik heb Delta Inzicht vrijdag ontvangen en aangesloten. Helaas zie ik alleen de status in kWh en niet in euro's. Wanneer wordt dit opgelost, zo schiet het niet echt op. Jammer!

Wat je beschrijft is op dit moment voor bijna iedereen zo. Iedereen kan momenteel wel het verbruikte en opgewekte aantal kWh en m3 terugzien, maar niet het verbruik omgezet in euro's.
    Hier word aan een oplossing gewerkt.
  • jmdegoffau1 Auteur

Beginner
    14 Reacties

5 juli 2018, 12:08

En dat is dus niet waar.....
    Ik heb namelijk een tweede account van een ander adres in beheer en daar staan de € keurig in vermeld.
    Ik ben overigens wel benieuwd waar die tarieven op gebaseerd zijn en ben tevens benieuwd naar het echte verhaal...

Ik wacht nu al wel erg lang op dit antwoord, tevens graag een antwoord op mijn vraag (over het "Actueel Verbruik") die ik al voor de zoveelste keer heb gesteld via de mail.
  • AnetteAnette

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

5 juli 2018, 13:17

jmdegoffau1 schreef:

En dat is dus niet waar.....
    Ik heb namelijk een tweede account van een ander adres in beheer en daar staan de € keurig in vermeld.
    Ik ben overigens wel benieuwd waar die tarieven op gebaseerd zijn en ben tevens benieuwd naar het echte verhaal...

Ik wacht nu al wel erg lang op dit antwoord, tevens graag een antwoord op mijn vraag (over het "Actueel Verbruik") die ik al voor de zoveelste keer heb gesteld via de mail.

Alle tarieven zijn gebaseerd op de leveringsprijzen van de klant zelf. Deze zijn dus niet voor iedereen hetzelfde. Bij veel klanten speelt dit probleem met betrekking tot de tarieven.

Kun je de gateway op het tweede account de gateway/dongel eens van de stroom afhalen en opnieuw aansluiten om te kijken of het Actueel verbruik dan wel zichtbaar is?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)