ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Tarieven in Mijn DELTA Inzicht

Trefwoorden:

jmdegoffau1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
12 Reacties

29 mei 2018, 22:31

Momenteel staat het tarief van elektriciteit op €0,00.
Gas staat wel ingevuld, hoe kan dit worden gewijzigd? Dit graag herstellen. Bij voorbaat dank!
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 31 mei 2018, 11:20

jmdegoffau1 schreef:

Momenteel staat het tarief van elektriciteit op €0,00.
Gas staat wel ingevuld, hoe kan dit worden gewijzigd? Dit graag herstellen. Bij voorbaat dank!



Kun je eens kijken of je dit via de website ook ervaart?
Indien dit het geval is, verneem ik dit graag van je door middel van een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Vermeld in de e-mail dan ook graag je klantnummer. ;)

Bekijk origineel
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2371 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    29 mei 2018, 22:35

    vreemd, bij mij staat er € 0,2022

    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • AnetteAnette Antwoord

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1021 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    31 mei 2018, 11:20

    jmdegoffau1 schreef:

    Momenteel staat het tarief van elektriciteit op €0,00.
    Gas staat wel ingevuld, hoe kan dit worden gewijzigd? Dit graag herstellen. Bij voorbaat dank!



    Kun je eens kijken of je dit via de website ook ervaart?
    Indien dit het geval is, verneem ik dit graag van je door middel van een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Vermeld in de e-mail dan ook graag je klantnummer. ;)
  • Jezzy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jezzy heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    3 Reacties

    10 juni 2018, 08:00

    Hallo, ik heb dit zelfde probleem ook sinds 28 mei.
    Gas wordt weergegeven maar elektriciteit blijft op nul staan.
    Verschillende malen delta inzicht gereset en geïnstalleerd maar geen resultaat.
    Hoe kan dit opgelost worden?
    Alvast bedankt, Jeroen.
  • jmdegoffau1 Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jmdegoffau1 heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    12 Reacties

    13 juni 2018, 15:44

    Hallo Anette, Ik heb dit gemeld via het mailadres maar het is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit gebeuren?
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1021 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    14 juni 2018, 08:44

    jmdegoffau1 schreef:

    Hallo Anette, Ik heb dit gemeld via het mailadres maar het is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit gebeuren?



    Dit blijkt voor meerdere klanten een probleem te zijn. Helaas niet zo snel opgelost als we hadden gehoopt. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)