ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: DELTA Slim Wonen app

Trefwoorden:

LaleLale Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lale heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager
93 Reacties
Allrounder

Allrounder

12 april 2017, 10:18

Zijn jullie bekend met de DELTA Slim Wonen app en hebben jullie deze al eens gebruikt?

Wij zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen en nodigen jullie graag uit op donderdag 20 april van 16:00 uur tot ongeveer 21:30 uur bij ons op het hoofdkantoor in Middelburg zodat de ervaringen gedeeld kunnen worden.

Uiteraard worden de reiskosten vergoed en hebben wij een bedankje voor de moeite. Doe je mee?
Gemarkeerd als antwoord: turbo6208 op 16 augustus 2017, 19:50

Bij mij doet hij het weer .
En nu geen updates meer werkt prima zo .
Anders krijgen ze bij Delta weer dataissues en dan kloppen onze registraties weer niet.

Bekijk origineel
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
  • MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1471 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

18 september 2017, 13:44

Ik heb je account even een verversing gegeven. Probeer het nog maar eens een keertje. Lukt het dan nog niet, dan kan je denk ik het beste even bellen naar de klantenservice. Dan kan het realtime nagekeken worden.

Klantenservice is bereikbaar via 0118 - 22 55 00 op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00
    A prudent question is one-half of wisdom
  • RSTFUTURA

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RSTFUTURA heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    23 Reacties

18 september 2017, 16:11

MatthijsL schreef:

Ik heb je account even een verversing gegeven. Probeer het nog maar eens een keertje. Lukt het dan nog niet, dan kan je denk ik het beste even bellen naar de klantenservice. Dan kan het realtime nagekeken worden.

Klantenservice is bereikbaar via 0118 - 22 55 00 op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00

Dit heeft geholpen eerst afgemeld, daarna opnieuw aangemeld en hij doet het weer:
  • RSTFUTURA

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RSTFUTURA heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    23 Reacties

30 oktober 2017, 09:33

Hallo,
    Na een maand is het weer hetzelfde.
    De app geeft aan modem uitgeschaķeld
    Maar ik heb gewoon internet
  • CarolineCaroline

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caroline heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1189 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

30 oktober 2017, 11:30

@RSTFUTURA

Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren en zien of het probleem dan verholpen is?
    Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)