ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Zwart beeld op interactieve ontvangst

Trefwoorden:

pdedreu Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pdedreu heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
6 Reacties

12 januari 2018, 12:01

Bij interactieve tv krijg ik vaak een zwart beeld en blijft hij hangen.
  • FerryFerry

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    394 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

12 januari 2018, 12:30

Klopt, bedankt voor de feedback. Inmiddels is het probleem bekend bij ons en we gaan er alles aan doen om dit zsm op te lossen.
  • pdedreu Auteur

Beginner
    6 Reacties

12 januari 2018, 14:25

Oke we wachten af, ik neem aan dat dit binnen 14 dagen is, anders sturen we waarschijnlijk de hardware retour, met opzegging hiervan.

mvg
    pdreu
  • FerryFerry

Moderator
    394 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

12 januari 2018, 14:27

Ik kan het nog mooier maken. Het zou nu al opgelost moeten wezen. Er is vanmiddag een aanpassing gedaan aan de firmware waardoor dit probleem verledentijd zou moeten wezen. Kun je dit testen?
  • gvermeer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gvermeer heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    3 Reacties

12 januari 2018, 14:45

Ik heb momenteel tv continu aan staan. Probleem lijkt opgelost. wordt de firmware automatisch aangepast?
  • FerryFerry

Moderator
    394 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

12 januari 2018, 15:25

Dat is mooi om te horen dat het weer werkt.
    Wat betreft de firmware die worden automatisch geupdatet. Hier hoef je niks voor te doen. (althans het kan zijn dat je de ontvanger nog een keer opnieuw op moet starten)
  • pdedreu Auteur

Beginner
    6 Reacties

12 januari 2018, 18:53

Tot nu toe geen zwart beeld meer gezien, en ook geen haperingen meer, kijken wat het doet als er meer gebruikers bij komen zoals afgelopen avonden...👍👍
  • Toos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Toos heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    7 Reacties

12 januari 2018, 20:56

Gisteravond aan de lopende band gehaper, stilstaande beelden en zwart scherm gehad. Na telefonisch contact vanmorgen met Zeelandnet, heb ik op hun advies een set Powerline Adaptors gekocht en geïnstalleerd. Tv staat aan vanaf 17.00 en heb tot nog toe nog geen problemen:)
    Hopen dat het zo in orde is.....

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)