ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: tv kijken met IP decoder

Trefwoorden:

Toos Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Toos heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
7 Reacties

11 januari 2018, 16:10

Heb gisteren het witte nieuwe "Delta-kastje" aangesloten en alles werkt. Ben er blij mee en het is inderdaad wennen aan afstandsbediening en de inrichting van het een en ander, maar dat is een kwestie van tijd.
Wat gisteravond wel regelmatig gebeurde was, dat het beeld af en toe stilstond of het beeld helemaal weg was, Geluid bleef wel.
Hoe komt dat en hoe te verhelpen? Mijn Wifi signaal is sterk.
Gemarkeerd als antwoord: Toos op 13 januari 2018, 13:01

Heb gisteren 2 powerline adaptors ge√Įnstalleerd. Heb geen problemen meer.....

Bekijk origineel
  • SylvanoWitte

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SylvanoWitte heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    9 Reacties

11 januari 2018, 16:31

Ik denk dat bekabeld een stuk stabieler is. Ik had geen problemen gisteren en ik zit bekabeld. Ik merk bij al mijn andere apparaten dat, ondanks dat het een sterk signaal is, de wifi minder werkt. En bij IPTV wil je toch wel zo stabiel mogelijk kijken.
  • Toos Auteur

Beginner
    7 Reacties

11 januari 2018, 16:43

Jammer.Bekabelen is geen optie,want router zit in meterkast en niet achter tv.
  • Toos Auteur

Beginner
    7 Reacties

11 januari 2018, 16:44

Lost een powerline adaptor het probleempje op?
  • Roof
    383 Reacties

11 januari 2018, 17:41

Toos schreef:

Lost een powerline adaptor het probleempje op?

Staat in het boekje
  • paul1173

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten paul1173 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    9 Reacties

11 januari 2018, 18:49

Ook last van. Bekabeld..
  • wewa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wewa heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    36 Reacties

11 januari 2018, 19:04

Misschien is je router niet goed ?
  • paul1173

Beginner
    9 Reacties

11 januari 2018, 19:10

Is uiteraard ook van Zeelandnet ūüėĆ.
  • ejanse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejanse heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    48 Reacties

11 januari 2018, 21:59

Ook wij hebben gisteren de IPTV settop box binnen gekregen en BEKABELD aangesloten op de 400/20 Mbps verbinding. De ervaringen to nu toe:

10-01-2018:
    Aangesloten en ge√Įnstalleerd. Af en toe niet lipsync, na pause/restart w√©l lipsync

Opvallend nivo verschil audio tussen TV en radio, dit is hinderlijk als we straks zowel TV gaan kijken als radio gaan luisteren vanwege het stoppen van de analoge uitzendingen.

11-01-2018:
    Op NPO1, Floortje Dessing een aantal keren kort achter elkaar onderbroken stream (zwart scherm). Audio en video valt weg en komt ná elkaar weer terug na een paar seconden. Dit is zó irritant dat we de rest van het programma (probleemloos) via de Humax hebben gekeken. Ik heb ook tegelijkertijd nog een tijdje via de tablet/Delta IOS app meegekeken maar daar hakkelde de stream niet.
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • paul1173

Beginner
    9 Reacties

11 januari 2018, 22:02

Zelfde probleem hier.. Snel terug naar CI+! Later maar eens kijken of Delta dit opgelost krijgt.
  • ejanse

Beginner
    48 Reacties

12 januari 2018, 16:40

Er is een bug ontdekt en deze is met nieuwe firmware (vooralsnog) opgelost, zie andere topics!
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • FerryFerry

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    394 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

12 januari 2018, 21:15

ejanse schreef:

Er is een bug ontdekt en deze is met nieuwe firmware (vooralsnog) opgelost, zie andere topics!

Hebben jullie nog problemen met het beeld?
  • ejanse

Beginner
    48 Reacties

13 januari 2018, 12:37

Ferry schreef:

ejanse schreef:

Hebben jullie nog problemen met het beeld?

Bij ons is het sinds gisteren niet meer mis gegaan, dus opgelost!
  • Toos Antwoord

Beginner
    7 Reacties

13 januari 2018, 13:01

Heb gisteren 2 powerline adaptors ge√Įnstalleerd. Heb geen problemen meer.....

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)