ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Problemen met Interactieve TV ontvanger

keecie Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten keecie heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
7 Reacties

13 mei 2018, 20:34

Beste forum leden,
Ik heb me laten verleiden tot aanschaf van interactive tv maar word helemaal simpel van de vele soringen. Dit was in het begin helemaal niet zo erg. Maar de laatste 2 maanden stokt de uitzending meerdere malen per uur en dan met name in de vroege avond. Ook gaat het beeld dan vaak op zwart en hoor je alleen geluid of alles valt weg. Al vaak gebeld en alleerlei herstarten, resetten etc gedaan maar het word alleen maar erger. Ik krijg ook stellig de overtuiging dat het het meest voorkomt op spitstijden (studiosport, eurovisiesongfestival) net als er ergens veel mensen naar kijken. Ik heb een premium abbonnement en een bekabelde modum dus dat is het ook niet. Ben al dat vruchteloze gebel ook wel zat inmiddels. En de techinische dienst zou contact opnemen maar ik ik hoor nergens van. Wie herkent deze klachten en weet iemand hoe dit te verhelpen is?
Gemarkeerd als antwoord: Anette op 15 mei 2018, 15:14

Beste keecie,

Ik snap dat je graag gebeld wilt worden met een oplossing.

We zien de afgelopen tijd veel storing terugkomen bij verschillende klanten met betrekking tot het vastlopen van het beeld op de DELTA Interactieve TV ontvanger. We werken hard aan een oplossing om deze storingen te verhelpen, zodat je straks weer ongestoord van alle functionaliteiten van de ontvanger kunt genieten.

Bekijk origineel
  • Dominique

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dominique heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    91 Reacties

14 mei 2018, 07:32

Ik ben bang dat er vele zijn zo als jou op dit moment, Zelf heb ik ook verschillende posten aan gewijd. de oplossing voor DIT zal op korte termijn er ook nog niet zijn.

Daarbij moet ik wel zeggen dat delta probeert om mee te gaan met de toekomst, en ik zelf er van overtuigt ben dat ip tv de toekomst is en daarom zelf er ook aan begonnen ben, Delta in dit geval niet helemaal goed werkend krijgt. Misschien de servers niet sterk voor de buffer op te vangen en de bitrate te weing voor beter beeld kwalteit enz.

maar het probleem blijft en ben bang dat ze dat niet op zeer korte termijn oplossen.
    Logica brengt je van a naar b, verbeelding brengt je overal
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

14 mei 2018, 08:21

Dat is eigenlijk wel heel tragisch, waarom lanceer je een nieuw platform als het nog niet is uit ontwikkeld.
    Ik heb al zo veel keer gebeld en heb toch de indruk dat ik aan het lijntje word gehouden. En natuurlijk ben ik blij dat Delta met de toekomst mee gaat. Maar als ik dit had geweten had ik nog een jaartje gewacht. IK heb trouwens een paar keer op afstand een verversing signaal gekregen via de helpdesk. Maar heb niet de indruk dat dit blijvend resultaat heeft.Had graag een techinicus van Delta zijn commentaar gekregen of desnoods een monteur langs om te kijken of er iets hardware matig fout zit. Ik begrijp van jou commentaar dat ik bepaald de enige niet ben met deze klachten.
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2498 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

14 mei 2018, 10:25

de vraag is echter: waarom heeft de concurrentie dit al lang prima voor elkaar ??
    kennelijk is men bezig om het wiel opnieuw uit te vinden, want de gebruikte techniek is echt niet van vandaag of gisteren.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

14 mei 2018, 11:01

fred44nl schreef:

de vraag is echter: waarom heeft de concurrentie dit al lang prima voor elkaar ??
    kennelijk is men bezig om het wiel opnieuw uit te vinden, want de gebruikte techniek is echt niet van vandaag of gisteren.

Heb ik ook al in een klacht formulier aangegeven, even afwachten hoe ze dit gaan oplossen.
    Vind het best jammer, mooi product maar werkt gewoon niet goed.
  • Dominique

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dominique heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    91 Reacties

14 mei 2018, 11:46

je bent zeker niet de enige met deze klachten, helaas. En waarom ze het wiel opnieuw willen uitvinden !? geen idee, heeft denk met geld te maken. Het voordeel wat bijvoorbeeld ziggo heeft is dat er meer mensen zijn die een abb hebben dus meer geld in het laatje, maar vergis je niet bij ziggo gaat ook veel mis.

Heb hier ook de ziggo app maar die loopt wel een stuk beter als de Delta app dat moet ik wel toegeven bijna nooit dat die moet bufferen en hij refrest als je terug gaat naar de hoofd pagina.

Ze zijn nu zelfs al bezig met de 4k boxen tv kijken :

https://tweakers.net/nieuws/138473/ziggo-test-4k-mediabox-met-spraakbesturing.html

Dus dat zijn allemaal mooie ontwikkelingen, daar zou Delta ook al in moeten stappen ALLEEN als ze eerst alles goed testen en er genoeg tijd en geld (en kennis) in stoppen.
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

14 mei 2018, 13:10

Er is een testgroep geweest, zouden die ook deze problemen hebben gehad?
  • fred44nl

2498 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

14 mei 2018, 14:15

die test groep is er nog steeds, althans gedeeltelijk.
    vanaf juli/augustus is begonnen met geïnteresseerd personeel.
    rond november zijn er ook argeloze particulieren bij betrokken.
    en de verbazing was groot toen het product in eens in de markt werd gezet.
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

14 mei 2018, 14:45

Tsja, gebeurt vaker hoor. Delta is niet uit luxe verkocht en EQT is de boedel aan het opplussen, oppoetsen. Afwachten tot iets perfect is, duurt te lang, er moet geld binnen komen.
  • AnetteAnette Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

15 mei 2018, 15:14

Beste keecie,

Ik snap dat je graag gebeld wilt worden met een oplossing.

We zien de afgelopen tijd veel storing terugkomen bij verschillende klanten met betrekking tot het vastlopen van het beeld op de DELTA Interactieve TV ontvanger. We werken hard aan een oplossing om deze storingen te verhelpen, zodat je straks weer ongestoord van alle functionaliteiten van de ontvanger kunt genieten.
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

15 mei 2018, 16:23

Goedbedoelde antwoorden, maar die krijg ik al 5 maanden.
    Er veranderd echter nog steeds niets. Integendeel de storingen worden erger.
  • AnetteAnette

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

15 mei 2018, 16:25

Na de update van 4 mei, hebben wij vernomen dat nog meer klanten storingen met betrekking tot beeldfreeze hebben gekregen. We zijn bezig met onderzoeken om ervoor te zorgen dat we een update kunnen maken, zodat de issue verholpen wordt.
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

15 mei 2018, 16:32

Ok, bedankt. We wachten het af.
  • Petrus de Waal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Petrus de Waal heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

15 mei 2018, 20:22

Petrus
    Daar ik minder geduld heb dan de voorgaande heren, wacht ik nog een week.
    Daarna wens ik geen interactieve TV meer. Dit is meer dan hinderlijk.
  • beshaas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beshaas heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    18 Reacties

15 mei 2018, 22:13

Zie ook : haperend beeld met dezelfde problemen, beeld valt helemaal , de hele avond continue storingen zelfs opnieuw moeten inloggen
  • rasimaging

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rasimaging heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    30 Reacties

15 mei 2018, 22:45

DIT gaat weer lekker. Drop outs, stilstaand beeld en vastlopers.
  • Dominique

Actief
    91 Reacties

16 mei 2018, 08:04

Ben het inderdaad met het bovenstaande eens, laatste tijd veel problemen met DIT. Heb inmiddels een nieuwe modem, maar ook daar is geen verbetering van gekomen.

Moet wel zeggen dat de monteur bij mij zeer snel was en tot dat zeer spoedig en netjes was verlopen.

Denk ook dat je de 6 maanden gratis heb gekregen om al deze zeer vervelende ergernissen, en moet er gelijk bij zeggen dat ik het gevoel heb dat er ook weinig tot niets met het commentaar / aanwijzingen wordt gedaan van hier op het forum ?! maar dat is een aannamen
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

16 mei 2018, 09:06

Een terechte aanname, bij afsluiten van het abonnement werd mij niet verteld dat de 6 gratis maanden er waren om alle storingen te ondergaan. Als dit zo blijft mogen ze er wel een jaar van maken.
  • beshaas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beshaas heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    18 Reacties

16 mei 2018, 10:50

keecie schreef:

Een terechte aanname, bij afsluiten van het abonnement werd mij niet verteld dat de 6 gratis maanden er waren om alle storingen te ondergaan. Als dit zo blijft mogen ze er wel een jaar van maken.

Van harte mee eens
  • fred44nl

2498 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

16 mei 2018, 11:30

er komt binnenkort een nieuw auto merk op de markt.
    en als je er snel bij bent, dan mag je er 6 maanden gratis in rijden.
    het enige wat je moet betalen is de brandstof.
    echter, het kan zijn, dat soms de remmen het niet goed doen.
    de besturing is ook nog niet helemaal af.
    soms hapert de verlichting, vooral 's nachts.
  • rasimaging

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rasimaging heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    30 Reacties

16 mei 2018, 11:38

Je kan en mag geen geld vragen voor een dienst die niet goed functioneert.
    Delta weet donders goed dat e.e.a. nog steeds niet in orde is. Het ligt echt niet aan je modem.
    Als je de DIT ontvanger bekabeld aansluit op je modem moet de snelheid ruim voldoende zijn om gebruik te maken van DIT zonder stilstaand beeld of andere ergernissen. De meesten reageren niet richting delta of dit forum maar dat er grote irritatie is onder de gebruikers...DELTA. Communiceer met uw klanten en geef toe dat er wel degelijk grote problemen zijn bij DIT. Stuur gebruikers van DIT een persoonlijke mail en verleng de gratis periode totdat ALLE problemen verholpen zijn. DIT heeft zeker potentie maar onderschat niet de gevolgen door IMAGOSCHADE.
    Je wilt met uw bedrijf toch niet te kijk worden gezet bij Radar of Kassa?
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

16 mei 2018, 12:50

Is wel een goed idee om dit bij radar of kassa aan te melden. Hebben die ook niet de koude douche?
  • sjdeklerk2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sjdeklerk2 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

16 mei 2018, 12:54

De laatste tijd (te) veel storingen (stilstaand beeld, beeld op zwart, etc). Zeeeeer irritant bij spannende sport, films etc. Heb al meermalen de tv op de oude Source (HDMI1) geselecteerd. De gratis periode moet worden verlengd anders stuur ik het spul terug. Een mail van Delta aan gebruikers hoe het er nu voor staat is dringend gewenst. Notabene extra kosten moeten maken (ca 120 euri) voor een powerline adapter omdat aansluiting direct op de kabel niet mogelijk was.
  • AnetteAnette

Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

16 mei 2018, 14:49

Beste forumleden,

Via dit Topic worden jullie op de hoogte gehouden met betrekking tot DELTA Interactieve TV.
  • keecie Auteur

Beginner
    7 Reacties

16 mei 2018, 16:08

Hoe staat delta er in m.b.t. het verlengen van de gratis periode door het leveren van een aantoonbare wanprestatie?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)