ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Onderhoudsbericht DELTA Interactieve TV

Trefwoorden:

FerryFerry Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
413 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

16 mei 2018, 14:03

Op dit moment kunt u kwaliteitsproblemen (bijvoorbeeld een haperend beeld) ervaren bij het Live TV kijken via DELTA Interactieve TV. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Onze excuses voor het ongemak.

Wij doen er alles aan, samen met onze partner, om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u weer maximaal kunt genieten van DELTA Interactieve TV.

De afgelopen dagen hebben wij verschillende verbeteringen doorgevoerd. Wij zien dat de stabiliteit is toegenomen waardoor er minder haperingen in het beeld zijn. Vandaag voeren wij verschillende aanpassingen uit om daarmee de kwaliteit verder te verhogen. De verstoringen hebben niets te maken met uw thuissituatie en ook niet met uw apparatuur (bijvoorbeeld: modem, digitale TV ontvanger, bekabeling). Als gebruiker van DELTA Interactieve TV ervaart u geen hinder van de aanpassingen die wij doorvoeren. De komende dagen houden wij u hier op de hoogte van de ontwikkelingen.

Update: Verbeteringen doorgevoerd DELTA interactieve TV
Ook de afgelopen 24 uur hebben wij, samen met onze partner, meerdere verbeteringen doorgevoerd in het live TV kijken via DELTA interactieve TV. Zo hebben we onder andere een aantal zenders verplaatst naar een andere server. Deze aanpassingen laten ons zien dat de recente verstoringen (zoals haperingen en stilstaand beeld) opgelost lijken te zijn. Daarmee verwachten wij dat het live TV kijken nu weer stabiel draait waardoor jij weer maximaal kan genieten van interactief TV kijken. De eerste reacties hier op ons Serviceforum bevestigen de succesvolle aanpassingen. Ook de komende dagen monitoren wij nauwlettend de stabiliteit van interactief TV kijken. Uiteraard horen we graag via ons Serviceforum of jullie de verbeteringen ook ervaren? Zoals eerder aangegeven vinden wij het spijtig dat jullie kwaliteitsproblemen hebben ervaren, nogmaals onze excuses daarvoor.
  • beshaas

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beshaas heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    15 Reacties

    16 mei 2018, 15:13

    Ferry schreef:

    Op dit moment kunt u kwaliteitsproblemen (bijvoorbeeld een haperend beeld) ervaren bij het Live TV kijken via DELTA Interactieve TV. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Onze excuses voor het ongemak.

    Wij doen er alles aan, samen met onze partner, om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u weer maximaal kunt genieten van DELTA Interactieve TV.

    De afgelopen dagen hebben wij verschillende verbeteringen doorgevoerd. Wij zien dat de stabiliteit is toegenomen waardoor er minder haperingen in het beeld zijn. Vandaag voeren wij verschillende aanpassingen uit om daarmee de kwaliteit verder te verhogen. De verstoringen hebben niets te maken met uw thuissituatie en ook niet met uw apparatuur (bijvoorbeeld: modem, digitale TV ontvanger, bekabeling). Als gebruiker van DELTA Interactieve TV ervaart u geen hinder van de aanpassingen die wij doorvoeren. De komende dagen houden wij u hier op de hoogte van de ontwikkelingen.



    Van die verbeteringen heb ik gisteravond niets gemerkt hoogstens het omgekeerde, want zoveel storingen, bevroren beeld zelfs verbroken verbinding met inlogscherm ofwel nog nooit zo erg geweest
  • jackvdriel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jackvdriel heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    59 Reacties

    16 mei 2018, 15:33

    oke maar van verbeteringen kon ik niets merken en dan voornamelijk
    op NPO 1-2-3 -rtl 4-rtl5
    stop steeds en dan zwart beeld en is moeilijk op nieuw beeld te krijgen is zeker al een week zo bezig en dan steeds opnieuw inloggen
    ook het beloofde ondertiteling werkt nog steeds niet :@
    dus ja een half jaar gratis ???? is ook maar wasse neus dus hopelijk komt het allemaal weer snel goed
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2310 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    16 mei 2018, 21:25

    jackvdriel schreef:

    oke maar van verbeteringen kon ik niets merken en dan voornamelijk
    op NPO 1-2-3 -rtl 4-rtl5
    stop steeds en dan zwart beeld en is moeilijk op nieuw beeld te krijgen is zeker al een week zo bezig en dan steeds opnieuw inloggen



    vraagje: welk type modem heb je en staat deze in bridge ??
    ik heb een 3940 die in bridge staat en heb een prima eigen router.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • beshaas

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beshaas heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    15 Reacties

    16 mei 2018, 22:14

    Als een DELTA monteur alles gecheckt heeft en dan nog al deze storingen gisteravond wat moet ik dan als leek..??:
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2310 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    16 mei 2018, 22:32

    beshaas schreef:

    Als een DELTA monteur alles gecheckt heeft en dan nog al deze storingen gisteravond wat moet ik dan als leek..??:



    heb je een perfecte en stabiele internet verbinding ??
    of hapert die regelmatig, al is het maar heel kort ??
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Roof
    338 Reacties

    17 mei 2018, 04:20

    fred44nl schreef:

    ik heb een 3940 die in bridge staat en heb een prima eigen router.



    Ik heb hier hetzelfde als Fred, goeie router met een prima verbinding en nooit geen problemen, werkt als een tierelier.

    Dus het hoeft niet altijd aan de Delta te liggen
    "Beetje humor is altijd leuk"
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2310 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    17 mei 2018, 10:09

    Roof schreef:

    Dus het hoeft niet altijd aan de Delta te liggen



    nou, het zou zomaar de router van Delta kunnen zijn :)
    ik heb nu m'n 2e en dat ging in het begin gewoon niet goed.
    zeer regelmatig heel korte onderbrekingen, die veel mensen niet gemerkt zouden hebben.
    m'n modem staat nu in bridge en heb geen onderbrekingen meer.

    immers, een video-stream komt niet binnen met een constante gelijke snelheid.
    de snelheid van een binnenkomende stream varieert heel sterk tussen 200 kb/s en 12 Mb/s (grof gezegd)
    dat lijkt me al lastig voor het ontvangende apparaat.
    en als daar dan ook nog heel korte onderbrekingen bijkomen, dan kun je het wel schudden.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • driepinter
    214 Reacties

    17 mei 2018, 11:18

    Dan is het misschien wel een goede vraag bij mensen die hinder ondervinden bij DIT.

    om eerst pagina : http://192.168.100.1

    te proberen, in beide gevallen wanneer het om een epc3212 modem gaat of een epc3940 in bridge zal er een resultaat verschijnen.

    Zoniet dan werkt de epc3940 als een normale router.

    Net Uptime Monitor
  • Dominique

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dominique heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    83 Reacties

    18 mei 2018, 07:18

    Volgens mij is er wel wat verbetering qua beeld door gevoerd gisteren. de waas die er over zat is er van af. weet niet precies wat ze hebben gedaan met de update maar vindt het beeld er wel wat duidelijker en helderde uitzien

    weet niet of meer mensen dat met mijn eens zijn ?

    zo wel via de app als tv !
    Logica brengt je van a naar b, verbeelding brengt je overal
  • etboss

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten etboss heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    18 Reacties

    18 mei 2018, 10:32

    N a opnieuw inloggen is bij mij (bijna) alles ok.
  • Ptrol
    3323 Reacties

    18 mei 2018, 16:13

    Inmiddels 2 dagen verstreken sinds de melding van Moderator @Ferry

    Kunnen de klanten ingelicht worden?
    Wat is verholpen en wat staat er nog open.
    M.a.w hoe ziet het lijstje van de Roadmap er nu uit.

    Dan weet je of je nog in actie moet komen als er iets is, wat inmiddels opgelost/bijgewerkt/aangepast zou zijn.
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2310 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    18 mei 2018, 18:43

    Ptrol schreef:

    Inmiddels 2 dagen verstreken sinds de melding van Moderator @Ferry



    er is een update geplaatst bij het oorspronkelijke bericht.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • beshaas

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beshaas heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    15 Reacties

    18 mei 2018, 19:57

    Ook bij ons gaat het al 2+ avonden goed , dank voor de update 👍 👍
  • Grubleddim

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Grubleddim heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    35 Reacties

    25 mei 2018, 09:36

    Waarom worden we als klant hier niet over geïnformeerd via mail?
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    989 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    25 mei 2018, 10:46

    Grubleddim schreef:

    Waarom worden we als klant hier niet over geïnformeerd via mail?



    Dit komt omdat uit onderzoek blijkt dat niet elke klant hier problemen mee heeft.
    Klanten die hier problemen mee hebben informeren we via dit kanaal.
  • Ptrol
    3323 Reacties

    25 mei 2018, 11:00

    @Anette, dat is niet helemaal te volgen.

    Is de doelgroep met 1 mailtje niet veel makkelijker te bereiken ( ook over de uitrol/inhoud van updates) dan via het Forum?
    Alle DIT-gebruikers maken namelijk geen gebruik van het Forum. De wirwar aan items, de herhaalde uitleg van Moderators is dan overbodig.
    Het geheel wordt dan overzichtelijker.

    Het zou wel zo klantvreiendelijk zijn. Of je er nu last van hebt of niet.
    Een gewaarschuwde klant kan dan mogelijk problemen herkennen en hoeft niet in de telefoon of pen te klimmen of te reageren op het Forum.
  • Grubleddim

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Grubleddim heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    35 Reacties

    25 mei 2018, 11:33

    Precies. Ik kijk veel eerder even op Twitter of Facebook dan hier.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)