ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Grote nivo verschillen van het audio van radio en TV zenders

Trefwoorden:

ejanse Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejanse heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
48 Reacties

12 januari 2018, 16:39

We merken dat als we schakelen tussen audio en tv zenders op onze IPTV box, de audio van de ene zender veeeeel harder is dan van de andere. Ik merk het met name als we van TV zender schakelen naar Q-Music radio. Bijvoorbeeld bij schakelen van NPO2 naar Q-Music op dit moment.
Is het mogelijk dat daar door de technici eens naar gekeken wordt, zodat alle radio en tv stations ongeveer even hard zijn zodat je niet steeds het volume moet aanpassen?
Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • FerryFerry

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    394 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

12 januari 2018, 17:03

Bedankt voor je feedback, ejanse. Ik ga dit in de groep gooien zodat er naar gekeken kan worden.
  • ejanse Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejanse heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    48 Reacties

13 januari 2018, 12:36

Ferry schreef:

Bedankt voor je feedback, ejanse. Ik ga dit in de groep gooien zodat er naar gekeken kan worden.

Als je het zelf probeert, merk je dan ook de verschillen??
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    701 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

14 januari 2018, 16:56

Ik heb dit zojuist even getest en merk verschil tussen tv en radio kanalen, maar niet tussen radio en radio of tv en tv.
    Dit is doorgezet naar de desbetreffende afdeling.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)