ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Doorspoelen programma op nieuw kastje

Trefwoorden:

Phaedra Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Phaedra heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
2 Reacties

31 januari 2018, 11:38

Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om een programma verneld door te spoelen.(kijken).
Dat is begrijpelijk bij diverse zenders vanwege rechten e.d.
Maar het gaat nu niet bij alle zenders , ook de publieke niet zoals Ned.1.2 en 3 en Vrt.
Dit gaat wel in de apps op bv een Tablet.
Is dit blijvend of kan het binnenkort weer?
  • SylvanoWitte

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SylvanoWitte heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    14 Reacties

    31 januari 2018, 13:21

    Ik heb dit probleem dus ook. Alle programma's kon ik voorheen opnemen en vervolgens doorspoelen. Zelfs op de zenders waar het niet zou moeten kunnen volgens de lijst. Bar Rescue heb ik aantal keer opgenomen en tijdens de reclame kon ik het gewoon vooruitspoelen. Ook bij programma's als The Voice kon ik de opname vooruitspoelen. Sinds gisteren is dit ineens niet meer mogelijk.
  • wewa

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wewa heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    57 Reacties

    31 januari 2018, 14:04

    Misschien een fout in de software?
  • Jos

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

    2208 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    31 januari 2018, 21:01

    Een opname op NPO1 kan ook inderdaad ook niet meer doorspoelen. Frusterend dat er op dit signaal een hele dag geen enkele reactie van een Delta/Zeelandnetmedewerker komt!!
  • FerryFerry

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    403 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    TV Expert

    TV Expert

    1 februari 2018, 11:32

    Klopt, dit probleem is bij ons bekend. En we gaan er alles aan doen om dit weer in orde te maken.
  • Ptrol

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

    3147 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    1 februari 2018, 12:38

    Jammer toch, dan dat er dan pas een dag later op gereageerd wordt.
    Gisteren werden de forumitems hierover niet eens opgepakt.
    Dat had meerdere vragen en wellicht telefoontjes kunnen voorkomen.
  • SylvanoWitte

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SylvanoWitte heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    14 Reacties

    3 februari 2018, 12:11

    Ferry schreef:

    Klopt, dit probleem is bij ons bekend. En we gaan er alles aan doen om dit weer in orde te maken.



    Enig idee wanneer dit opgelost is?
  • mihajur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mihajur heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    3 Reacties

    4 februari 2018, 20:05

    En wederom bleef het ijzingwekkend stil...
  • Jos

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

    2208 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    4 februari 2018, 20:08

    mihajur schreef:

    En wederom bleef het ijzingwekkend stil...



    Daar zal in het weekend vast ook niemand mee bezig zijn :8
  • bertvanvelden

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bertvanvelden heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    6 februari 2018, 17:10

    Heb het probleem ook. Na een aantal telefoongesprekken met de Delta wist men van niets betreffende het niet kunnen doorspoelen?!?! Er is zelfs een monteur langsgeweest omdat men dacht dat het op kastje stuk was, lees ik hier dat het een groot technisch probleem is wat reeds bekend is?!?! Lang leve de communicatie binnen de organisatie van Delta🎉🎊🎇🎆🎈🎂
  • GoeRoe
    Forum Ambassadeur
    1490 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    6 februari 2018, 21:08

    bertvanvelden schreef:

    Heb het probleem ook. Na een aantal telefoongesprekken met de Delta wist men van niets betreffende het niet kunnen doorspoelen?!?!


    Ik heb goed nieuws, maar je zult ook nog geduld moeten hebben:

    Anette schreef:

    Het doorspoelen met betrekking tot uitzendending gemist wordt deze week nog opgelost.
    Voor het pauzeren en doorspoelen van een programma met betrekking tot de opnames en Live TV is nog geen datum bekend.

    Wil je iemand bedanken voor zijn bijdrage? Klik op het hartje.
  • bertvanvelden

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bertvanvelden heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    6 februari 2018, 21:29

    Dank voor het bericht!!!
  • Phaedra Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Phaedra heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    9 februari 2018, 06:36

    Bedankt ook voor de info,hopelijk wordt het heel snel opgelost.De eerste week werkte alles perfect en was iedereen heel tevreden,jammer dan dat na deze zg update het een stuk minder bevalt.Het kastje wordt nu niet meer gebruikt en de oude Humax recorder die wel die mogelijkheden ondersteunt doet weer vrolijk zijn werk.Het is gewoon soms makelijk om even na het werken in de nachtdienst of zo snel via doorpoelen nog even de belangrijkste items nog even te bekijken.
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2187 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    9 februari 2018, 11:24

    en ook deze discussie gaat niet meer over het oorspronkelijke onderwerp.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    9 februari 2018, 20:03

    fred44nl schreef:

    en ook deze discussie gaat niet meer over het oorspronkelijke onderwerp.



    Verplaatst naar nieuw Topic. ;)
  • willem25

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten willem25 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    4 Reacties

    10 februari 2018, 10:00

    Phaedra schreef:

    Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om een programma verneld door te spoelen.(kijken).
    Dat is begrijpelijk bij diverse zenders vanwege rechten e.d.
    Maar het gaat nu niet bij alle zenders , ook de publieke niet zoals Ned.1.2 en 3 en Vrt.
    Dit gaat wel in de apps op bv een Tablet.
    Is dit blijvend of kan het binnenkort weer?

    :@Is er geen computer nerd die dit probleem kan oplossen het duurt nu ongeveer 3 weken. Nu is alles nog gratis maar ik ga straks niet betalen voor iets wat niet goed werkt,
    Groetjes allemaal.
  • sjoerdd87

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sjoerdd87 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    4 Reacties

    12 februari 2018, 10:02

    Ik kan nog steeds niet doorspoelen via het kastje, niet met uitzending gemist en ook mijn opgenomen programma's niet.... wanneer word dit definitief verholpen?
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    75 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    12 februari 2018, 14:01

    sjoerdd87 schreef:

    Ik kan nog steeds niet doorspoelen via het kastje, niet met uitzending gemist en ook mijn opgenomen programma's niet.... wanneer word dit definitief verholpen?



    Hoi Sjoerd,

    Dankjewel voor het stellen van je vraag! Echter is er op dit moment nog geen datum bekend wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn.
  • Jos

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

    2208 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    12 februari 2018, 14:55

    Joeri1991 schreef:

    sjoerdd87 schreef:

    Ik kan nog steeds niet doorspoelen via het kastje, niet met uitzending gemist en ook mijn opgenomen programma's niet.... wanneer word dit definitief verholpen?



    Hoi Sjoerd,

    Dankjewel voor het stellen van je vraag! Echter is er op dit moment nog geen datum bekend wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn.



    Vorige week werd gemeld dat er die week nog een oplossing zou komen en nu blijkt er nog geen datum bekend te zijn! Er had dan op zijn minst gemeld kunnen worden dat de verwachte oplossing voor vorige week niet door zou gaan.
    Dit los van het feit dat het wel erg lang begint te duren, voordat het probleem eindelijk wordt opgelost!
  • Ptrol

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

    3147 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    13 februari 2018, 22:17

    Kort samengevat
    Joeri1991 schreef:

    ... Echter is er op dit moment nog geen datum bekend wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn.



    Delta heeft dit product op de markt gebracht.
    Naar nu blijkt, zijn er een aantal kinderziektes.
    Deels via een update al opgelost, maar er is nog meer werk aan de winkel.
    Waarom op De Website geen duidelijke uitleg hierover.
    Wat is er al opgelost en zal nog opgelost worden.

    Dat voorkomt telefoontjes, mailtjes en talloze vragen op het Forum
  • willem25

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten willem25 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    4 Reacties

    14 februari 2018, 15:56

    Ik ook dat delta hier maar stil over is. Ik heb toen ik dit kasje kreeg en geinstaleerd had ging alles goed en was ik zeer tevreden. Ik heb toen ook een goede review gegeven maar daar heb ik nu spijt van.:@:@:@
    Hou vol allemaal en zorg dat je niet te veel stres hier over heb. We kunnen 1 ding doen en dat is ons abonnement niet verlengen als dit zo blijf.
    Groetjes allemaal.
    Willem25
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    75 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    14 februari 2018, 17:09

    Ptrol schreef:

    Kort samengevat

    Joeri1991 schreef:

    ... Echter is er op dit moment nog geen datum bekend wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn.



    Delta heeft dit product op de markt gebracht.
    Naar nu blijkt, zijn er een aantal kinderziektes.
    Deels via een update al opgelost, maar er is nog meer werk aan de winkel.
    Waarom op De Website geen duidelijke uitleg hierover.
    Wat is er al opgelost en zal nog opgelost worden.

    Dat voorkomt telefoontjes, mailtjes en talloze vragen op het Forum



    Hoi Ptrol,

    Dit is een nieuw product wat wij vanaf het begin hebben ontwikkeld. Dan is het toch niet zo heel gek dat wij er na de release nog toevoegingen aan doen om zo beter te matchen met de verwachtingen van onze klanten?

    Inmiddels is het probleem betreffende doorspoelen opgelost sinds vandaag. De oplossing was inderdaad uitgesteld om er zeker van te zijn dat dit werkt. Daarvoor onze excuses.
    Wij wensen alle klanten weer veel kijkplezier!
  • SylvanoWitte

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SylvanoWitte heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    14 Reacties

    14 februari 2018, 17:10

    Joeri1991 schreef:

    Ptrol schreef:

    Kort samengevat

    Joeri1991 schreef:

    ... Echter is er op dit moment nog geen datum bekend wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn.



    Delta heeft dit product op de markt gebracht.
    Naar nu blijkt, zijn er een aantal kinderziektes.
    Deels via een update al opgelost, maar er is nog meer werk aan de winkel.
    Waarom op De Website geen duidelijke uitleg hierover.
    Wat is er al opgelost en zal nog opgelost worden.

    Dat voorkomt telefoontjes, mailtjes en talloze vragen op het Forum



    Hoi Ptrol,

    Dit is een nieuw product wat wij vanaf het begin hebben ontwikkeld. Dan is het toch niet zo heel gek dat wij er na de release nog toevoegingen aan doen om zo beter te matchen met de verwachtingen van onze klanten?

    Inmiddels is het probleem betreffende doorspoelen opgelost sinds vandaag. De oplossing was inderdaad uitgesteld om er zeker van te zijn dat dit werkt. Daarvoor onze excuses.
    Wij wensen alle klanten weer veel kijkplezier!



    Dat is alleen voor nieuwe opnames? Want een eerdere opname die nog in de cloud staat kon ik 10 minuten geleden niet doorspoelen.
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    75 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    14 februari 2018, 17:12

    willem25 schreef:

    Ik ook dat delta hier maar stil over is. Ik heb toen ik dit kasje kreeg en geinstaleerd had ging alles goed en was ik zeer tevreden. Ik heb toen ook een goede review gegeven maar daar heb ik nu spijt van.:@:@:@
    Hou vol allemaal en zorg dat je niet te veel stres hier over heb. We kunnen 1 ding doen en dat is ons abonnement niet verlengen als dit zo blijf.
    Groetjes allemaal.
    Willem25



    Hoi Willem,

    Ik vind het jammer om te horen dat je hier nog niet naar tevredenheid van kunt genieten.
    Wil je mij alsjeblieft een privébericht sturen met je gegevens? Dan kijken we er samen even naar. :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)