ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

DIT is jouw kans: denk met ons mee!


FerryFerry Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
418 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

4 april 2018, 11:22

Beste forumleden,

De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TV!

Dit product is gedurende de periode van een half jaar getest en opeens was daar de beslissing om deze ook te tonen aan jullie. We kregen veel reacties, heel veel.

En omdat wij ons als bedrijf continue willen verbeteren, maar ook willen innoveren, hebben we jullie hulp nodig. Want DIT is een heel mooi product, maar het kan nog zoveel mooier worden dan dat het nu is… Zie het als een verhaal met een open einde, wat door de gebruikers geschreven wordt.

Daarbij luisteren we aandachtig naar jullie feedback. En tot op vandaag is die feedback wat verspreid geweest op ons Serviceforum. Dat maakt de zoektocht naar de juiste feedback een stuk moeilijker. Daarom starten we vanaf vandaag een nieuw topic!

In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.

Natuurlijk voeren we niet ieder idee direct uit, maar willen we wel samen met jullie verder bouwen op die creativiteit die hieruit voort komt. Hieronder kunnen jullie overigens in een handig overzicht zien waar we aan werken en wat we allemaal al toe hebben kunnen voegen aan DIT.

Namens alle moderators en onze ontwikkelaar zeg ik alvast; ‘Bedankt, jullie maken DIT tot een groot succes!’ ;-)

In behandeling:

Niet kunnen bekijken van opname/ opnames te kort
Radio icoon blijft stil staan. Kan op inbranden bij een plasma tv.
Opname reeks verwijderen. Stop de geplande opnames
Blauwe schermen, foutmeldingen, geen extra pakketten
Beeld en geluid lopen niet gelijk
Pauzeren tijdens begin gemist
Herinnering bij opname/start programma
Volumeverschil Radio en TV
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    10 april 2018, 14:02

    Beste forumleden,

    Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en jullie feedback!

    Maar we zijn er nog niet, nog lang niet. Daarom wil ik jullie vragen om dit vooral te blijven delen met ons, of het nou haalbaar is of niet. Samen als community komen we er wel!

    Zo kunnen we laten zien wat voor mooi product we neer hebben gezet door het delen van ervaringen en bevindingen. We hebben al een aantal punten uit jullie verhalen kunnen halen die frequent genoemd worden. Deze gaan wij (DELTA Webcare) voorleggen aan onze ontwikkelaar.
    Dat wil niet zeggen dat andere voorstellen niet in aanmerking komen, maar wel dat de lijst hieronder iets meer prioriteit vergt in onze optiek. Wanneer we meer informatie hebben over de voortgang hiervan en duidelijk over welke punten van belang zijn om op te nemen, informeren we jullie via DIT topic.

    De volgende punten staan zeker genoteerd:

    - Zenderlijst is niet bijgewerkt op website
    - Nieuwe zenders niet te bekijken door een foutcode
    - Snelheid menu/guide DIT; mag iets vlotter door het menu of gids scrollen
    - Leden blijven aangeven hoe belangrijk de toevoeging van teletekst/ondertiteling is
    - Kinderslot
    - Afwijken van adaptive bitrate
    - Mogelijkheid verbinden ext. Toetsenbord


    Naast deze mooie punten te noteren en aan te dragen, staan we ook open voor persoonlijke gesprekken met onze klanten. Dat mogen telefonische gesprekken zijn, chatberichten, maar voel je ook vrij om eens te komen praten met ons op locatie. De koffie staat klaar! :D

    Verder gaan we deze middag beginnen met een grote voorjaarsschoonmaak op het forum. Zo hebben wij een beter overzicht van de dingen die nog niet genoteerd zijn, maar daarnaast worden topics ook makkelijker vindbaar voor jullie.

    Iedereen tot nu toe bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen en geniet van dit heerlijke lenteweer vandaag! :cool:
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • mjdejong65

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

    7 Reacties

    13 april 2018, 13:31

    Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
    Wat kan ik daar aan doen?
    Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.
  • Niggo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    248 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    13 april 2018, 13:43

    mjdejong65 schreef:

    Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
    Wat kan ik daar aan doen?
    Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.



    Welke error geeft hij aan?

    Edit: Volgende keer even een nieuw topic ervoor maken :)
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • mjdejong65

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

    7 Reacties

    13 april 2018, 14:50

    Een blauw schermpje met witte letters:
    Error
    E016-0
    No permission to vieuw this chanel
    To update your subscription,call 0118-22 55 00
    Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)
  • Niggo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    248 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    13 april 2018, 15:06

    mjdejong65 schreef:

    Een blauw schermpje met witte letters:
    Error
    E016-0
    No permission to vieuw this chanel
    To update your subscription,call 0118-22 55 00
    Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)



    Dan moet je even bellen met de klantenservice, dit is een bekend CA probleem in DIT, als het goed is weet de klantenservice nu gelijk wat ze moeten doen :)
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • mjdejong65

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

    7 Reacties

    13 april 2018, 17:42

    Opgelost.....
  • Alcedo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alcedo heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    4 Reacties

    15 april 2018, 14:56

    [quote=Ferry]Beste forumleden,

    De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TV!

    Dit product is gedurende de periode van een half jaar getest en opeens was daar de beslissing om deze ook te tonen aan jullie. We kregen veel reacties, heel veel.

    En omdat wij ons als bedrijf continue willen verbeteren, maar ook willen innoveren, hebben we jullie hulp nodig. Want DIT is een heel mooi product, maar het kan nog zoveel mooier worden dan dat het nu is… Zie het als een verhaal met een open einde, wat door de gebruikers geschreven wordt.

    Daarbij luisteren we aandachtig naar jullie feedback. En tot op vandaag is die feedback wat verspreid geweest op ons Serviceforum. Dat maakt de zoektocht naar de juiste feedback een stuk moeilijker. Daarom starten we vanaf vandaag een nieuw topic!
    In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.

    Ik heb interactieve TV nu ongeveer 2 maanden en weet dat ik er de eerste zes maanden niet voor hoef te betalen. Maar eerlijk gezegd zou ik er liever helemaal niet voor willen betalen, ik zie geen voordelen van dit systeem. Ik noem mijn bezwaren:
    Als ik nog naar een al eerder uitgezonden programma wil kijken "gemist" dan moet ik alle uitzendingen bekijken, er is geen zoekfunctie en ik zie ook geen logische volgorde in alle programma's. Ik ben veel tijd kwijt met het zoeken naar dát programma dat ik wil bekijken.
    Wil ik een programma dat al is begonnen vanaf het begin terugkijken, dan is de reclame niet over te slaan, is pauze niet mogelijk, doorspoelen niet mogelijk en als ik het tussendoor stil zet kan ik later niet terug naar dat punt waar ik was gebleven.
    Teletekst kan ik niet vinden, ondertiteling ook niet. Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee opschiet? Straks moet oik nog voor deze service gaan betalen. Of mag ik het nu al weer opzeggen? NPO start werkt veel beter, alle hierboven benoemde bezwaren zijn daar allang opgelost. Helaas kun je daar alleen NED 1,2, en 3 bekijken.
  • ReSp4wN

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ReSp4wN heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    20 april 2018, 19:10

    Merkte laatst ook op dat soms als je bij opnames selecteerd met de gele knop en erna op de rode knop drukt om te verwijderen komt het laadrondje in beeld maar vervolgens blijft hij daar op hangen en gebeurt er niets, met exit krijg je deze dan wel weer weg maar is de opname niet verwijderd.

    Ook bij het selecteren van meerdere opnames met de gele knop werd alleen degene verwijderd die als eerst geselecteerd was de overige niet, dit is 1 keer voorgekomen.

    Het verwijderen door eerst in de opname te gaan en dan verwijderen te kiezen heeft tot nu toe nog altijd goed gewerkt.

    Verder zou een zoekfunctie in het gemist systeem inderdaad handig zijn.
    Mischien een "hervat laatst afgespeelde programma" in het eerste menu scherm, ik switch vaak tussen een programma terugkijken en radio, en dan moet steeds heel het menu weer doorlopen.
  • flits77

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten flits77 heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    46 Reacties

    22 april 2018, 11:17

    het gebeurt bij mij regelmatig als ik via het DIT kastje dat het beeld ineens stopt net ofdat er iemand op pauze drukt kan hier wat aan gedaan worden
    en teletekst erop zou wel makelijk zijn
    mijn weblog http://www.zeelandnet.nl/weblog/weiniggeld/
  • PaulPC

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PaulPC heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    8 Reacties

    23 april 2018, 17:03

    Vraagje: gaat het mogelijk worden om een lopende opname te bekijken en door te spoelen wanneer er reclame komt ?
    Dit kan namelijk met de Humax wel ! is wel zo handig :) zodoende kan je een hoop meer per avond kijken zeker RTL programma's ...
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    26 april 2018, 17:11

    PaulPC schreef:

    Vraagje: gaat het mogelijk worden om een lopende opname te bekijken en door te spoelen wanneer er reclame komt ?
    Dit kan namelijk met de Humax wel ! is wel zo handig :) zodoende kan je een hoop meer per avond kijken zeker RTL programma's ...



    Het doorspoelen is niet bij iedere zender mogelijk. Dit heeft te maken met rechten vanuit de zenders, die dienen dit toe te staan.
    Maar de voornaamste inkomsten komen nog steeds voort uit reclame, dus ik voorzie dat dat voorlopig niet zal gebeuren...
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    26 april 2018, 17:14

    Even een kleine update van onze kant!

    Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
    Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

    Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend! :cool:
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • Marc72

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marc72 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    26 april 2018, 20:51

    Ook ik wil graag een poging wagen een IPTV "duit in het zakje te doen"

    IPTV Ontvanger in gebruik sinds

    16 Maart 2018

    Details abonnement en gebruikte opstelling

    - Alles-in-1 Premium internet (150 Mbit/S Down & 15 Mbit/S Up)
    - Delta Router met daaraan gekoppeld een Netgear R7000 in wireless AP mode op 2.4gHz & 5gHz
    - Delta IPTV ontvanger via RJ45 UTP kabel rechtstreeks aangesloten op het Delta modem/ router.
    - Philips 49PUS7502 televisie met een Quantis Interactieve CI+ Module (1.3)

    Beeldkwaliteit ontvanger bij dagelijks gebruik

    Tja.....hier is natuurlijk al het nodige over geschreven. En wat dat betreft moet ik de meeste forumleden groot gelijk geven m.b.t. de beeldkwaliteit van deze ontvanger. Wanneer ik televisie kijk via DVB-C (je gebruikt dan de interne digitale ontvanger die in de televisie is ingebouwd) is de beeldkwaliteit vele vele vele malen scherper dan wanneer het beeld via de IPTV ontvanger loopt. De IPTV ontvanger lijkt een soort van "waas" over het beeld te hebben. Terwijl dit via het rechtstreekse televisiebeeld absoluut niet het geval is. En ja......vele leden geven aan dat het beeld via de IPTV ontvanger wel "went". En dat klopt......na een aantal dagen weet je niet beter. Maar ga daarna maar eens terug naar het rechtstreekse tvbeeld.......dan zie je echt een wereld van verschil.
    En dat is jammer!!! Zonder in details te willen treden, of waar dit nou precies aan kan liggen.......het moet toch niet zo heel erg lastig zijn om daar iets aan te veranderen. Of het moet een bewuste keuze zijn van Delta om te knijpen om zo bandbreedte te besparen.

    Geluidskwaliteit

    Ook hierbij geldt hetzelfde verhaal als boven........geluidskwaliteit rechtstreeks vanaf het digitale signaal uit de televisie (via DVB-C) klinkt glashelder. Het geluid via de IPTV ontvanger klinkt alsof het geknepen wordt. Alsof er een MP3 op een wat mindere "bitrate" is opgenomen. Het blijft dan wel digitaal, maar de geluidsbeleving ontbreekt. Dolby is voor mij nog niet zo belangrijk. Een goede geluidskwaliteit als basis is voor mij veel belangrijker.

    Wat losse manco's

    - Philips afstandsbediening reageert op IPTV ontvanger en vise versa.
    Men geeft aan dat dit euvel wordt opgelost in een toekomstige update.
    Ik vraag me dan af hoe ze dat gaan oplossen/ aanvliegen. Het lijkt er namelijk gewoon op dat de bijhorende afstandsbediening dezelfde codeset gebruikt als bepaalde Philips televisies. Ze kunnen de codeset in de firmware vermoedelijk wel aanpassen......maar ja, dan werkt de bijhorende afstandsbediening vermoedelijk niet meer. Ben benieuwd.

    - Constante dataverbruik als ontvanger in standby modus staat.
    - Pauzeren van een gemiste uitzending (terugkijken via de gids) werkt soms niet.
    - Soms ontstaan er digitale artifacts (blokjes) tijden het kijken van een programma gemist.
    - Soms ontstaat er storing in het geluid (digitale knisperen) tijdens het kijken van een programma gemist.
    - Zappen erg langzaam. Dit moet veel sneller kunnen. (kijk maar eens naar de Horizon van Ziggo.....oké, geen IPTV, maar goed)

    Positief en mindere belangrijke zaken

    - Afstandbediening van de IPTV ontvanger werkt prettig en ligt lekker in de hand.
    - Snelheid waarmee uitzending gemist programma's (uit de guide) kunnen worden teruggekeken.
    - Potentieel
    - Teletekst is voor mij totaal niet belangrijk. Zeg eens eerlijk, wie gebruikt er nu nog teletekst?
    Steeds meer zenders stoppen met hun teletekstdiensten. Voor de NPO zenders is dit nog maar een kwestie van tijd.

    Voor nu even deze update.
    Als er nog dingen te binnen schieten die ik vergeten ben......zal ik ze in een nieuwe post hier achterlaten.

    Resumé:

    Zorg dat de basis (beeld & geluidskwaliteit) op orde is.
    De rest zie ik met vertrouwen tegemoet.


    Groeten,

    Marc
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2427 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    27 april 2018, 21:09

    vanavond moest ik in eens opnieuw inloggen.
    kennelijk is er een update is geweest.
    gekeken naar de kwis 2 voor twaalf van een week geleden.
    echter, lipsync was niet goed.
    ook de beeldkwaliteit is niet zo goed als coax-TV.
    zelfs snelle hoofdbewegingen haperen soms.
    en dat is toch wel jammer.

    is er inderdaad een update geweest ??
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • mjdejong65

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

    7 Reacties

    28 april 2018, 11:06

    @Marc......Ik gebruik nog teletekst en er zullen er vast veel meer zijn.
    Als slechthorende is ondertiteling onmisbaar bij nederlands talige programma's,vooral met die irritante achtergrondgeluiden.
    Dus voor mij is teletekst WEL belangrijk en het zou fijn zijn als het zou werken,ook bij terugkijken of gemist.
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2427 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    28 april 2018, 20:23

    op zaterdag 28-4 gekeken naar de opname van 2 voor 12 van 27-4.
    helaas is de opname zeker 4 minuten te laat begonnen.
    ik had toch echt het idee dat dit probleem ondertussen was opgelost.
    maar helaas dus niet.

    overigens was lipsync ook niet goed.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • PaulPC

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PaulPC heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    8 Reacties

    3 mei 2018, 20:12

    Reactie op dit bericht. (zal het wat korter proberen te houden)
    Ik heb alleen een Delta Modem, Wel dezelfde Netgear Router R7000, dus bij mij loopt alles via de Router. IPTV bekabelt aangesloten op het netwerk.

    T.a.v. de beeldkwaliteit: Die is bij mijn goed, loopt alleen zo af en toe nog vast, wel meestal wel redelijk snel herstel.

    T.a.v. de geluidskwaliteit: hier kan ik me wel bij aansluiten, al lijkt het soms wel uitzending verschillend.... maar het klinkt over het algemeen wat mat..

    Uitzending gemist: hier mis ik een zoekoptie op basis tekst... of kijk ik hier op een of andere manier overheen ? of is een andere manier om handig te zoeken ?

    De lipsync. is ook niet altijd scherp.

    Kortom er zijn denk ik nog wat puntjes welke aandacht zouden moeten hebben denk ik.
  • ejanse

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejanse heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    19 Reacties

    6 mei 2018, 10:59

    Wij hebben sinds de start de IPTV box in gebruik, de box is bedraad aangesloten op de 400/20 internetverbinding d.m.v. een eigen router. Dit werkt over het algemeen prima maar ik heb nog wel de volgende feedback:

    We klagen al sinds het begin over het grote verschil in geluidsniveau tussen radio en tv. De box staat aangesloten op onze A/V receiver. Is er al zicht op een oplossing?

    Op RTL4 ervaren we altijd dat het audio niet lipsync is, bij andere zenders over het algemeen niet.

    NPO1 hakkelt regelmatig een paar seconden, op andere zenders geen probleem daarmee.

    De grote vertraging tussen real-time en DIT is erg vervelend, met name bij tijd-kritische uitzendingen zoals 2 minuten stilte bij dodenherdenking of bij 2e scherm uitzendingen waarbij je binnen een bepaalde tijd moet reageren.

    De time-outs voor radio en tv zijn buitengewoon vervelend. Iedere 3 uur moet je even van radio zender wisselen omdat de stream bewust gestopt wordt, bij TV is dit 6 uur meen ik.
    Dit kan toch niet echt klantvriendelijk genoemd worden. De radio staat bij ons dagelijks vanaf 07:00 tot 18:00 aan, waarom moet ik dan verplicht 3 keer een handeling doen per dag om te kunnen blijven luisteren? Ik begrijp dat je als provider niet wil dat er een stream blijft lopen terwijl er niet naar gekeken of geluisterd wordt maar los dit dan anders op dan door bruut de stream te onderbreken.

    Verder zou het mooi zijn als je de box vanuit een app / via een API o.i.d. kunt bedienen, zodat je de box kunt opnemen in je Home-automation systeem. We gebruiken hier momenteel Domoticz om onze verlichting, electrische apparaten, meterstanden, beveiliging, A/V reiceiver enz. te beheren en bedienen. Het zou mooi zijn dat ook de IPTV box aan/uit te zetten is en verder te bedienen is.
    Als er ondersteuning zou zijn voor MQTT heb je een goede merk onafhankelijke oplossing voor het bedienen en beheren.
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....Te veel weten kan je leven verzieken....
  • Marc72

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marc72 heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    2 Reacties

    8 mei 2018, 23:55

    Joeri1991 schreef:

    Even een kleine update van onze kant!

    Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
    Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

    Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend! :cool:



    Is er al iets bekend mbt deze update?
    De firmware versie en software versie zijn bij mijn box ongewijzigd gebleven.

    Mvg Marc
  • Joeri1991Joeri1991

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    284 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    11 mei 2018, 14:10

    Beste Marc72,

    We hebben inmiddels een hotfix uitgevoerd met hierin een update voor wat kleine verbeteringen m.b.t. stabilliteit..
    Ik kan hierover niet in details treden, gezien ik niet over de exacte info beschik.

    Maar heb je hiernaast nog een andere vraag, Marc?
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • Alcedo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alcedo heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    4 Reacties

    12 mei 2018, 21:52

    Joeri1991 schreef:

    Even een kleine update van onze kant!

    Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
    Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

    Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend! :cool:


    Is die update er de oorzaak van dat ik opeens opnieuw moet inloggen op mijn Delta account/ Weet u hoeveel moeite dat Kost en dan als ik eindelijk klaar ben met al die lettertjes opzoeken met de afstandsbediening klopt het wachtwoord niet. Helemaal opnieuw gedaan, opnieuw wordt wachtwoord geweigerd, het gaat toch om inloggegeven van Mijn Delta?
    Ik erger me werkelijk dood aan het gebruik van interactieve TV, de reclame die niet door te spoelen is, maar één of twee afleveringen van een serie terugkijken, de willekeur van de volgorde van de programma's in plaats van rangschikken op alfabetische volgorde, ontbreken van populaire series, geen ondertiteling, geluid vaak niet synchroon, bij het naar het begin van een al lopend programma terugkeren, werkt terugspoelen en vooruitspoelen niet enz. Kan ik het kastje gewoon teruggeven want ik zie er geen enkel voordeel van.
  • ericvelde

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ericvelde heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    3 Reacties

    13 mei 2018, 12:28

    Goede dag,

    :(

    Enkele weken overgestapt naar Delta tv.
    Eerst gebruik gemaakt van de DELTA Interactieve TV.
    Echter het mogelijkheden zijn teleurstellend.
    Nu gebruik ik de CI kaart in mijn TV, dit functioneert goed.
    Bijkomend voordeel: 1 afstandbediening minder.
    Ik wil deze niet meer hebben en terugsturen.
    Echter ik kan hier niets van terug vinden in "mijn overzicht", dus morgen bellen?

    Mijn advies aan u:
    - Het bedrag van €3,50 is het niet waard.
    - de benaming DELTA Interactieve TV vervangen door TV ontvanger.

    Indien de benaming DELTA Interactieve TV blijft:
    Hier daadwerkelijk een mediaspeler functies aan toevoegen.
    Netflix, FLEX media player, spotify, Webbrowser etc. etc.
  • jan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    75 Reacties

    13 mei 2018, 18:08

    Volgens mij weet Delta zeer zeker wel.
    Maar zijn ze op dit ogenblik nog niet in staat om al deze problemen volledig op te lossen.
    Er zijn volgens mij te veel problemen,en zien ze door het bos de bomen niet meer staan.
    Het meest gebruikte antwoord, " stekker eruit & resetten "
  • Ptrol
    3520 Reacties

    13 mei 2018, 18:54

    jan schreef:

    Volgens mij weet Delta zeer zeker wel.
    Maar zijn ze op dit ogenblik nog niet in staat om al deze problemen volledig op te lossen.
    Er zijn volgens mij te veel problemen,en zien ze door het bos de bomen niet meer staan.



    Als dat zo is, is communicatie nummer1, jan.

    Steeds je fouten maar door moeten geven via mail, werkt averechts.
    OPENHEID EN EERLIJKHEID dat werkt pas begripvol.

    Ik ga nog niet aan DIT beginnen, want Live Tv is nog niet eens onder onder controle en werkt niet eens naar behoren onder de browsers ( waar het volgens Provider ) onder zou moeten werken.
  • Roof
    353 Reacties

    17 mei 2018, 04:37

    Ik geef toe ik heb hier niet alles gelezen maar een zoek functie in "Gemist" zou handig zijn, als dit nu al mogelijk is zit het bij mij verstopt. verder werkt dit doosje geweldig.
    "Beetje humor is altijd leuk"

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)