ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

FerryFerry Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
411 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

4 april 2018, 11:22

Beste forumleden,

De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TV!

Dit product is gedurende de periode van een half jaar getest en opeens was daar de beslissing om deze ook te tonen aan jullie. We kregen veel reacties, heel veel.

En omdat wij ons als bedrijf continue willen verbeteren, maar ook willen innoveren, hebben we jullie hulp nodig. Want DIT is een heel mooi product, maar het kan nog zoveel mooier worden dan dat het nu is… Zie het als een verhaal met een open einde, wat door de gebruikers geschreven wordt.

Daarbij luisteren we aandachtig naar jullie feedback. En tot op vandaag is die feedback wat verspreid geweest op ons Serviceforum. Dat maakt de zoektocht naar de juiste feedback een stuk moeilijker. Daarom starten we vanaf vandaag een nieuw topic!

In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.

Natuurlijk voeren we niet ieder idee direct uit, maar willen we wel samen met jullie verder bouwen op die creativiteit die hieruit voort komt. Hieronder kunnen jullie overigens in een handig overzicht zien waar we aan werken en wat we allemaal al toe hebben kunnen voegen aan DIT.

Namens alle moderators en onze ontwikkelaar zeg ik alvast; ‘Bedankt, jullie maken DIT tot een groot succes!’ ;-)

In behandeling:

Niet kunnen bekijken van opname/ opnames te kort
Radio icoon blijft stil staan. Kan op inbranden bij een plasma tv.
Opname reeks verwijderen. Stop de geplande opnames
Blauwe schermen, foutmeldingen, geen extra pakketten
Beeld en geluid lopen niet gelijk
Pauzeren tijdens begin gemist
Herinnering bij opname/start programma
Volumeverschil Radio en TV
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
  • fred44nl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

2210 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

Computer Expert

Computer Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

TV Expert

TV Expert

Energie Expert

Energie Expert

8 april 2018, 19:23

Pk74 schreef:

BBC One opnemen en begin gemist weer terug aub. BBC 1 was een van de redenen dat ik DIT nam maar na een aantal weken werd de opname mogelijkheid van de zender verwijderd. Beetje teleurstellend.

het is nog maar de vraag of Delta / Zeelandnet hier iets aan kan doen.
    niet alle zenders mogen opgenomen of via begin gemist bekeken worden.
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Joeri1991Joeri1991

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joeri1991 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    183 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

10 april 2018, 14:02

Beste forumleden,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en jullie feedback!

Maar we zijn er nog niet, nog lang niet. Daarom wil ik jullie vragen om dit vooral te blijven delen met ons, of het nou haalbaar is of niet. Samen als community komen we er wel!

Zo kunnen we laten zien wat voor mooi product we neer hebben gezet door het delen van ervaringen en bevindingen. We hebben al een aantal punten uit jullie verhalen kunnen halen die frequent genoemd worden. Deze gaan wij (DELTA Webcare) voorleggen aan onze ontwikkelaar.
    Dat wil niet zeggen dat andere voorstellen niet in aanmerking komen, maar wel dat de lijst hieronder iets meer prioriteit vergt in onze optiek. Wanneer we meer informatie hebben over de voortgang hiervan en duidelijk over welke punten van belang zijn om op te nemen, informeren we jullie via DIT topic.

De volgende punten staan zeker genoteerd:

- Zenderlijst is niet bijgewerkt op website
    - Nieuwe zenders niet te bekijken door een foutcode
    - Snelheid menu/guide DIT; mag iets vlotter door het menu of gids scrollen
    - Leden blijven aangeven hoe belangrijk de toevoeging van teletekst/ondertiteling is
    - Kinderslot
    - Afwijken van adaptive bitrate
    - Mogelijkheid verbinden ext. Toetsenbord

Naast deze mooie punten te noteren en aan te dragen, staan we ook open voor persoonlijke gesprekken met onze klanten. Dat mogen telefonische gesprekken zijn, chatberichten, maar voel je ook vrij om eens te komen praten met ons op locatie. De koffie staat klaar! :D

Verder gaan we deze middag beginnen met een grote voorjaarsschoonmaak op het forum. Zo hebben wij een beter overzicht van de dingen die nog niet genoteerd zijn, maar daarnaast worden topics ook makkelijker vindbaar voor jullie.

Iedereen tot nu toe bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen en geniet van dit heerlijke lenteweer vandaag! :cool:
    "It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change." -- Charles Darwin
  • mjdejong65

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

6 Reacties

13 april 2018, 13:31

Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
    Wat kan ik daar aan doen?
    Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.
  • Niggo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    217 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

13 april 2018, 13:43

mjdejong65 schreef:

Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
    Wat kan ik daar aan doen?
    Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.

Welke error geeft hij aan?

Edit: Volgende keer even een nieuw topic ervoor maken :)
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • mjdejong65

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjdejong65 heeft ontvangen van andere leden.

6 Reacties

13 april 2018, 14:50

Een blauw schermpje met witte letters:
    Error
    E016-0
    No permission to vieuw this chanel
    To update your subscription,call 0118-22 55 00
    Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)
  • Niggo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    217 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

13 april 2018, 15:06

mjdejong65 schreef:

Een blauw schermpje met witte letters:
    Error
    E016-0
    No permission to vieuw this chanel
    To update your subscription,call 0118-22 55 00
    Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)

Dan moet je even bellen met de klantenservice, dit is een bekend CA probleem in DIT, als het goed is weet de klantenservice nu gelijk wat ze moeten doen :)
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • mjdejong65

6 Reacties

13 april 2018, 17:42

Opgelost.....
  • Alcedo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alcedo heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    1 Reacties

15 april 2018, 14:56

[quote=Ferry]Beste forumleden,

De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TV!

Dit product is gedurende de periode van een half jaar getest en opeens was daar de beslissing om deze ook te tonen aan jullie. We kregen veel reacties, heel veel.

En omdat wij ons als bedrijf continue willen verbeteren, maar ook willen innoveren, hebben we jullie hulp nodig. Want DIT is een heel mooi product, maar het kan nog zoveel mooier worden dan dat het nu is… Zie het als een verhaal met een open einde, wat door de gebruikers geschreven wordt.

Daarbij luisteren we aandachtig naar jullie feedback. En tot op vandaag is die feedback wat verspreid geweest op ons Serviceforum. Dat maakt de zoektocht naar de juiste feedback een stuk moeilijker. Daarom starten we vanaf vandaag een nieuw topic!
    In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.

Ik heb interactieve TV nu ongeveer 2 maanden en weet dat ik er de eerste zes maanden niet voor hoef te betalen. Maar eerlijk gezegd zou ik er liever helemaal niet voor willen betalen, ik zie geen voordelen van dit systeem. Ik noem mijn bezwaren:
    Als ik nog naar een al eerder uitgezonden programma wil kijken "gemist" dan moet ik alle uitzendingen bekijken, er is geen zoekfunctie en ik zie ook geen logische volgorde in alle programma's. Ik ben veel tijd kwijt met het zoeken naar dát programma dat ik wil bekijken.
    Wil ik een programma dat al is begonnen vanaf het begin terugkijken, dan is de reclame niet over te slaan, is pauze niet mogelijk, doorspoelen niet mogelijk en als ik het tussendoor stil zet kan ik later niet terug naar dat punt waar ik was gebleven.
    Teletekst kan ik niet vinden, ondertiteling ook niet. Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee opschiet? Straks moet oik nog voor deze service gaan betalen. Of mag ik het nu al weer opzeggen? NPO start werkt veel beter, alle hierboven benoemde bezwaren zijn daar allang opgelost. Helaas kun je daar alleen NED 1,2, en 3 bekijken.
  • ReSp4wN

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ReSp4wN heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    2 Reacties

20 april 2018, 19:10

Merkte laatst ook op dat soms als je bij opnames selecteerd met de gele knop en erna op de rode knop drukt om te verwijderen komt het laadrondje in beeld maar vervolgens blijft hij daar op hangen en gebeurt er niets, met exit krijg je deze dan wel weer weg maar is de opname niet verwijderd.

Ook bij het selecteren van meerdere opnames met de gele knop werd alleen degene verwijderd die als eerst geselecteerd was de overige niet, dit is 1 keer voorgekomen.

Het verwijderen door eerst in de opname te gaan en dan verwijderen te kiezen heeft tot nu toe nog altijd goed gewerkt.

Verder zou een zoekfunctie in het gemist systeem inderdaad handig zijn.
    Mischien een "hervat laatst afgespeelde programma" in het eerste menu scherm, ik switch vaak tussen een programma terugkijken en radio, en dan moet steeds heel het menu weer doorlopen.
  • flits77

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten flits77 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    40 Reacties

22 april 2018, 11:17

het gebeurt bij mij regelmatig als ik via het DIT kastje dat het beeld ineens stopt net ofdat er iemand op pauze drukt kan hier wat aan gedaan worden
    en teletekst erop zou wel makelijk zijn
    mijn weblog http://www.zeelandnet.nl/weblog/weiniggeld/

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)