ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

DELTA Interactieve TV Roadmap:


FerryFerry Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
419 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

13 februari 2018, 17:52

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

• Q2 - Teletext (informatie)
• Q2 - Teletext ondertiteling
• Q2 - Favorieten lijsten
• Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
• Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
• Q2 - Zoek functionaliteit
• Q2 - Surround sound
• Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
• Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
• Q3 - DIT Web app
• Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
• Continue bug fixen en ontwikkeling van het product
  • loeffenr

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten loeffenr heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    86 Reacties

    13 februari 2018, 21:53

    Aller eerst ben ik positief over deze ambitieuze plannen toch heb ik er een aantal??? bij.
    Hoe zit het met doorspoelen van programma's bij interactieve tv decoder van delta dan?

    Hoord dat bij de bugs? want er zou een update komen vorige week maar tot op heden blijft het stil.

    Waarom wordt er gesproken over kwartalen zijn die veranderingen zo moeilijk door te voeren?
  • FerryFerry Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    TV Expert

    TV Expert

    14 februari 2018, 09:03

    Goed om te horen dat je positief bent.

    Het doorspoelen wordt vanmiddag tijdelijk opengezet op alle begin gemist, programma gemist afleveringen en opnames. Op termijn wordt er wel een permanente oplossing verzorgt.
    De veranderingen worden natuurlijk ontwikkeld en uitgebreid getest.
  • Roof
    368 Reacties

    14 februari 2018, 09:16

    Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?
    "Beetje humor is altijd leuk"
  • Roof
    368 Reacties

    14 februari 2018, 09:43

    Roof schreef:

    Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?



    Laat maar, net even getest het werkt allemaal weer een stuk beter.

    iedereen blij
    "Beetje humor is altijd leuk"
  • etboss

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten etboss heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    20 Reacties

    14 februari 2018, 10:30

    Waar staat DIT voor??
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2520 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    14 februari 2018, 10:32

    Digitale Interactieve TV
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Roof
    368 Reacties

    14 februari 2018, 12:50

    etboss schreef:

    Waar staat DIT voor??



    Daar heb ik ook ff naar moeten zoeken
    "Beetje humor is altijd leuk"
  • hennys

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hennys heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    19 Reacties

    14 februari 2018, 18:29

    Ferry schreef:

    DELTA Interactieve TV Roadmap:

    Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

    • Q1/Q2 - Teletext (informatie)
    • Q1/Q2 - Teletext ondertiteling
    • Q1/Q2 - Favorieten lijsten
    • Q1/Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
    • Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
    • Q2 - Zoek functionaliteit
    • Q2 - Surround sound
    • Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT Web app
    • Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
    • Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product



    Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny
  • hennys

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hennys heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    19 Reacties

    14 februari 2018, 20:14

    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    DELTA Interactieve TV Roadmap:

    Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

    • Q1/Q2 - Teletext (informatie)
    • Q1/Q2 - Teletext ondertiteling
    • Q1/Q2 - Favorieten lijsten
    • Q1/Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
    • Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
    • Q2 - Zoek functionaliteit
    • Q2 - Surround sound
    • Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT Web app
    • Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
    • Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product



    Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??
  • Jos
    2035 Reacties

    15 februari 2018, 15:08

    [quote=hennys]
    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??



    Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
    Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    16 februari 2018, 17:53

    [quote=Jos]
    hennys schreef:

    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??



    Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
    Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!



    Dit staat bij ons onder de aandacht. Dit is valt onder de allerlaatste regel: Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product. ;)
  • Ptrol
    3551 Reacties

    16 februari 2018, 18:00

    @Anette, nu staan her en der de reparaties genoemd die onder de allerlaatste regel van bugfixing vallen.

    Zou het ook niet overzichtelijk zijn wanneer Delta hier ook een lijstje van maakt en telkens aanvult?
    En er ook op aangeeft wanneer dit gerepareerd wordt of al is.
    Dan wordt het nog overzichtelijker voor de klant met problemen.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    16 februari 2018, 19:34

    Aangezien bug niet altijd even makkelijk op te lossen is en sommige updates niet altijd het gewenste resultaat geven of updates worden uitgesteld ivm technische redenen, hebben wij besloten om hier geen streven aan te geven. Zo voorkomen we teleurstellingen. ;)
  • Etiënne

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Etiënne heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    26 Reacties

    21 februari 2018, 14:04

    M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
    Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
    Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
    weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
    De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    21 februari 2018, 15:26

    Etiënne schreef:

    M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
    Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
    Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
    weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
    De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.



    Het doorspoelen van programma's is inmiddels al verholpen.
    Kun jij aangeven welke bugs jij nog ervaart?
  • Etiënne

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Etiënne heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    26 Reacties

    21 februari 2018, 16:10

    Anette, hierbij nogmaals, heb dit al meerdere malen bekend gemaakt, zowel op het forum, als bij delta:

    1. Wanneer men een serie als een op te nemen serie definieert, wordt niet alleen alle afleveringen, maar ook alle
    herhalingen in de geplande opnames gezet.
    Daarom moet ik al geplande opnames als eenmalige opname definieren, daar het fenomeen "als serie opnemen
    niet werkt.
    2. Kan nergens zien of een geplande opname als "serie" of als "eenmalige opname" in de planning staat.
    3. Opgenomen afleveringen worden niet geheel afgespeeld, daar de orginele afleveringen te laat waren begonnen
    en de opname stopte op de tijd zoals in de EPG aangegeven. We kunnen dus geen "uitlooptijd" van b.v. 10 min.
    aangeven. Komt dikwijls voor bij opnames van belgische zenders, daar deze standaard later beginnen dan in de
    EPG aangegeven.
    4. Instellen van "favoriete zenders" niet mogelijk.
    5. Wanneer je b.v. een detective serie instelt , zoals b.v. "No Offence", dan worden alle programma's, welke de
    tag "Detective" dragen volgens de EPG, ingesteld als op te nemen programma.
    Maakt niet uit, welke zender het is. Hierdoor komen er opnames in de planning te staan, welke je helemaal niet
    wilt.
    6. Nergens kan ik vinden, wanneer Delta een nieuwe update van de software scheduled en wat deze update
    inhoud.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    21 februari 2018, 16:21

    De helft is feedback en zijn geen bugs..
    Op alles wat feedback is, heb je al reactie gehad.
    Als je het forum in de gaten houdt, weet je wanneer er updates komen/zijn geweest met betrekking tot bugs en het toevoegen van functionaliteiten. ;)
  • Etiënne

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Etiënne heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    26 Reacties

    21 februari 2018, 17:51

    Laat ik het dan zo definiëren:

    Hetgene wat ik beschreven heb zijn misschien geen bugs, maar tekortkomingen van het systeem, welke
    de functionaliteit het systeem tekort doet.
    De feedback wat ik kreeg was in de trant van: "Het heeft onze aandacht" en daar moeten we het maar mee doen als klant.
    Vind het zwak en totaal niet bevredigend.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    1149 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    21 februari 2018, 18:07

    Etiënne schreef:

    Laat ik het dan zo definiëren:

    Hetgene wat ik beschreven heb zijn misschien geen bugs, maar tekortkomingen van het systeem, welke
    de functionaliteit het systeem tekort doet.
    De feedback wat ik kreeg was in de trant van: "Het heeft onze aandacht" en daar moeten we het maar mee doen als klant.
    Vind het zwak en totaal niet bevredigend.



    Zoals je in het Topic kunt lezen is er een lijst gemaakt met daarin aangegeven wat in welk kwartaal komt.
    Als we meer weten dan dit, delen we dit graag met jullie.
  • wewa

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wewa heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    89 Reacties

    21 februari 2018, 18:19

    Ik mis het WK voetbal in 4K/HDR in de roadmap voor dit jaar.
  • Marco77

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco77 heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    198 Reacties
    TV Expert

    TV Expert

    Allrounder

    Allrounder

    21 februari 2018, 19:44

    wewa schreef:

    Ik mis het WK voetbal in 4K/HDR in de roadmap voor dit jaar.



    Ik denk dat Delta daarvoor de uitzendrechten niet heeft :8
  • Niggo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    21 februari 2018, 20:56

    Marco77 schreef:


    Ik denk dat Delta daarvoor de uitzendrechten niet heeft :8



    De NPO bezit volgens mij gewoon over de uitzendrechten van het WK 2018, daar wordt geen onderscheid gemaakt in kwaliteit, alleen heeft NPO nog geen plannen in het doorgeven van het 4K signaal aan kabelbedrijven.

    In 2016 was er wel een 4K pilot met KPN IPTV en het EK Voetbal in Frankrijk, via de Vlaamse omroep VRT was het EK in 4K te zien
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • wewa

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wewa heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    89 Reacties

    22 februari 2018, 16:13

    Ik verwacht dat de VRT het wel gaat doorgeven in 4K/HDR. Dus hoop dat Delta dit signaal ook gaan aanbieden aan zijn klanten.
  • Niggo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niggo heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    259 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    25 februari 2018, 10:47

    Q3 - DIT android app,
    voorziet deze nieuwe app ook het gebruik van pijltjes toetsen?

    Ik sluit namelijk mijn tablet wel eens aan op de Tv i.c.m. een afstandsbediening maar de Delta tv app is niet te bedienen met de afstandsbediening
    “The problem is that software engineers don’t understand the problem they’re trying to solve, and don’t care to,” - Leveson,
  • Koeba

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

    Ervaren
    436 Reacties

    25 februari 2018, 10:57

    Etiënne schreef:

    Laat ik het dan zo definiëren:

    Hetgene wat ik beschreven heb zijn misschien geen bugs, maar tekortkomingen van het systeem, welke
    de functionaliteit het systeem tekort doet.
    De feedback wat ik kreeg was in de trant van: "Het heeft onze aandacht" en daar moeten we het maar mee doen als klant.
    Vind het zwak en totaal niet bevredigend.


    Je verwacht gewoon te veel. Stel dat bij.