ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

DELTA Interactieve TV Roadmap:


FerryFerry Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
403 Reacties
Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

13 februari 2018, 17:52

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

• Q1/Q2 - Teletext (informatie)
• Q1/Q2 - Teletext ondertiteling
• Q1/Q2 - Favorieten lijsten
• Q1/Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
• Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
• Q2 - Zoek functionaliteit
• Q2 - Surround sound
• Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
• Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
• Q3 - DIT Web app
• Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
• Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product
  • loeffenr

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten loeffenr heeft ontvangen van andere leden.

    Actief
    89 Reacties

    13 februari 2018, 21:53

    Aller eerst ben ik positief over deze ambitieuze plannen toch heb ik er een aantal??? bij.
    Hoe zit het met doorspoelen van programma's bij interactieve tv decoder van delta dan?

    Hoord dat bij de bugs? want er zou een update komen vorige week maar tot op heden blijft het stil.

    Waarom wordt er gesproken over kwartalen zijn die veranderingen zo moeilijk door te voeren?
  • FerryFerry Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    403 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    TV Expert

    TV Expert

    14 februari 2018, 09:03

    Goed om te horen dat je positief bent.

    Het doorspoelen wordt vanmiddag tijdelijk opengezet op alle begin gemist, programma gemist afleveringen en opnames. Op termijn wordt er wel een permanente oplossing verzorgt.
    De veranderingen worden natuurlijk ontwikkeld en uitgebreid getest.
  • Roof
    366 Reacties

    14 februari 2018, 09:16

    Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?
  • Roof
    366 Reacties

    14 februari 2018, 09:43

    Roof schreef:

    Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?



    Laat maar, net even getest het werkt allemaal weer een stuk beter.

    iedereen blij
  • etboss

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten etboss heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    18 Reacties

    14 februari 2018, 10:30

    Waar staat DIT voor??
  • fred44nl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fred44nl heeft ontvangen van andere leden.

    2187 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    14 februari 2018, 10:32

    Digitale Interactieve TV
    er gaat niks boven een goeie utp-kabel.
  • Roof
    366 Reacties

    14 februari 2018, 12:50

    etboss schreef:

    Waar staat DIT voor??



    Daar heb ik ook ff naar moeten zoeken
  • hennys

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hennys heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    19 Reacties

    14 februari 2018, 18:29

    Ferry schreef:

    DELTA Interactieve TV Roadmap:

    Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

    • Q1/Q2 - Teletext (informatie)
    • Q1/Q2 - Teletext ondertiteling
    • Q1/Q2 - Favorieten lijsten
    • Q1/Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
    • Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
    • Q2 - Zoek functionaliteit
    • Q2 - Surround sound
    • Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT Web app
    • Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
    • Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product



    Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny
  • hennys

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hennys heeft ontvangen van andere leden.

    Beginner
    19 Reacties

    14 februari 2018, 20:14

    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    DELTA Interactieve TV Roadmap:

    Hier een indicatie van de op te leveren functionaliteiten voor Interactieve TV. Dit staat nog niet vast en kan natuurlijk nog wijzigen.

    • Q1/Q2 - Teletext (informatie)
    • Q1/Q2 - Teletext ondertiteling
    • Q1/Q2 - Favorieten lijsten
    • Q1/Q2 - Video apps op DIT ontvanger (incl. YouTube)
    • Q2 - Audio meerkeuze (andere talen of gesproken ondertiteling)
    • Q2 - Zoek functionaliteit
    • Q2 - Surround sound
    • Q3 - DIT Android app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT iOS app (tablet/mobiel)
    • Q3 - DIT Web app
    • Q3 - Ouderlijk toezicht (parental control)
    • Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product



    Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??
  • Jos

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jos heeft ontvangen van andere leden.

    2208 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    TV Expert

    TV Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    15 februari 2018, 15:08

    [quote=hennys]
    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??



    Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
    Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    16 februari 2018, 17:53

    [quote=Jos]
    hennys schreef:

    hennys schreef:

    Ferry schreef:

    [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

    Is hier iets aan te doen ?

    b.v.d./vr.gr.
    Henny


    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??



    Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
    Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!



    Dit staat bij ons onder de aandacht. Dit is valt onder de allerlaatste regel: Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product. ;)
  • Ptrol

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ptrol heeft ontvangen van andere leden.

    3147 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Internet Expert

    Internet Expert

    E-mail Expert

    E-mail Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    TV Expert

    TV Expert

    Computer Expert

    Computer Expert

    16 februari 2018, 18:00

    @Anette, nu staan her en der de reparaties genoemd die onder de allerlaatste regel van bugfixing vallen.

    Zou het ook niet overzichtelijk zijn wanneer Delta hier ook een lijstje van maakt en telkens aanvult?
    En er ook op aangeeft wanneer dit gerepareerd wordt of al is.
    Dan wordt het nog overzichtelijker voor de klant met problemen.
  • AnetteAnette

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    843 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    TV Expert

    TV Expert

    Internet Expert

    Internet Expert

    Energie Expert

    Energie Expert

    WiFi Expert

    WiFi Expert

    16 februari 2018, 19:34

    Aangezien bug niet altijd even makkelijk op te lossen is en sommige updates niet altijd het gewenste resultaat geven of updates worden uitgesteld ivm technische redenen, hebben wij besloten om hier geen streven aan te geven. Zo voorkomen we teleurstellingen. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)