ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Vraag: Ruis op de lijn ??

Trefwoorden:

hillebregt Auteur
277 Reacties

9 augustus 2018, 15:02

Vanmorgen de zoveelste brief ontvangen over ruis en sneeuw op de lijn (zie bijlage)

. Jammer dat er zoveel papier en energie wordt verspild aan mij terwijl ik allang aangegeven heb reeds over twee Humax-decoders te beschikken voor de digitale TV-ontvangst. Radio interesseert me niet omdat mijn vrouw en ik doof zijn.

Maar waarom beweert dhr. Ludolf Rasterhoff, voor zover hij dat kan zien, dat ik nog geen actie ondernomen heb? Flauwekul dus.

Ik vind dit maar een hele rare gang van zaken. Prima, dat meekijken maar doe het dan goed en val mij daar verder niet mee lastig.

1 Bijlage

• MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

9 augustus 2018, 15:20

Ik snap dat het vervelend kan zijn wanneer je onnodige correspondentie ontvangt, maar we willen zeker zijn dat niemand voor verrassingen komt te staan.
    A prudent question is one-half of wisdom
  • Jos
    2034 Reacties

9 augustus 2018, 15:25

Mijn moeder (kijkt sinds september vorig jaar) ontving dezelfde brief. Ik zie in MijnDelta dat haar smartcard (die al die tijd wel werkt) daar niet is terug te vinden! Misschien is iets dergelijks ook bij jou aan de orde?
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

9 augustus 2018, 15:28

@Matthijs, dat snap ik wel maar waarom dan die bewering dat ik nog niet overgestapt ben?

Alles is hier geregeld voor de toekomst, ben nog aan het uitvogelen hoe ik met het opstarten van mijn TV-toestel direct op de digitale kanalen terecht kom ipv de AV-knop. Daarover absoluut geen uitsluitsel op Delta.nl/sneeuw en handleidingen.
  • Koeba

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Koeba heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    427 Reacties

9 augustus 2018, 15:37

Tsja, als ze het niet doen is het niet goed, als ze het wel doen eigenlijk ook niet. Oud papierbak is geduldig toch?
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

9 augustus 2018, 15:44

Jos schreef:

Mijn moeder (kijkt sinds september vorig jaar) ontving dezelfde brief. Ik zie in MijnDelta dat haar smartcard (die al die tijd wel werkt) daar niet is terug te vinden! Misschien is iets dergelijks ook bij jou aan de orde?

@Jos, ik heb het nagekeken maar mijn beide smartcards staan gewoon vermeld in MijnDelta. En ik twijfelde daar ook niet aan want pas geleden zag ik nog testkanalen langskomen van Delta, met onder andere kanaal 200 "U kijkt digitale televisie van DELTA met smartcard". Dus...
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

9 augustus 2018, 15:47

[b]met[/b]
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

9 augustus 2018, 15:51

Sorry, ik zit te r.tzooien met de opmaak om onderstreping en vet te verkrijgen. Dit werkt niet... Een andere topic dus...
  • Adje195

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Adje195 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    15 Reacties

9 augustus 2018, 15:57

Naast een email we missen u een brief met aanbod en gisteren een adviseur gemist met een aanbod van een sneller internet, voordelig bellen of energie.....totaal 300 euro korting.
    Met weer een reclame van witte sneeuw....het enigste wat ik lees zijn problemen met een we zijn er aan bezig...excuus voor het ongemak of stuur aub een email naar forum beheer met uw klantnummer....geen witte sneeuw maar zwarte sneeuw voor de delta klant die wel betaald voor een product maar niet krijgt wat men beloofd.
    Dus graag stoppen met reclame en voordeel voor nieuwe klanten besteed dit geld aan verbeteringen.
    Wie weet wordt ik weer klant met internet/tv en bellen eind 2019.
    Ben inmiddels overgestapt en zonder problemen en nog goedkoper ook.
    Graag uw reclame niet meer sturen.
    De oud papierbak is er blij mee
  • hillebregt Auteur
    277 Reacties

9 augustus 2018, 16:03

@Adje195, ik zie uw (nogal verwarrende) bericht maar u ondersneeuwt wel mijn topic met dit soort anti-reclame...
  • Adje195

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Adje195 heeft ontvangen van andere leden.

Beginner
    15 Reacties

9 augustus 2018, 16:15

Sorry verkeerde rubriek😂😂😂
  • MatthijsLMatthijsL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MatthijsL heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

9 augustus 2018, 17:28

hillebregt schreef:

@Matthijs, dat snap ik wel maar waarom dan die bewering dat ik nog niet overgestapt ben?

Die zin is standaard, dus die kan niet per klant aangepast worden. Maar uiteindelijk had je de brief niet eens moeten krijgen als je wel al helemaal klaar bent voor digitale televisie.

Als je decoder is aangesloten via scart, dan zal de tv automatisch overspringen op het juiste kanaal zodra je de decoder aanzet. Gebruik je HDMI, dan moet dat helaas handmatig. Tenzij je de tv op de juiste uitgang laat staan.
  • MatthijsLMatthijsL

Moderator
    1517 Reacties
    Internet Expert

Internet Expert

Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

Energie Expert

Energie Expert

9 augustus 2018, 17:30

Jos schreef:

Mogelijk staat haar smartcard los in ons systeem aangemeld. Als een apart klantbeeld bedoel ik dan. Het is dan mogelijk dat de kaart in MijnDelta niet zichtbaar is omdat er een ander relatienummer aan de kaart gekoppeld zit en het systeem daarom denkt dat het een compleet andere klant is.
  • Jos
    2034 Reacties

9 augustus 2018, 17:49

MatthijsL schreef:

Jos schreef:

Mogelijk staat haar smartcard los in ons systeem aangemeld. Als een apart klantbeeld bedoel ik dan. Het is dan mogelijk dat de kaart in MijnDelta niet zichtbaar is omdat er een ander relatienummer aan de kaart gekoppeld zit en het systeem daarom denkt dat het een compleet andere klant is.

Vanmiddag telefonisch contact gehad, kaart stond nog op naam van mijn overleden vader.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)