ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Nieuw cerificaat WiFi Hotspots

Trefwoorden:

vaisonne Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vaisonne heeft ontvangen van andere leden.

Actief
81 Reacties

27 juni 2018, 19:09

Ik heb n.a.v. de mail het nieuwe certificaat geinstalleerd. Nu is mijn wachtwoord een draak om te onthouden, kan zelfs niet eens.
Ik vraag me af of je het wachtwoord kan/mag veranderen?
Gemarkeerd als antwoord: GoeRoe op 27 juni 2018, 22:12

Als je naar Mijn DELTA gaat dan kun je het wachtwoord 'resetten', er wordt dan een nieuw wachtwoord gegenereerd. Dan verandert het wel, maar je kunt niet zelf bepalen wat het wachtwoord is.
Ik gebruik voor elke site/toepassing een ander, willekeurig gekozen, wachtwoord. Doordat LastPass die voor mij onthoudt, hoef ik dat zelf niet te doen :)

Bekijk origineel
JVB
  • GoeRoe
    Forum Ambassadeur
    1348 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

27 juni 2018, 19:21

Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken maar het niet zelf veranderen. Gelukkig hoeft dat ook niet als je een app zoals LastPass gebruikt. Dan onthoud je nog maar één (hoofd)wachtwoord. LastPass helpt je met het onthouden en invullen van alle andere wachtwoorden. Op al je apparaten.
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • vaisonne Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vaisonne heeft ontvangen van andere leden.

Actief
    81 Reacties

27 juni 2018, 19:45

Wie kan dat dan wel veranderen? Klinkt een beetje dubbel...wel een niew wachtwoord aanmaken maar het niet zelf veranderen....🤔🤔 of begrijp ik dit verkeerd?
    Naar LastPass ga ik even kijken, bedankt!
    JVB
  • GoeRoe Antwoord
    Forum Ambassadeur
    1348 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

Computer Expert

Computer Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

27 juni 2018, 22:12

Als je naar Mijn DELTA gaat dan kun je het wachtwoord 'resetten', er wordt dan een nieuw wachtwoord gegenereerd. Dan verandert het wel, maar je kunt niet zelf bepalen wat het wachtwoord is.
    Ik gebruik voor elke site/toepassing een ander, willekeurig gekozen, wachtwoord. Doordat LastPass die voor mij onthoudt, hoef ik dat zelf niet te doen :)
    Vind je mijn bericht een nuttige bijdrage? Bedank me door op het hartje te klikken ;)
  • AnetteAnette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anette heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    1097 Reacties
    Allrounder

Allrounder

TV Expert

TV Expert

Internet Expert

Internet Expert

Energie Expert

Energie Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

9 juli 2018, 13:51

vaisonne schreef:

Wie kan dat dan wel veranderen? Klinkt een beetje dubbel...wel een niew wachtwoord aanmaken maar het niet zelf veranderen....🤔🤔 of begrijp ik dit verkeerd?
    Naar LastPass ga ik even kijken, bedankt!

Beste Vaisonne,

Zoals GoeRoe aangeeft kun je dit wachtwoord van de WiFi-Spots eenvoudig wijzigen via MijnDELTA. Is dit al gelukt?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)