ZeelandNet

Naar veelgestelde vragen
Terug naar forumoverzicht

Beantwoord: Communicatie

tongroen17 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tongroen17 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
0 Reacties

12 maart 2018, 13:33

Ik sta geregistreerd in het Belmeniet register omdat ik verschoond wil blijven van commerciële telefonische benadering. Helaas heeft Delta hier geen boodschap aan en werd ik zo juist telefonisch benaderd met commerciële bedoelingen. Omdat ik bij Delta internet afneembaar mag dit blijkbaar. Als u mij als klant wilt behouden verzoek ik u dringend dit niet meer te doen en mijn wens te respecteren.
Gemarkeerd als antwoord: TimH op 12 maart 2018, 14:02

Bij mijn weten mag ieder bedrijf tot twee jaar na dato nog contact met iemand opnemen waarbij je ooit een contract hebt gehad, ook al sta je in het bel-me-niet register.

Ik geloof wel dat je een comm-blok kan aanvragen wat betreft contact, e-mailtjes en dergelijke. Je zou een e-mail kunnen sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je vraag. :)

Bekijk origineel
Resultaten 1 van 1
  • TimH Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TimH heeft ontvangen van andere leden.

Ervaren
    814 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Internet Expert

Internet Expert

TV Expert

TV Expert

WiFi Expert

WiFi Expert

E-mail Expert

E-mail Expert

12 maart 2018, 14:02

Bij mijn weten mag ieder bedrijf tot twee jaar na dato nog contact met iemand opnemen waarbij je ooit een contract hebt gehad, ook al sta je in het bel-me-niet register.

Ik geloof wel dat je een comm-blok kan aanvragen wat betreft contact, e-mailtjes en dergelijke. Je zou een e-mail kunnen sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je vraag. :)
    "Do not believe everything you read on the internet." - Abraham Lincoln ( ° ͜ʖ͡°)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeelding (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)